wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://fox.wagaciezka.com/

Przewóz kruszywa
http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=8028
Strona 6 z 39

Autor:  Grzesiek_KBR [ 08 maja 2009, 22:47 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

Cytuj:
Nie, to jest pierwsza Scania R w taborze tej firmy. Reszta to w większości Scanie serii 4 z kabinami CR19, jest też kilka CP19 i parę serii 3.
Scania R420 jest jedna (euro4)
Scanie 4 to kilka sztuk (bodajże 5) ciągników "360" CR19, chyba 4 albo 5 czteroosiek też 360 i 340.
Jedna Scania CP19 114g 340 ciągnik, i jedna wywrotka (w trakcie przeróbki).
Z serii 3 jest już tylko jedna betoniarka 8x4 113H 360.

EDIT:
Ciągników CR19 jest 6. I jest jescze jedna trójka 93m 220 wywrotka, oraz Scania 81 pompa do betonu.

Autor:  skoczek69 [ 09 maja 2009, 14:19 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

Bardzlo ładna, mam nadzieje kiedys spotkać, wogóle auta z tej firmy ogolnie przyciągają wzrok :wink:

Autor:  Danio [ 09 maja 2009, 18:32 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

Wczoraj widziałem już nowy nabytek Rabka, bardzo fajnie wyszła

Autor:  Fox [ 09 maja 2009, 20:12 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

Cytuj:
Najnowszy nabytek firmy Rabek z Jurkowa. Po prawie miesięcznym "dopieszczaniu", od poniedziałku wyjechała na drogi :wink:
Interesuje mnie, co masz na myśli pisząc po miesięcznym dopieszczeniu... :)

Autor:  Cukierr [ 09 maja 2009, 20:37 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

Cytuj:
Cytuj:
Najnowszy nabytek firmy Rabek z Jurkowa. Po prawie miesięcznym "dopieszczaniu", od poniedziałku wyjechała na drogi :wink:
Interesuje mnie, co masz na myśli pisząc po miesięcznym dopieszczeniu... :)
Heh.. Wojtku :mrgreen: Scania została zakupiona jako czarna, w tymże okresie położono 4 warstwy żółtego lakieru, zamontowano rurkę wraz z oświetleniem, oklejono naklejkami a także zdemontowano jeden z baków, zamontowano hydraulikę do wywrotu i podniesiono siodło :wink:

Autor:  Grzesiek_KBR [ 10 maja 2009, 11:53 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

Cytuj:
Scania została zakupiona jako czarna
Ja dalej twierdzę że powinna była taka zostać :? Amen.

Autor:  B-Boy [ 31 sie 2009, 0:10 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

Temat powinien nazywać się inaczej np. Wywrotki bo wywrotkami nie wozi się tylko kruszywa a wozi się rzepak, blachę (Rulony), zboże, stłuczkę.

Dodam coś od ciebie.

ObrazekObrazekObrazek

Autor:  Mick1 [ 16 wrz 2009, 11:31 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

ciekawe spostrzeżenia co do wywrotek, ale powiem wam, że trzeba by popatrzyć na ten temat w innej perspektywie (cena swoją drogą). Mocna podłoga, i lekka zabudowa - kompromis (hardox i alu) rynna - rozmawiałem ostatnio z ludzmi od carnehla w polsce, wyjaśnili mi kilka kwestii i powiem wam, że temat rzeka. rama, osie, typ skrzyni, kąt wywrotu, wyściełanie specjalnym pcv - nic nie przywiera... tysiące opcji - ale konsekwętnie mi to omówili i wytłumaczyli. Polecam http://www.hbsgroup.pl dealer carnehl`a. Warto zapytać czasem ludzi u źródła. Niebawem pochwalę się fotkami mojej nowej rynny;)

Autor:  Wilk 09 [ 29 wrz 2009, 10:30 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

Widziałem w połowie sierpnia tom scanie R z firmy Rabek. Mogę powiedzieć że samochód ten jest jednym z ładniejszych ciągników podpiętych pod wywrotkę w Małopolsce. Kolego Cukierr jak byś mógł to powrzucaj kilka zdjęć tego auta bo warto.

Autor:  lukasz_ [ 22 lis 2009, 13:11 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

Jakie używane naczepy koło 2005r są lepsze MEGA czy BODEX (30m3) do przewozu kruszyw: tłuczeń, piasek, żwir i jakie osie i hamulce?

Autor:  Maderfaker [ 22 lis 2009, 14:15 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

Cytuj:
Jakie używane naczepy koło 2005r są lepsze MEGA czy BODEX (30m3) do przewozu kruszyw: tłuczeń, piasek, żwir i jakie osie i hamulce?

Nie wiem jak bodex, ale w megach pekaja osie, siada pneumatyka, pojawiaja sie typowe usterki dla 10 letnich sprzetow, tylko ze ze w 4 letniej naczepie.

Bodex cieszy sie raczej lepsza opinią.

Autor:  Borek [ 22 lis 2009, 22:33 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

Cytuj:
Cytuj:
Jakie używane naczepy koło 2005r są lepsze MEGA czy BODEX (30m3) do przewozu kruszyw: tłuczeń, piasek, żwir i jakie osie i hamulce?

Nie wiem jak bodex, ale w megach pekaja osie, siada pneumatyka, pojawiaja sie typowe usterki dla 10 letnich sprzetow, tylko ze ze w 4 letniej naczepie.

Bodex cieszy sie raczej lepsza opinią.
Bo Mega ma w większości regenerowane osie. Na pewno Bodex byłby lepszy. Z krajówek to używamy Inter Carsów oraz Nova Trail Suska i na nie nie możemy narzekać choć na pewno odbiegają wytrzymałością choćby samej podłogi w stosunku do Langendorf'a :)

Autor:  Leszek [ 22 lis 2009, 23:53 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

Nie oszukujmy się. To co polskie nie jest dobre. Zainwestuj w coś zagranicznego.

Autor:  lukasz_ [ 23 lis 2009, 16:57 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

A w Bodexach bębnowe hamulce na osiach SAF'a hamują w miarę dobrze?

Autor:  pawelo127 [ 26 lis 2009, 19:20 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

Kolego ja mam naczepę MEGĘ z 2005 roku i nie narzekam na nią wszystko jest w jak najlepszym porządku.A bodex na bębnach dobrze hamuje chociaż wiadomo tarczowe hamulce lepiej ale w wywrotkach lepsze będą bębnowe, każdy powinien wiedzieć o co mi chodzi.

Autor:  fafciuk [ 11 gru 2009, 0:09 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

koledzy a co myślicie o konfiguracji 6x4/6x2 + 2 osiowa wywrotka ?

Autor:  lukasz_ [ 31 gru 2009, 18:34 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

Co do tej konfiguracji 6x4 lub 6x2 to na pewno takie samochody więcej palą i w trasę się raczej nie nadają. A jeśli masz jakąś robotę bardziej na budowach itp. to lepiej ciągnik 4x4 i naczepa 3 osie no albo jakąś 4 osiową wywrotkę.


Wie ktoś dlaczego nowe wywrotki Schmitz SKI24 33m3 w dowodzie mają masę własną 6300kg a takie 5 letnie 6100kg :?:

Autor:  volvo83 [ 02 sty 2010, 18:00 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

Cytuj:
Wie ktoś dlaczego nowe wywrotki Schmitz SKI24 33m3 w dowodzie mają masę własną 6300kg a takie 5 letnie 6100kg :?:
Najwidocznej są cięższe o 200kg.

Autor:  lukasz_ [ 03 sty 2010, 11:54 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

Że są cięższe o 200kg to się domyśliłem, tylko dlaczego przecież te nowe powinny być lżejsze bo np.
1.Z przodu mają wąską ramę (czyli na pewno mniej materiału jest tam zużyte)
2. Siłownik do wywrotu jest mocowany u samej góry(w starych w połowie) i już nie ma tej "obudowy" z grubej stali.
3. Nowe SCHMITZy nie mają koła zapasowego.

Autor:  Grzesiek_KBR [ 03 sty 2010, 12:25 ]
Tytuł:  Re: Przewóz kruszywa

Może być więcej poprzeczek w ramie, ew. dodatkowe wzmocnienia podłogi skrzyni ładunkowej, w końcu lubiało co nieco pękac w tych naczepach :/

Strona 6 z 39 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/