Cytuj:
Tuleje przerdzewiałe to jak ktoś gdzieś tam wody w układ kiedyś nalał i się to ciągnie
Nie wiem. Teorie są bardzo różne, podobno Volvo nie lubi innego płynu niż ori-żółty, nie lubi się z koncentratami płynów, do tego nie lubi chodzić dużo na wolnych obrotach, bo wtedy właśnie spienia się płyn i dochodzi do kawitacji
https://truckfocus.pl/technika/3183/nis ... -kawitacja
Ile w tym prawdy - nie wiem, ale problem z tulejami się się zdarza.
@Seba, też się chętnie dowiem co jest nie tak z hydro w mercedesie.
@Andy, ja bym nie ograniczał się do niskiej kabiny. Wiadomo, że są minusy, ale moim zdaniem lepiej kupić coś w średnim globie niż ucioranego gniota z niskim dachem. W takiej FMce to wręcz obowiązkowo glob, bo tunel sięga do jaj. Stoją takie FMki po orlenach i innych Schade, wrzucić większe kółka i jeździć. To lekkie, pod patelnie w sam raz.
Z gałęziami to nawet ja sobie jakoś daję rade mimo, że jeżdżę po posesjach, niektóre samochody mają lekkie globy, bo mają je zrobione z kartonu i żywicy, bujanie to też trochę moim zdaniem przesadzasz. Wolę po dziurach jeździć Dafem w SC niż TGM z małą kabinką, gdzie trzeba się trzymać kierowcy na dziurach, żeby nie wypaść z budy.
Cytuj:
pozwolę sobie napisać co lepsze od tych padlin - kupcie sobie pojazd z gwiazda i nie będziecie narzekać. stara dobra konstrukcja dopracowana i bezawaryjna.
No, no. Dopracowana, ale na pewno nie wolna od wad. Ty tam masz banie na blacie, więc jak nie robiłeś penewek korbowodowych, to zalecam nie puszczać za głośno radia, bo jak zacznie inaczej pracować, to masz mało czasu zanim wystawi kopyto. A silniki drogie, kiedyś były po 3 dychy z górką, nie wiem jak teraz.