Mam pytanie-czy ktoś posiada może jakieś fachowe wiadomości pod tytułem przygody z korozją ramy. Nigdy nie miałem tego problemu i nieinteresowało mnie to do chwili genialnej inwestycji w pojazdy marki Iveco. Zauważyłem w nowo kupionym Eurocargo ML12E180 ogniska niewielkiej, mimo wszystko korozji ramy. Są to kropki wielkości centymetra kwadratowego, występują na ramie i w okolicy mocowania piór. Nie wiem, czy przejmowac się tym problemem, bo w końcu rama jest gruba i solidna. Jeśli jednak za kilka lat mogą mnie czekać spore wydatki w związku z tym, wolę się zająć problemem juz teraz.
Z góry dzięki za pomoc i uwagi.
Nie wiem co o tym sądzić ale mój wujek ma Magnumke jak ja kupił miała 11 lat cała rama była strasznie pordzewiała całą rame oszlifował i dwa razy pomalował.Od malowanie minęły 3 lata i dopiero zaczyna coś wychodzic.Muszisz się zastanowić co z tym robić POZDRO
Pamiętam ze jak mój tata odchodził z jednej firmy to szef wraz z ojcem kupili naczepe,pordzewiała rama.Dlugo ją szlifowali,jechalis szpachla i malowali pare warstw farby konserwującej.Pare dni temu widzałem ta naczepe jak wjeżdzała na prom do Szwecji
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Sprawa jest taka że w ciężarówce czy w naczepie rdza na ramie to bardziej sprawa estetyki, a w tym iveco rama jest zrobiona z cienkiej blachy co może się skończyć dziurami na wylot po paru latach eksploatacji
Jesli chodzi o ramy to wlasnie pare dni temu bylem ogladac Scanie 164 580 z 2002 roku o przebiegu 520tys, normalnie jak zobaczylem rame w tym aucie to zdebialem platki rdzy, takie po 5 centymetrow to mozna bylo paznokciem odrywac wiec bym sie w Ivecu nie przejmowal rama bo mam Eurostara 97r z przebiegiem 910tys i rama jest duzo lepsza niz w opisanej Scani....
Kolego ta rama w Sacni to musiał być wyjątek potwierdzjący regułe.Mój tata w srode przyjechal z Dani ze Scania rocznik '99 900 tys przebiegu i jedyne miejsce gdzie pojawiła się rdza to zewnetrzna felga na bliźniaku.
(c)Tata (Sorry za jakoś ale fota z Telefonu )
A to że w Twoim Ivecu nic się nie dzieje z ramą to masz szczęscie bo kiedyś się nasłuchał o blacharce W Ivecu po powrocie mojego Taty z Irlandi.
Jesli ktos jeszcze uwaza ze w Scani ramy nie sa tragiczne to proponuje poogladac uzywane Scanie w serwisie na obwodnicy krakowa, sa tam wystawione do sprzedazy...Zawsze mi sie podobaly te auta ale ostatnio dokladnie ogladalem kilka i wiem ze ze wzgledu na ramy na pewno Scani nie kupie choc to fajne auto....
dobra bo tu od tematu sie cos dryfuje......
ja wam cos powiem według mnie rdza zalezy nie tylko od marki czy produkcji blachy ale również od właściciela i dbania o auto czy np: zimą jest myte itp ja tak uważam a nie bo widziałem raz scanie czy merca ,który mjał pordzewiałą ramę to o niczym nie świadczy jeśli się nie zna histori auta a i sory ze nie pisze na temat ,ale musialem to napisać
_________________ .....::::Wchodzę Po Schodkach I Wytaczam Na Drogę Moje 40 Ton::::.....
B:15-01-2010r.
C:12-04-2010r.
C+E:09.09.2010r.
Wielkie dzięki za porady, ale rama to nie jedyny problem. K..a m..ć co to za syf to całe Iveco. W Dailaku w firmie dach nam przecieka. K....a ktoś wybulił 100 tyś zł na auto co ma rok gwarancji na perforację blach (Daily). Tak to jest jak auta kupuje prezes, co tylko rządzi kasą a się na tym nie zna. Jak porównałem ceny Daily i Mesia Sprintera to szczena opadła. W mesiu za 79900 netto w standardzie jest prawie wszystko. W Daily o identycznych parametrach ładunkowych za 99 000 zł netto w standardzie są ... szyby!!! Jak ktoś tych Iveców z firmy do żyda nie spóści to albo idę do psychola, albo robię biznes otwierając serwis. Pozdrawiam i wielkie dzięki.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 7 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę