Cytuj:
Dziękuję bardzo za radę. Byłem z tymi Conti na wulkanizacji w Hiszpanii gdzie obecnie mieszkam, w Pl będę dopiero na święta.
Hiszpański wulkanizator powiedział mi, że nie podejmie się nacinania tych opon ponieważ jest na nich jeszcze 5-6mm bieżnika, żebym wrócił jak będzie ok 3mm
Tu pytanie znów do Was bardziej zorientowanych czy ten hiszpański wulkanizator dobrze mówi? Przecież te 5-6mm na śnieg, błoto pośniegowe, deszcz i jazdę po hiszpańskich czy niemieckich górach to moim zdaniem za mało... Już rok temu w styczniu jak wyjeżdżałem z Pl i były opady śniegu a ładowaliśmy na Podkarpaciu był problem pod górki się wdrapać (wtedy było ok 8mm bieżnika)
Opony produkcyjnie z listopada 2018r
Wulkanizator zabardzo przeżywa, niby większość tak robi ale ja zrobiłem po swojemu i nic się nie działo.
Dokładnie to Remixy nawet, jak miały 5mm to liznąłem je troszkę bo na kokoty musisz mieć 6 zimą, w lecie jeździłem lekko i jeszcze na następną zimę je nacinałem już na maxa.
Jeździły jeszcze że hoho, później ktoś inny siadł na auto i teraz już ich niema, ale ponad 400Tkm zrobiły napewno bez żadnych wyrwań...
Podstawa to nożyk OKRĄGŁY...