Rejestracja:13 maja 2009, 21:55 Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL
Pytanie co do tego sprzęgła na kompresorze, jeździć aż się coś zacznie dziać (spierdzieli) czy lepiej zaglądnać do tego lub wymienić okresowo , słyszałem powyżej 600 tys. Mam d26-480KM E5 grudzień 2013 i tak na wolnych obrotach to z 10 min.klepie i klepie az nabije do max. , na obrotach w miarę sprawnie. Gdzieś pisali że niby w euro 5 nie ma sprzęgła sprężarki ale ja ewidentnie mam przystawkę. Jak to jest , podobno idzie wymienić na nowa starszego typu że mniej kłopotliwa ale czy to podchodzi tak bez przeróbek bo pompa wspomagania w starszych przykręcona do sprężarki a ja np. mam do przystawki , musi być jakaś ingerencja w przewody bo inne miejsca ?
Też kwestia ścierających się zębów w napędzie, co powoduje zatarcie silnika ! To ewentualnie też się wymienia.
Może ktoś wyjaśnić ogólnie co i jak to wygląda z tym tematem proszę??
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę