Strona 54 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 152 53 54 55 5688 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 sty 2013, 7:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2009, 13:08
Posty: 165
GG: 0
Samochód: Scania
Lokalizacja: Gdynia

Chyba nie ma żadnej.


Post Wysłano: 12 sty 2013, 11:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2010, 13:33
Posty: 23

Cytuj:
Chyba nie ma żadnej.
Jest jest, chodzi o to ze rozmawiałem z facetem przez tel. i mówił ze szuka kierowcy. I tak jak wcześniej pisałem - bazę maja w Pruszczu w taborze DAF'y i właśnie wożą puszki z Hamburga do Polski. Chciałem poznać opinie tylko jakiej firmy ... :lol: Bo w obecnych czasach ciężko o coś normalnego :?


Ostatnio zmieniony 12 sty 2013, 11:42 przez DamLen, łącznie zmieniany 1 raz.
Ortografia!


Post Wysłano: 12 sty 2013, 13:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2009, 13:08
Posty: 165
GG: 0
Samochód: Scania
Lokalizacja: Gdynia

To może Lędowo a nie Pruszcz. Tam jest Hitex. Jeżeli to ta firma to szczerze odradzam. Chyba, że lubisz płacić za przepały (Daf ma palić 30, nie więcej) i zaglądać do domu na weekend co 3 tygodnie.


Post Wysłano: 12 sty 2013, 15:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2010, 13:33
Posty: 23

Cytuj:
To może Lędowo a nie Pruszcz. Tam jest Hitex. Jeżeli to ta firma to szczerze odradzam. Chyba, że lubisz płacić za przepały (Daf ma palić 30, nie więcej) i zaglądać do domu na weekend co 3 tygodnie.
Podziękował, będę w poniedziałek to obczaje jeśli tak to dziękuje :mrgreen:
Interesują mnie jeszcze opinie na temat firmy An-Trans
Ogólnie to ciężko ostatnio o jakąś normalną, już nie mówiąc że dobrą firmę i nie tylko na puszkach :roll:


Post Wysłano: 31 sty 2013, 22:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:49
Posty: 106
GG: 3510215
Samochód: Opel Vectra

Ostatnio na jednym z terminali w okolic EL podjechał WML z 20 z przodu , aby przełożyć na "dupe" niestety nie przełożyli.... nie dali rady podnieść... koleś który obsługiwał to urządzenie mówi ,że musi mięć ponad 30t na bank... bo do 30 podnoszą.... masakra....
Wiem ,że na puszkach w Trójmieście licho , a jak na HH też kiła.....?


Post Wysłano: 02 lut 2013, 12:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 409
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: Wejherowo

Cytuj:
Ostatnio na jednym z terminali w okolic EL podjechał WML z 20 z przodu , aby przełożyć na "dupe" niestety nie przełożyli.... nie dali rady podnieść... koleś który obsługiwał to urządzenie mówi ,że musi mięć ponad 30t na bank... bo do 30 podnoszą.... masakra....
Wiem ,że na puszkach w Trójmieście licho , a jak na HH też kiła.....?

Ameryki nie odkryłeś. Niestety tak jeżdżą i jeździć jeszcze długo będą, chyba że co 100 metrów będzie waga.


Post Wysłano: 02 lut 2013, 15:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Panowie jest ktoś w stanie powiedzieć coś na temat CargoSped spółki PKP oraz firmu PolZug, która otwarła w ubiegłym roku ogromny terminal kolejowy pod Gądkami?
Oni tylko podstawiają naczepy czy mają swoje zestawy? Rozjaśni ktoś?

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 02 lut 2013, 15:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 mar 2007, 13:52
Posty: 93
GG: 0
Lokalizacja: :P

Cytuj:
Panowie jest ktoś w stanie powiedzieć coś na temat CargoSped spółki PKP oraz firmu PolZug, która otwarła w ubiegłym roku ogromny terminal kolejowy pod Gądkami?
Oni tylko podstawiają naczepy czy mają swoje zestawy? Rozjaśni ktoś?
Kiedyś przekładałem tam puchy to gadałem z kierowcą to PolZug ma kilka swoich autek które w koło komina jeżdżą trasy 100-150km od terminalu. Ale mogło się coś zmienić bo było to jakiś czas temu.


Post Wysłano: 16 lut 2013, 20:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:49
Posty: 106
GG: 3510215
Samochód: Opel Vectra

Mam pytanie od przewoźników wożących kontenery...
Słyszeliście może o naczepach CAMRO z Solca Kujawskiego ?
Druga rzecz , które z naczep uważacie za najlepsze , mam na myśli naczepy rozsuwane dla ciężkiej 20 i na 45.


Post Wysłano: 17 lut 2013, 3:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sty 2011, 18:18
Posty: 260
GG: 0

Cytuj:
Mam pytanie od przewoźników wożących kontenery...
Słyszeliście może o naczepach CAMRO z Solca Kujawskiego ?
Druga rzecz , które z naczep uważacie za najlepsze , mam na myśli naczepy rozsuwane dla ciężkiej 20 i na 45.
45 chyba wsio ryba, nawet wielton się nada chociaż naczepy z rozsuwanym przodem są dobrą opcją. Ale stawiam na krone z ośkami maksymalnie z tyłu.
Ciężkie 20? dwie czy jedna? :P
dla dwóch wielton, krone no i stara prexorka nie składana.
Dla jednej chyba znowu wsio ryba ale faworytem są naczepy z zsuwaną ramą na środku, z tych starszych na pewno ma to pacton, środek pneumatyczny tył niestety na korbę. Ale generalnie z każdą da się jechać, teraz ciągam nowego shmitza i daje radę chociaż nie rozkłada się na 45 i brakuje mu mocowań na 20 na środek, nie wiem czy to jakaś uboga wersja czy jak.

_________________
Recykling 1 tony papieru pozwala oszczędzić 17 drzew, 26 500 litrów wody, od 2,3 m3 miejsca na składowisku śmieci, 320 litrów ropy, 24kg zanieczyszczeń odprowadzanych do atmosfery, 4200 kWh energii- jest to wystarczająca ilość energii, aby zasilić nią przeciętny dom przez 6 miesięcy !


Post Wysłano: 17 lut 2013, 11:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:49
Posty: 106
GG: 3510215
Samochód: Opel Vectra

Szykuje mi się robota na 45 i ciężkie 20 ale po jednej sztuce....najgorsze to ,że raz 45 raz 20- bo gdyby sama 20 to mam na placu 3 osiową 20' i 30'. Co do twojej Schmitki dziwna konfiguracja jak na nową naczepę ;). Oglądałem fajna właśnie Camro z tylnim wysuwem na 45 i wsuwem na 20' ;) też ma osie max z tyłu...osie SAF- wygląda fajnie...
Ostatnio w Gdyni oglądałem z czystej ciekawości do sprzedania naczepe z nr KNS ;) - Sommer , ale wątpie czy by założył na nię 40" czy uchwyty by złapały bo była po "20" jak banan...a miała z 4 lata ;)


Post Wysłano: 17 lut 2013, 11:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lis 2010, 15:12
Posty: 251
GG: 8587289
Samochód: 500dxi
Lokalizacja: trójmiasto/kaszuby

poprzedni właściciel 40 nie woził. rejestracje KNS, ETM, WML mówią same za siebie

_________________
PL - Skandynawia


Post Wysłano: 17 lut 2013, 11:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:49
Posty: 106
GG: 3510215
Samochód: Opel Vectra

Cytuj:
poprzedni właściciel 40 nie woził. rejestracje KNS, ETM, WML mówią same za siebie


Wiem... dołożyl bym jeszcze SCANIE WWL
Niedługo będa ciągac 3 x20 " heheh


Post Wysłano: 17 lut 2013, 12:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2009, 13:08
Posty: 165
GG: 0
Samochód: Scania
Lokalizacja: Gdynia

Ciągałem Camro. Bardzo dobrze szła z ciężką 20 na tyle.


Post Wysłano: 17 lut 2013, 12:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Daj sobie spokój z naczepami gdzie ośki są przesunięte całkiem do tyłu jak chcesz wozić po jednej 20" zwłaszcza zima, zero trakcji zwłaszcza na zakrętach :mrgreen: .
Nie dość że potrzeba lotniska żeby manewrować tym dziadostwem, to oś w ciągniku nie jest dociążona a pierwsza ośka w naczepie jest przeważona.
Najnowszy model Krone to optymalne rozwiązanie, przednia belka oraz tył rozsuwany pod 45" a rozstaw osi jak przy zwykłej 40" rozsuwanej. Wtedy jeździsz z 45" jak z zwykłą plandeką i nie potrzebne ci wtedy zezwolenie na gabaryt bo przekraczasz długość całkowitą, jak masz 45" ośkami na samym tyle :]
Przy 40" z ośkami z tyłu koniec kontenera masz jakiś metr od tylnego koła :]

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 13:25 przez MAN, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 17 lut 2013, 13:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Takie coś ode mnie :wink:
Obrazek

Kilka razy widziałem (chyba) niebieskie TGA na rej. KR z kontenerami. Jakaś większa firma, czy zdarzyło mi się widzieć ten sam pojazd?

Ogólnie to dużo jest na południu firm ciągających kontenery?


Post Wysłano: 17 lut 2013, 13:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Nie kojarze nazwy firmy a le jest na pewno jedna taka z tablicami KR co ma niebieskie many i jeżdżą z Hamburga

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 17 lut 2013, 13:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Cytuj:
Nie kojarze nazwy firmy a le jest na pewno jedna taka z tablicami KR co ma niebieskie many i jeżdżą z Hamburga
Pewnie mówisz o Karpielu: http://www.truck-spotters.eu/index.php?topic=111.0

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 17 lut 2013, 21:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:49
Posty: 106
GG: 3510215
Samochód: Opel Vectra

Źle się wyraziłem- mam na myśli Camro o osiach nirmalnym ustawieniu , napsiałem tak bo widziałem Camro co ma tylną oś całkiem z tyłu a dwie z przodu,ale to sa typowe naczepy do ciągnika 3 osiowego. Co do naczep 5 osiowych to pamiętajmy ,że każda ma osobny nr rej , gdzie za każdą trzeba zapłacić podatek od śr transportu i oc...i guzik z tego zostanie. To naprawdę jest bardzo dobra rzecz ale dla madrych ludzi i póki co na Trójmieście to dużo nie powojujesz , przegrasz z konkurencją KNS , WML , WWL - oni juz je mają. Znajomy ostatnio ciągnął 2x27t z GA do Rabki i Nowego Sącza...TRAGEDIA!


Post Wysłano: 18 lut 2013, 6:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 sty 2010, 14:55
Posty: 102
GG: 7539165
Samochód: Leon MK1 TDi
Lokalizacja: Świecie

Cytuj:
Źle się wyraziłem- mam na myśli Camro o osiach nirmalnym ustawieniu , napsiałem tak bo widziałem Camro co ma tylną oś całkiem z tyłu a dwie z przodu,ale to sa typowe naczepy do ciągnika 3 osiowego. Co do naczep 5 osiowych to pamiętajmy ,że każda ma osobny nr rej , gdzie za każdą trzeba zapłacić podatek od śr transportu i oc...i guzik z tego zostanie. To naprawdę jest bardzo dobra rzecz ale dla madrych ludzi i póki co na Trójmieście to dużo nie powojujesz , przegrasz z konkurencją KNS , WML , WWL - oni juz je mają. Znajomy ostatnio ciągnął 2x27t z GA do Rabki i Nowego Sącza...TRAGEDIA!
W normie paliwowej się mieścił ? :-) Jak oni te wagi wszystkie omijają ?

_________________
puszki again... CHOMIKOLOT KT38...

Pozdrawiam Karol CSW


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 54 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 152 53 54 55 5688 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: