Cytuj:
Zasadnicze pytanie, które pewnie niejednego tutaj nurtuje, to takie, że co on robił tyle czasu w tej Germanii, że nakulał ledwo 300 tysięcy.
Oprócz tego, elegancka maszyna, sam bym się chętnie zamienił na takiego.
Prawdopodobnie zwoził towar z magazynów na bazę w okolicach Heilbronnu gdzie przeładowywali to na inne samochody, także nawet w nim nie spali. Jak było naprawdę tylko Bóg ale wiele przemawia za tym, że tak było
.
Cytuj:
105 to bardzo dobry wóz. Jak nie gnije to tylko jeździć
Jak na razie z rdzą spokój. Trochę łoju poszło na zabezpieczenie przed kwitnięciem i jak na razie dwie zimy oblatane a rdzy nie widać
.
Cytuj:
Trochę gorzej będzie wyglądało to jeżdżenie E5 po nowych stawkach maut w Niemczech, ale to akurat chyba nie kolegi zmartwienie.
JelczNL bardzo fajny, z takim przebiegiem to jeszcze trochę pojeździ.
Ostatnie zdjęcie widzę, że z Katoen Natie, Haven 1998, Antwerpia.
Niestety ale to prawda... Zobaczymy co przyniesie nowy rok. Mam nadzieję, że różnca pomiędzy E5 a E6 będzie jeszcze na tyle znośna, że nie będę zmuszony zmieniać auta.
Ostatnia fotka z Katoen, także wszystko się zgadza
.