Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 gru 2006, 15:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2006, 11:42
Posty: 358
GG: 175257427
Lokalizacja: Sweden

Zauważyłem że, jest tu cała masa ludzi "z branży" z rejonu Szczecina ... no i głównie do Was piszę ...
W lutym [jak dobrze pójdzie] odbieram prawko na "CE" ... no i zaczyna się problem gdzie pójść, bez doświadczenia ??

Jest cała masa firm: Cargo69, U.S.P., WPTrans, Bistrans, Miratrans, Elcon ... na każdej stronie, tak się pięknie rozpisują ... ale "wróbelki ćwierkają" że, ta ma jakieś weksle, ta ma zmniejszone limity na paliwo, ta nie ma ładunków, w tej tarczki za okno ... wiadomo że nie ma firmy idealnej, w której będę co tydzień w domu i 4 tys. PLN w kieszeni ... no ale jakaś "na start" to się chyba znajdzie ... teraz już nie będzie działalności, więc kilka firm się "pootwierało" ... no i pytanie do Was:

"Która firma, nadaję się w miarę, jako START dla młodego kierowcy ??"

Dzięki wielkie za pomoc ... szerokości i pełnych baków w 2007r .. !!

_________________
"... Life's simple, make choices, don't look back ..."


Tytuł:
Post Wysłano: 27 gru 2006, 16:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2006, 23:44
Posty: 219
GG: 6237840
Samochód: Fiat Stilo JTD
Lokalizacja: Szczecin

U.S.P solidna firma, wypłata zawsze na czas ale nie wiem czy biorą bez doświadczenia. WPtrans jeżdzą młodzi w podwójnnych ale z tego co słyszałem szef kombinuje na każdym kroku aby wypłate okroić. Temat Elconu był poruszany. Spotkalem negatywane opinie o Cargo69 ale to bylo jakis czas temu, może się poprawiło.


Tytuł:
Post Wysłano: 27 gru 2006, 16:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Nie wiem, co można polecić. Ale większość firm ze Szczecina przechodzi na umowy o pracę.

Co do ELCONu, to firma chyba się ocknęła ze snu, w który zapadła w 2005 roku i zobaczyła, że wcale ta rewolucja na dobre nie wyszła... Jeden z przykładów, to porponowanie starym kierowcom (tym, którzy odeszli X czas temu) posady i "chyba" (bo nie znam szczegółów) lepszych warunków pracy.


Nikt za ciebie nie będzie szukał pracy. Musisz po prostu podzwonic, pojeździć po firmach, dowiedzieć się co kto prponuje i wtedy przekalkulowac, gdzie bedzie pasowało.


Tytuł:
Post Wysłano: 27 gru 2006, 19:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1330
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Kolego powiem ci tak : na początku zazwyczaj jest tak, że frycowe zawsze zapłacisz jako nowicjusz. Embarans jest tylko w tym, żeby trwało to jak najkrócej. Jeśli trafisz do w miarę dobrej firmy to pewnie w niej pojeździsz sporo czasu, jak do kiepskiej to szybko z niej uciekniesz. Będziesz maił jednak ten duży plus, że już będziesz miał trochę doświadczenia, a wtedy o wiele łatwiej o pracę w porządnej firmie.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Tytuł:
Post Wysłano: 27 gru 2006, 20:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 16:29
Posty: 89
Lokalizacja: :::SZCZECIN:::

Jak dla mnie, to powinieneś pójśc tam gdzie cię przyjmą. Wiadomo, że może to byc nie najwspanialsza firma, szef któy będzie do ciebie dzwoni w trasie i opierniczac cię bo mu żona niedobre śniadanie zrobiła ale najważniejsze jest to abyś nabrał doświadczenia. Jak juz je zdobędziesz(nie wiem ile ci to potrwa czasu) w tedy nawet i na kolanach będą cie prosic żebyś przyszedł do nich do roboty(tnz. do firm do których będziesz chciał startowa) A co do firm, to jakbyś zrobił ADRy to na Orlen mógłbyś pójśc. Chyba że ADRy to nie dla ciebie...


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2006, 0:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2006, 11:42
Posty: 358
GG: 175257427
Lokalizacja: Sweden

to że "frycowe" zapłacę to wiem ... nikt mnie na "świeżo" nie przyjmie bez jakieś straty dla mnie [pensja mniejsza, na start bez własnego auta, podwójna obsada] no ale z tym się liczyłem ... na pewno jak zdam już "CE" zacznę jeździć na poważnie po firmach, sprawdzać informacje z forum, pytać, liczyć, kalkulować ... bo tak jak napisał kolega Pazdz "nikt za mnie pracy nie znajdzie" ... po prostu chciałem się dowiedzieć, gdzie warto iść spróbować się zahaczyć, a gdzie można sobie od razu odpuścić - bo wielka lipa jest ...

a dla kolegi mobilka07: podstawowe ADRy zrobię na 100%, a kurs pracy na cysternach - na razie jakoś mnie nie kręci ... a co później - zobaczymy ... dzieki za tą podpowiedź z Orlenem - może się komuś przyda ...

_________________
"... Life's simple, make choices, don't look back ..."


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2006, 14:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

a jesli jeździmy tandemem z przyczepą ze skręcanym dyszlem? To łamie sie w 2 miejscach? To inna bajka, ale wydaje mi się ze tandemy sa chyba nawet wygodniejsze,tylko dłuzesz o 2 metry.


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2006, 15:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sty 2006, 21:21
Posty: 111

Ja powiem kolego tak "Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma..." Ja jestem takiego zdania, gdzieś zacząć, nabrać praktyki i można szukać lepszej pracy, a zacząć można wszędzie...


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2006, 16:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2006, 11:42
Posty: 358
GG: 175257427
Lokalizacja: Sweden

to co kolega Tajnynapisał też popieram ... tylko że, po co zaczynać od razu w jakimś bagnie, gdzie za wszystko się zbiera ... można spróbować gdzieś gdzie jest lepiej - stąd cały ten temat ...

_________________
"... Life's simple, make choices, don't look back ..."


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2006, 17:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:21
Posty: 225
GG: 0
Samochód: JELCZ 862
Lokalizacja: WŁOCŁAWEK

Cytuj:
a jesli jeździmy tandemem z przyczepą ze skręcanym dyszlem? To łamie sie w 2 miejscach? To inna bajka, ale wydaje mi się ze tandemy sa chyba nawet wygodniejsze,tylko dłuzesz o 2 metry.
Są wogóle takie tandemy??
Tandem ma zazwyczaj sztywny dyszel. Prawdziwa jazda zaczyna się dopiero jak ciągniesz, a dokładnie jak cofasz z prawdziwą przyczepą z osią skrętna. Cofanie tandemem to pikuś w porównaniu z tym. Taką przyczepą cofa się trudniej niż z naczepą bądź tandemem razem wziętymi, a współczuje jak podczepią komuś krótką przyczepę lub wąską.


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2006, 19:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2006, 11:42
Posty: 358
GG: 175257427
Lokalizacja: Sweden

jeszcze cała masa przyczep ze ruchomymi dyszlami jeździ ... pomijając te od Starów i Jelczów [które też można spotkać na drogach], ruchome dyszle ma większa część firm wożących np. żywiec do skupów ... małe kółeczka na ruchomym dyszlu ...

_________________
"... Life's simple, make choices, don't look back ..."


Tytuł:
Post Wysłano: 30 gru 2006, 22:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 kwie 2006, 14:50
Posty: 3
Lokalizacja: Szczecin

Koledzy co do elconu to żadnych wiekszych zmian 0.33 gr za km i 20zł za dzien obsłógi tech (sprzątanie itp.) tak bedzie od nowego roku i dodam ze dzialalnosc gospodarcza zostaje tylko umowa zostala poprawiona tak aby mozna było obejsc zmiany w ustawie o samozatrudnieniu. Z tego co wiem to juz sa kierowcy ktorzy nie chca podpisac nowej umowy i prawdopodobnie odejda wiec szansa dla kolejnych.Pozdrawiam

[ Dodano: Sob, 30.12.2006, 21:32 ]
chciałbym jeszcze zapytać czy ktoś z Was wie cos na temat Macsped-u, gdzie jeżdza i w jakim systemie


Tytuł:
Post Wysłano: 30 gru 2006, 23:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2006, 23:18
Posty: 1
Lokalizacja: Zamość

Tak szczerz to ja radze forme U.S.P dużo o niej słyszałem dobrego , ale jest problem czy przyjmują kierowców bez doświadczenia w tym jest największy problem :) :D :mrgreen:


Tytuł:
Post Wysłano: 31 gru 2006, 0:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 16:29
Posty: 89
Lokalizacja: :::SZCZECIN:::

A słyszeliście coś na temat TOTALSPEDU?? Ja słyszałem że to dobra mała firma, tabor to tylko Renie(Magnum i Premium). Kierunki to Europa Zacodnia. A co do WP Trans to lepiej sie nie pakowac. A USP to porządna kasa i ładny tabor, tylko że(tak tylko słyszałem) szef zobaczy że się obijasz na bazie to ci zwasze znajdzie jakąś traskę.


Tytuł:
Post Wysłano: 31 gru 2006, 13:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2006, 23:44
Posty: 219
GG: 6237840
Samochód: Fiat Stilo JTD
Lokalizacja: Szczecin

Ja spotkałem się z dobrymi opiniami na temat szefa USP. Masz racje potrafi krzyknąć na kierowce jeśli potrzeba. Kasa zawsze jest na czas tzn. 10-tego.
P.S Jeden z najstarszych kierowców stażem odszedł pracować do Szwecji. Wrócił po 2. tygodniach i dostał nowego Actrosa prosto z salonu. :) Zły szef?


Tytuł:
Post Wysłano: 31 gru 2006, 14:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 16:29
Posty: 89
Lokalizacja: :::SZCZECIN:::

Jeżeli miał największy staż to nie dziwię się czemu dostał najnowszą brykę...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: