Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 paź 2023, 6:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:19
Posty: 8
GG: 0

Posiadam stara 244 z układem hamulca z dwoma pompami i z serwem jak ze stara 1142 (chyba), i problem mam taki, ze podczas naciskaniu pedału szybko blokuje tył, takie tąpnięcie tak jakby było naciskane z duża siła na pedał, że można szybą wypaść 🤪. Czy jest jakaś regulacja hamulca czy to jest czegoś innego wina?


Post Wysłano: 16 paź 2023, 7:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Weź popraw bo czytać się nie da.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 19 paź 2023, 15:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Przy tylnym moście powinnien być korektor siły hamowania. Spadło - urwało się cięgno albo przestał działać
Obrazek

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 23 paź 2023, 11:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:19
Posty: 8
GG: 0

Kolektor siły jest wymieniony nawet cięgno przedstawione na minimalna siłę hamowania i dalej dupa przy hamowaniu idzie wypaść przez szybę. Zawór główny to Knorr-bremse MB 4835 i czy w nim jest jakaś regulacja czy nowy kupić.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: