chce kupic 2 zestawy - 2 ciagniki 2 naczepy z 2000r ew.2001r. koszt zestawu ok 130pln netto.jakie zestawy polecacie?
chce wziasc te zestawy w leasing(dla nowo otwartych firm 30% wplaty wlasnej) czyli przy takiej kwocie ok 40 tys/szt.co myslicie o takim leasingu?
zestawy maja miesiecznie przejechac min. 10 tys/km - docelowo 14tys km/mies. wozic beda drobnice. cena za km to ok 2.24netto. bez pustych przebiegow.trasy juz zalatwione.transport krajowy.
ile zarabiaja kierowcy takich zastawow??
co mnie czeka aby taka dzialalnosc otworzyc? jakie koszta.dodam ze certyfikat juz mam...
poco zakladac mala firme przeciez to sa tylko straty pieniedzy alepiej juz na duza dzialajnosc moj wuje zalozyl mala firme transportowa wczesniej mial korzysci z tego ale teraz ma same straty niech ci sie w jednym z zestawow silnik rozwali to juz masz na naprawe ze 5 tydziency w plecy
no nie ale najlepiej zaczac od malej firmy i zakupic dostawcze typu iveco a nie odrazy na ciezarowe a inne firmy odrazu walily prosto z mostu kupywaly 5 zestawow i mialy robote ??
Mojego kolegi wujek zalozyl firme okolo 2, 3 lat temu na poczatku mial tylko koparke, takie uslugi jakby budowlane i komis samochodowy potem z czasem dokupywal dostawcze typu Ducato, i teraz ma takich okolo 5 jednego malego Daf-a 95XF, Scania R+swiniara, Daf 95XF+swiniara, Renault Premium+ naczepa na zboze itd.(nowiutka) i planuje kupic drugie Renault Premium, te wszystki tiry sa ciagle w trasie ze ich wogole nie widze jak gdzies stoja wiec widac ze interes sie kreci a ten Renault Premium z nowa naczepa jest jakies 3-4 tygodnie w delegacji, a pieniadze z tej naczepy juz sie zwrocily, a te tiry to jakos w okresie ostatnich 6 miesiecy zaczal kupowac, a wczesniej ciagle Iveco dostawcze itp.
No moj wujek jezdzi dostawczymi bo niema prawda naciezarowe ale nawet mowil ze niechce sobie rozwijac firmy bo niema poco moze ja zlikwiduje i bedzie podchodzi do kategori C + E ale to jak juz nie bedzie innego rozwiazania.
Mojego kolegi znajomy zaczynał na Dafie ATI + naczepa plandeka. Wzioł kredyt na ten skład jezdził do upadłego az spłacił ten kredyt. Miał torche grosza zarobinego kupił Iveco EuroTecha a naczepe wzioł juz kredyt i kupił naczepe Firanke! Jedził w transprcie krajowym. Dopiero gdy spłacił wszystkie zobowiazania co do naczepy postanowił wziąsc w Leasing Premium z naczepka chlodnią . Szybko złapał prace na ten zestaw stałą i dobrze płatna postanowił wziasc 2 zestawy w Kredyt były To XF-y 430 Space z naczepami chłodniami. Mówi gdy by nie ta robota dobrze płatna która złapał i tych wozów które były spłacone by był ugotwany ! Mówi nie sztuka wziąsc auto w leasing sztuka jest to auto spłacic. Jeszcze mówil kumplowi ze Leasingi trzeba uwazac bo niektóre wogóle sa nie kozystne dla przedsiębiorcy takiego jak on . W tej chwili jego mała firemka liczy 6 sztuk cięzarówek : Daf ati , Iveco eurotech . Renia Premium, 2 Dafy XF i Volvo FH 12 420 Globtroter z 01r!! Ciezko mowi było ale trzeba sie nie poddawac szukac pracy opłacalnej
_________________ EKIPA TYSIĄCA I JEDNEJ TARCZY :)
Kolego mikiii jeżeli masz pewne ładunki, najlepiej jeżeli byś podpisał kontrakt z daną firmą żebyś potem nie został na lodzie z wolnymi zestawami, na mój gust możesz spokojnie wziąć dwa zestawiki po leasingowe, właśnie w leasing, a te 140 tys. które masz zainwestował na pierwsze wpłaty, jeżeli startujesz z interesem to około 30% wartości zestawów, czyli jakieś 120 tys. zł biorąc zestawy do 200 tysięcy wartości każdy, czyli całkiem przyzwoite i bez awaryjne ze względu na ich wiek.
Dochodzi tylko znalezienie danych zestawów najlepiej w ofercie jakiejś firmy leasingowej która oferuje pojazdy po leasingowe np. 5-o letnie czyli tak jak chciałeś rocznik 2001, i dobranie tego co Ci będzie najbardziej pasowało.
_________________
...:::Podpisy nie oddają całej prawdy... zawsze jest jakaś granica niepowodzenia :::...
skyline : nie widze potrzeby zaczynac od malutkich ciezarowek skoro mozna zaczac od dozych zestawow... ja mam dla tych i nastepnych zestawow zagwarantowana prace na dlugie lata...
co do ciagnikow to powaznie sie zastanawiam nad scania 124 i mercedesem actrosem...mercedesa niektorzy mi odradzaja...czy mają racje?jakie przebiegi moga miec roczniki 00,01?
potrzebowal tez bede naczepy-burto firanki. co polecacie?
Actros nie umywa się do Scani, i powiem że 124-e możesz spokojnie brać, co do naczep to nie jestem za bardzo w temacie ale z tego co się orientuję za 100 tys. zł można kupić całkiem przyzwoitą burto firankę od naszej rodzimej firmy ZASŁAW:
Rozumiem Scania należy do grupy jednych z najbardziej ekonomicznych samochodów w swojej klasie, chociaż sam z nią nie miałem do czynienia to słyszałem że na pusto potrafi zadowolić się 26-oma litrami ON. do tego dojdzie jakieś 0,4 litra na każdą toną ładunku. Ale pod względem spalania Scania jest bezkonkurencyjna.
_________________
...:::Podpisy nie oddają całej prawdy... zawsze jest jakaś granica niepowodzenia :::...
Scania to bardzo dobry i wytrzymały samochód, jego awaryjność zależy od eksplatacji... U nas w firmie są same Scanie i nie narzekamy, wręcz przeciwnie jesteśmy z nich zadowoleni
Scania to bardzo dobry i wytrzymały samochód, jego awaryjność zależy od eksplatacji... U nas w firmie są same Scanie i nie narzekamy, wręcz przeciwnie jesteśmy z nich zadowoleni
a jakie macie przebiegi w tych scaniach?
kolejna rzecz.... ile miesiecznie zarabia driver na takim zestawie(dodam ze weekendy w domu)
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę