Cytuj:
Ewidentnie widać, że nie pilnowane ciśnień, nie rotowane, jeżdżone po krawężnikach
A tak serio to strasznie słabo, jakby z zewnątrz wylazło to by się zauważyło od razu, a od wewnątrz nie widać.
Nie bawie sie w jakies rotowania czy tym podobne. Opony sa wyraźnie przeciążone bez dwu zdan. Mialem doczynienie z czyms takim z chinska Satoya .Ale uszkodzony mialem zawor regulujacy cisnienie w poduszkach powietrze z poduszek schodzilo i przeciazalo opony w ostatniej osi naczepy wiec nie wiem czy winic za to gumy - na ostatniej osi obie Satoye tak wycielo . Potem rowniez 1 Satoya w wywrotce naczepa rowniez ostatnia os. Wymienilem na D i takich problemow juz nie mialem . W tym przypadku nie wiadomo czy wlasciciel przypadkiem nie ladowal do "rownych" 60 t i kupowal opony HL -bo liczyl ze wytrzymaja. Ja wam powiem wozimy ciezko -wywrotki non stop 39,5-40,5 DMC i z D nie mialem takiego przypadku .
Cytuj:
@tomco a to coś nie tak z tymi m729 jest ogólnie? fakt lekko ciągane
Jak bys ciagal ciezko to takich przebiegow bys nie zrobil i nie zostalo by ci tyle bieznika .....
(oczywiscie zadnych aluzji do producenta gum)