Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 wrz 2021, 21:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2012, 15:14
Posty: 70
Samochód: Solówki: Atego, Midlum, TGA, TGS

Warto pchać się w TGS/TGXa z takim nalotem?
Tutaj chodzi o podwozie z zabudową, E5 z mniejszym przebiegiem to powoli biały kruk.
Mam TGA 18.360 który w marcu przekroczył milion, w TGSie 26.440 mam 850tys i jakiegoś dramatu jeśli chodzi o awaryjność na razie nie ma. Z tym że u mnie latają solo z firanką więc auta mają lekkie życie.
Warto się tym interesować?
Bo tu pewnie może być tak że trafi się na E6 z przebiegiem 750 w którym niewiele było grzebane i poleci lawina, i będzie bardziej problemowy niż E5 z milionem bo jakby nie było to sporo rzeczy musiało być naprawianych.
Jaka jest Wasza opinia?


Post Wysłano: 14 wrz 2021, 7:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jak masz sobie kupić euro 6 na dwóch turbinach, to sobie odpuść i kup euro 5

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 14 wrz 2021, 9:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2012, 15:14
Posty: 70
Samochód: Solówki: Atego, Midlum, TGA, TGS

Cytuj:
Jak masz sobie kupić euro 6 na dwóch turbinach, to sobie odpuść i kup euro 5
Z milionem na liczniku? :)


Post Wysłano: 14 wrz 2021, 19:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Jednego mam co ma 920 - najładniej silnik ze wszystkich mruczy, a mają mniej przejechane (wszystko E5).
E6 się wystrzegam póki idzie, szukam 13/14 roczników e5. Albo 19/20 r 470 czy 510 stara buda ale silniki z nowego upodobnione z powrotem do e5

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 14 wrz 2021, 19:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

Cytuj:
Cytuj:
Jak masz sobie kupić euro 6 na dwóch turbinach, to sobie odpuść i kup euro 5
Z milionem na liczniku? :)
Dokladnie jak zobaczyłem jak jest zbudowany e6 z wodnym cooolerem to nie wierze że ktokolwiek będzie w stanie jeździć tym w długie trasy z przebiegiem ponad 800. Silnik zrobiony tak że 600 tys i wyzlomuj.Chyba że wymienisz kompletny osprzęt na nowy -turbiny coolery ,sprężarki czujniki -i wyremontujesz silnik co w przypadku MANa będzie kosztować fortunę.Zrobienie i jezdzenie e5 jest względnie do opanowania nawet z przebiegiem grubo ponad mln km .


Post Wysłano: 25 paź 2021, 20:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 mar 2011, 20:39
Posty: 79
GG: 0
Samochód: dobry

Podpinam się pod postem. Warto kupić mana z 2016 roku na silniku 440 pod wywrotke w automacie czy lepiej się w to nie pchać?? Jak z wytrzymałością podzespołów??

_________________
Jak czolgiem nie wjedzie to pojedziemy Passatem.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: