Cytuj:
Odpowiem lekko za Michała.
Po fotkach nie wskazywało nic na wałek.
Turbol miał jeden chwytnik powietrza przy V8.
Fotki były tak zrobione, że było widać turbo z prawej strony, w eRce i Vce turbiny są ułożone podobnie, różnią się ułożeniem zaworu od hamulca górskiego.
Ba! Nawet obrotomierz działał poprawnie, bo był filmik z odpalenia.
Oznaczeń na drzwiach brak.
Nie pamiętam dokładnie jak w Turbolu było z dolotem ale musi się od filtra powietrza rozchodzić na dwie strony, w Eurostarze była taka wielka faja rozwidlona za kabiną i nawet w czasie jazdy było to widać między naczepą.
Z tymi turbinami to jest tak że R6 ma na końcu silnika dużą, wysoko niewiele niżej niż dekle zaworów, a V8 ma te turbiny malutkie dużo szerzej i nisko rury idą w dół na zewnątrz ramy praktycznie we wnęce koła. Tak to miałem w Eurostarze, w euro2 były osłony turbin od strony koła i za błotnikiem a nawet była trzecia na kabinie która zamykała ta komorę... Tak to było powyciszane, natomiast euro1 tych osłon nie miały, ale to był Eurostar w Turbolu mi się przypomina że były takie osłonki za kabiną po bokach ale czy miały to wszystkie wersje nie pamiętam...