Prowadzący Michelin X Multi w rozmiarze 315/60R22.5 przejeździł w NTG lekko ponad 440tkm. Zużył się naprawdę ładnie i równo, więc wpadł komplet nowych identycznych opon.
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2021, 10:56 przez Mihu, łącznie zmieniany 1 raz.
Kurła, dobre opony wyrzucać Dojeżdżone będzie na naczepie, czy na szrot? Ja nie masz co z tym zrobić, to ja bym próbował sprzedać, jeszcze polatają szkoda, że taki głupi rozmiar, 315/80 łatwiej pchnąć na patelnię albo do jakiejś ośki
Rejestracja:08 maja 2013, 21:26 Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice
Cytuj:
Kurła, dobre opony wyrzucać Dojeżdżone będzie na naczepie, czy na szrot? Ja nie masz co z tym zrobić, to ja bym próbował sprzedać, jeszcze polatają szkoda, że taki głupi rozmiar, 315/80 łatwiej pchnąć na patelnię albo do jakiejś ośki
chyba będzie głupio wyglądać patelnia na 315/60
Cytuj:
co było przyczyna miseczkowania na bokach?
klasyka na medze po dużym przebiegu, jedne mniej drugie bardziej ale zawsze to samo
U mnie w tym tygodniu wylatuje Hankook AH31 315/60 po ok. 180-190 tys. przebiegu, bieżnik jeszcze ok, ale lewa strona zaczyna pękać na boku, (drugi przypadek u nas) mam na oku: Goodyear FUELMAX S HL ew. K MAX, DUNLOP SP344 albo Bridgestone HS1,
Które gumy z tej czwórki warto założyć, ew. coś innego (byle nie hankook )
Rejestracja:29 mar 2012, 21:26 Posty: 317
GG: 0
Samochód: VOLVO
Pod warunkiem ,ze nie pęknie osobiście ,z tych propozycji, brałbym dunlopa ( miałem tylko trzy pary ,ale chociaż nie pękały jak KMax ) Mam teraz na 8 autach tylko Michała X Line , po przebiegach 220-250 i ŻADNA nie pękła.
Rejestracja:08 maja 2013, 21:26 Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice
Cytuj:
Pod warunkiem ,ze nie pęknie osobiście ,z tych propozycji, brałbym dunlopa ( miałem tylko trzy pary ,ale chociaż nie pękały jak KMax ) Mam teraz na 8 autach tylko Michała X Line , po przebiegach 220-250 i ŻADNA nie pękła.
Zgadza się Kmax jest już po poprawkach od jakiegoś roku. Dlatego zauważ że w Dunlopie masz stary model SP344 bo wg mojej wiedzy chcieli się "dogadać" z Kmax-em. Michał wiadomo swoje kosztuje ale robotę w medze robi.
Czym się różni k max gen 2 od starego? Miałem brać sp344 w rozmiarze 385/55 ale za sprawą różnicy cenowej jadą kmaxy. Zawsze wydawało mi się odwrotnie tzn że Goodyear droższy od Dunlopa a tu niespodzianka , chyba że coś z nimi nie tak ?
Rejestracja:05 paź 2006, 12:38 Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Nie tak to jest teraz podobno z Dunlopem na przód, dwóch naszych konkurencyjnych dostawców opon nie chciało nawet nam tego sprzedawać, bo ostatnio mają dużo reklamacji.
_________________ Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.
Conti EcoPlus HS3 przód, 315/70/22,5
popękała (chyba częsty przypadek) w rowkach. Co w zamian?
Ciągnik targa jednokomorowa cysternę, głównie autostrady.
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
U mnie w firmie w 3 autach Continentale były zmieniane bo właśnie rowki pękały i się rozłaziły na prowadzącej.
U mnie i u taty na przodzie mamy Pirelli FR01 i póki co spoko są, chociaż czas użytkowania zbyt krótki by cokolwiek więcej powiedzieć. Zirka 1700 brutto.
Rejestracja:25 lis 2011, 17:15 Posty: 144
GG: 0
Samochód: man
Witam.Kurcze tak chwaliłem Dunlopa SP 346 a tu dzisiaj zaglądam pod autko a opona przy rancie felgi od wewntrz pękła na długości około 5cm.Opona z 2017r przebieg około 100.000km bieżnika jeszcze z 7mm.Trzeba zakupić coś nowego a moje 3 typy to:Hankook ALH 31,BFGoodrich Route Control S(najtańsze) lub Good Year KMax 2-gen(najdroższe).Do transportu wkoło komina co będzie najlepsze w przełożeniu cena,jakość?Jeżeli ktoś może doradzić to z góry dziękuję i pozdrawiam.
Jak tobie D346 pękł od środka.To raczej inne tym bardziej będą pękać. Moja rada przestańcie aż tak przeładowywać.Bo pęknięcie 1 cm nad felga to typowy objaw przeciążonej opony. A akurat Dunlopy są jednymi z bardziej odpornych na przeciążenia.w jakim rozmiarze masz te D346 może wartalo by zmienić bo np 315/80 ma nośność wg producenta 4 tony a szeroka 385/65 ma 4,5t a więc masz na osi 1 tone na osi więcej a to b duzo
Ja prawdopodobnie będę brał Goodyear KMAX S GEN-2 385/65R22.5 164 indeks nośności, ale michały jeszcze się skończyć nie chcą. Masz tam 315/80? na jakim ciśnieniu jeździłeś?
_________________ >>> STAR-TREK RULEZ <<<
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2021, 16:48 przez Kurot, łącznie zmieniany 1 raz.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę