Dzieki wielkie. Blokada tylnego mostu - napęd działą tak samo na prawe i lewe koło, blokada przedniego mostu- rowniez prawe i lewe koło złączone, reduktor - zmienia sie przelozenie wzgledem predkosci - wieksza moc.
Jednak nie rozumiem co jesli wlacze blokade tylko miedzy osiową ? Naped 4x4 ?
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Masz stały napęd na 4x4 tylko jest dodatkowa blokada mechanizmu różnicowego.
Jeśli np koła przedniej osi zaczną się ślizgać to cały napęd zostanie przeniesiony na przód
Blokada między mostowa jest poto aby na stałe były napędzane obie osie w stosunku 50:50%
Reduktor redukuje przełożenie wychodzą ce z skrzyni biegów na kola
Rejestracja:07 lut 2015, 17:20 Posty: 32
Samochód: Man TGA 26.480
Przy włączonej TYLKO blokadzię międzyosiowej masz napęd na obie osie, ale działają jeszcze mechanizmy różnicowe na poszczególnych mostach. Czyli można skręcać bez ryzyka uszkodzenia mostów.
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Kolejność załączania - 4x4, blokada tył, blokada przód - reduktor wg uznania, ale widzę, że to chyba jakieś małe auto i mocy pewnie dużo nie ma to reduktor nie zaszkodzi
Tak. To malutka smieciarka. Ale pomogło mi wyjasnienie. Tak jak kolega MAN napisal. Utknąłem na zasniezonej gorce. A po właczeniu blokady miedzy osiowej poszedł jak burza Dzieki panowie jeszcze raz za objasnienie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 7 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę