Strona 6 z 162 [ Posty: 3235 ] Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8162 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 14 wrz 2006, 19:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 paź 2005, 14:33
Posty: 326
Lokalizacja: Suwałki, Dublin

Moj tata trenował podwójna obsade jakies 7 lat powiedział, że nigdy w życiu więcej za żadne pięniądze i żadnym samochodem ;) Mimo, że ma możliwość jeździć w tym momencie i to u rodziny ale powiedział, że nigdy ;) Na dłuższa mete nawet z najlepszym kolegą nie jest kolorowo...

_________________
International Haulage


Tytuł:
Post Wysłano: 14 wrz 2006, 20:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Mój trenuje już prawie 6 rok podwójną i czasami też ma jej szczerze dosyć...Ja niedługo będę miał ''zaszczyt'' poznać uroki tego typu pracy to wypowiem się dopiero...Teraz mówiłem w imieniu ojca... :>

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 14 wrz 2006, 21:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Cytuj:
Mój trenuje już prawie 6 rok podwójną i czasami też ma jej szczerze dosyć...Ja niedługo będę miał ''zaszczyt'' poznać uroki tego typu pracy to wypowiem się dopiero...Teraz mówiłem w imieniu ojca... :>
Wyrazy współczucia.Wbrew pozorom,kierowca w podwójnej obsadzie,jest wykonczony fizycznie.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Ostatnio zmieniony 14 wrz 2006, 22:14 przez DRIVER1965, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 14 wrz 2006, 22:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2006, 16:07
Posty: 32

..A jak jeszcze by jeżdzili premiumką to całkiem przechlapane z tym fotelem pasażera..


Tytuł:
Post Wysłano: 14 wrz 2006, 22:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Coś kosztem czegoś...Niestety wiem w co się pakuje,ale gdzieś doświadczenie trzeba zdobyć... :wink:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 14 wrz 2006, 22:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Voxx,Ty to byś rozpieszczał kierowców.Ja jezdziłem w podwójnej samochodem Iveco Turbostar.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Tytuł:
Post Wysłano: 14 wrz 2006, 22:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 paź 2005, 14:33
Posty: 326
Lokalizacja: Suwałki, Dublin

Cytuj:
Wyrazy współczucia.Wbrew pozorom,kierowca w podwójnej obsadzie,jest wykonczony fizyznie.
Dokładnie tak, jeszcze po zachodzie poł biedy, jak sie polożysz spać jadąc autostrada to można pospać. a jak moj tata opowiadał jak pojechał dorywczo do Syzrana(RUS) w podwojnej obsadzie to mimo, że zrobili to w okolo 5 dni to żadna noc nie spana prawie bo żeby spac to chyba pasem trzeba się spiąć żeby z łóżka nie wyrwalo w kosmos ;)

_________________
International Haulage


Tytuł:
Post Wysłano: 23 wrz 2006, 22:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Mam do rozwiązania nastepujace zagadnienie:
Klient wymaga od firmy aby dziennie dostarczyła mu 3 transporty towaru przez 5dni w tyg, poniedziałek-piątek.
Dostawca ma 15km dojazdu do miejsca załadunku ok25min jazdy, poźniej załadunek trwa 35min. Miejsce dostawy znajduje się 140km od miejsca załadunku czas potrzebny na dojazd to ok 2h45min, wyładunek trwa ok 1h-1h15min w tym czasie kierowca 1 kręci pauze poźniej dojeżdża do miesca załadunku(ok 2h35min). Zabiera ładunek (35min)i dosiada się zmiennik (kierowca 2), kierowca 1 wykorzystuje pozostały czas jazdy i dojeżdża do miejsca rozładunku 2h45min. W tym momencie kierowca 2 wypisuje na siebie tarczke, wyładowuje się ok 1h-1h15min, dojeżdża z kierowcą 1 do miejsca załadunku kolejne 2h30min, kierowca 1 wysiada. Natomiast kierowca 2 po załadunku(35min), na trasie musi zrobić pauze, mija kolejne 2h45min+45min na pauze. W trakcie wyładunku ma kolejna pauze. Trwa do do 1,5h i zjazd na baze 3h.

Podsumowanie:
Czas jazdy kierowcy 1: 25min +2h45min+2h35min+2h45min = 8h30min
Czas jazdy kierowcy 1: 2h35min +2h45min+3h= 8h20min

W sumie wykonanie 3 dostaw towaru zajmie ok 22h30min.

Moje pytanie brzmi:
Czy ITD przyczepi się do takiego rozwiązania??
A konkretnie do faktu, że kierowca 1 i kierowca 2 drugi kurs wykonują w
dwuosobowej obsadzie, przez co nie mają w rzeczywistości 11h odpoczynku lecz ok 9,5h rzeczywistego odpoczynku.

Z góry dziękuje z odpowiedzi.

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Tytuł:
Post Wysłano: 24 wrz 2006, 0:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 kwie 2006, 10:49
Posty: 2
Lokalizacja: Rzeszów

Jak dobrze pojołem towrzystko powinnobyć wporządku . W praktyce to wyglonda tak że ja jak jade z z mienikiem to jedziemy po 3h i sie zmieniamy czyli on 3h x3 i ja 3h x3 tylko sie zmieniamy raz on ciągnie 3 godzinki potem ja i po tych w sumie 18 h czyli moich 9 i jego 9 krencimy 8 godzin pałzy tylko pałze krecimy na postoju ....:)
Sumując po mojemu wrzystko jest git :)

_________________
Gdzieś na szlaku .... nigdy po pijaku .....


Tytuł:
Post Wysłano: 24 wrz 2006, 20:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Pozwolcie, że wytłumaczę troche inaczej:
Kierowca 1 jedzie sam przez 5h45min, pojedyńcza obsada;
Kierowca 1 i kierowca 2 jadą razem przez 5h20min, jazda na podwójnej obsadzie;
Kierowca 2 jedzie sam przez 5h45min, pojedyńcza obsada.

Dodam tylko, że mamy z ojcem taki problem jak wykonąć tą ilość przewozów angażując jak najmniejszą ilość aut i kierowców.
Bo wiadomo, że można by wykonąć te 3 kursy wykorzystując 2 zestawy, jeden na pojedyńczej obsadzie a drugi na podwójnej.

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Tytuł:
Post Wysłano: 24 wrz 2006, 22:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2005, 20:59
Posty: 344
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Cytuj:
Kierowca 1 jedzie sam przez 5h45min, pojedyńcza obsada;
Kierowca 1 i kierowca 2 jadą razem przez 5h20min, jazda na podwójnej obsadzie;
Kierowca 2 jedzie sam przez 5h45min, pojedyńcza obsada.

Maksymalny czas nieprzerwanej jazdy 4h30m macie po 1h za dużo.

_________________
http://www.GLOBETRUCKER.org
Is it better to loose 5 minutes or 50 years ?
preferite perdere 5 minuti oppure 50 anni ?
Preferez-vous predre 5 minutes ou 50 ans ?
verlieren Sie lieber 5 Minuten oder 50 jahre ?
Wolisz stracić 5 minut czy 50 lat ?


Tytuł:
Post Wysłano: 25 wrz 2006, 0:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

HitmaN przeczytaj pierwszy post prosze.
Tam jest napisane, że w miedzy czasie bedzie przerwa na wyładunek trwajacy ponad 1h. Więc czas jzdy ciągłej nie zostanie przekroczony.
Kierowcy w czasie wyładunku mają łóżko włączone na tacho.

5h45min tyle trwa czas jazdy: baza -> miejsce załadunku -> miejsce wyładunku -> miejsce załadunku;
5h20min tyle trwa czas jazdy: miejsce załadunku -> miejsce wyładunku -> miejsce załadunku.

A to przepraszam najmocniej niedoczytałem / HitmaN

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Tytuł:
Post Wysłano: 28 wrz 2006, 12:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2005, 23:43
Posty: 445
Lokalizacja: Sosnowiec

A co w przypadku, gdy zaczynam prace o 6.00 jade na zaladunek 2h czyli jestem na 8.00.Teraz czekam 6 godzin na zaladunek i co mam zrobic z tym czasem? Ustawic tacho na prace czy na przerwe? Ile godzin mogę potem jechac? Wielkie dzięki.

_________________
Może się matka na jakiegoś kierowcę zapatrzyła, bo mnie do samochodów ciągnie...


Tytuł:
Post Wysłano: 08 paź 2006, 14:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2006, 18:11
Posty: 4
Lokalizacja: Podbeskidzie

ustawiasz tacho na "lozko" i masz przerwe. Jechales 2 godz w sumie stales i jechales 8 godz. Prace rozpoczales o 6 wiec mozesz pracowac do 21 (15 godz) po 8 godz jest godz 14 wiec mozesz jechac 6 godz i 15 min poniewaz po 4,5 godz jazdy musisz palzowac 45 min.

_________________
http://www.hemispheres.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 08 paź 2006, 19:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2005, 23:43
Posty: 445
Lokalizacja: Sosnowiec

Dzieki za opdowiedź, mam jednak następne pytanie:

czy można robić tak, ze wkłąda się tarczke do tacho jak się rusza w trasę i otwiera tacho jak sie idzie spać? Czyli długa pauza jest kręcona na otwartym tachografie, a rano się wstaje i wkłada nową tarczkę na nowy dzień pracy. Można tak robić, czy tarczka zawsze musi mic zapis 24 godziny?

_________________
Może się matka na jakiegoś kierowcę zapatrzyła, bo mnie do samochodów ciągnie...


Tytuł:
Post Wysłano: 08 paź 2006, 23:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2005, 20:59
Posty: 344
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

tir5 mam rozumieć że będzies spał a w tahografie nie będzie tarczki ? To mi się wydaje logiczne że tak nie można bo jak potem udowodnisz że spałeś ten czas jak nie masz zapisu na tarczce ?
I tu skoleji nasuwa mi się pytanie co zrobić gdy czas przełożęnia tarczki tacho wypadnie na naszą długa pauze i śpimy w ten czas ? zakładamy tarczke po odpoczynku ? I jak to potem wygląda w razie kontroli ?

_________________
http://www.GLOBETRUCKER.org
Is it better to loose 5 minutes or 50 years ?
preferite perdere 5 minuti oppure 50 anni ?
Preferez-vous predre 5 minutes ou 50 ans ?
verlieren Sie lieber 5 Minuten oder 50 jahre ?
Wolisz stracić 5 minut czy 50 lat ?


Tytuł:
Post Wysłano: 08 paź 2006, 23:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2005, 23:43
Posty: 445
Lokalizacja: Sosnowiec

...dlatego sie pytam, bo slyszalem ze wielu kierowcow z terenu UE tak robi i podobno podczas kontroli nie maja problemow. Tez mi sie ten sposób wydaje podejrzany wiec pytam bardziej obeznanych w tym temacie...

_________________
Może się matka na jakiegoś kierowcę zapatrzyła, bo mnie do samochodów ciągnie...


Tytuł:
Post Wysłano: 09 paź 2006, 11:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Bez przesady. Nikt nie bedzie wstawał w nocy, po to aby zmienić tarczkę :idea: Najlepiej wkładać przed rozpoczeciem jazdy i po sprawie.


Tytuł:
Post Wysłano: 09 paź 2006, 11:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

A jak wyjdzie taka sytuacja że stanołeś na parkingu o 20 a krążek masz zmienić o 24 to nie czekasz tylko od razu wstawiasz drugi :wink: (na siebie oczywiście :P )

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Tytuł:
Post Wysłano: 09 paź 2006, 14:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2005, 23:43
Posty: 445
Lokalizacja: Sosnowiec

ale głowne pytanie brzmi: czy mozna spac (kręcić długą pauze) z otwartym tacho?
Bo z tego co mowice to na tarczce nie musi być zapisane pełne 24 h zeby moć ja zmienic...

_________________
Może się matka na jakiegoś kierowcę zapatrzyła, bo mnie do samochodów ciągnie...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 6 z 162 [ Posty: 3235 ] Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8162 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 58 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: