wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
SCANIA R-Facelift http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=21880 |
Strona 8 z 14 |
Autor: | adonnay [ 23 kwie 2010, 10:49 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
Mała sesja zdjęciowa. Specjalnie się nie wyginałem. W przyszłym tygodniu już jej w Szczecinie nie będzie. http://picasaweb.google.com/11581611289 ... 7114127026 |
Autor: | wojtekkoniu [ 23 kwie 2010, 19:22 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
Zdjęcie robione w serwisie na Struga? |
Autor: | chichita [ 23 kwie 2010, 20:26 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
Super zdjecia zrobiłes Scania ostatnio strasznie sie wybiła, martwi mnie tylko jedna rzecz. Jesli wszyscy chwala tak ta marke, to dlaczego w rankingach sprzedazy jest daleko. Ostatnio widziałem sprzedaż samochodów cięzarowych w europie była chyba 4 albo 5. Man, Mercedes i Daf w czołówce PS: Pozazdoscic kierowcy, który wsiadze za stery "czarnulki" |
Autor: | W123 [ 24 kwie 2010, 8:01 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
Dwie Scania: R400 i R440 |
Autor: | Bajzel [ 24 kwie 2010, 11:22 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
No to popłynął ktoś z tą Scanią dla Miami, miodna jest |
Autor: | filippo [ 28 kwie 2010, 22:18 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
Siostry eRskie złapane w Vestby (NO) |
Autor: | Kapsiu [ 28 kwie 2010, 22:39 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
Matko z córką jakie to jest brzydkie... Pewnie wsadziłem kij do mrowiska, ale moim zdaniem ryjek ma brzydki. |
Autor: | Jacek [ 29 kwie 2010, 9:57 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
Autor: | michał001 [ 29 kwie 2010, 13:44 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
Cytuj: Matko z córką jakie to jest brzydkie... Pewnie wsadziłem kij do mrowiska, ale moim zdaniem ryjek ma brzydki.
A moim zdaniem wręcz przeciwnie. Im dłużej patrzę na nowy model eRki, tym bardziej mi się on podoba.
|
Autor: | michzio [ 06 maja 2010, 10:48 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
Cytuj: Super zdjecia zrobiłes Scania ostatnio strasznie sie wybiła, martwi mnie tylko jedna rzecz. Jesli wszyscy chwala tak ta marke, to dlaczego w rankingach sprzedazy jest daleko.
Ostatnio widziałem sprzedaż samochodów cięzarowych w europie była chyba 4 albo 5. Man, Mercedes i Daf w czołówce PS: Pozazdoscic kierowcy, który wsiadze za stery "czarnulki" Wiesz cena robi swoje Scania jest chyba najdroższa w czołówce |
Autor: | Igor [ 06 maja 2010, 11:29 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
Z tym że teraz Scania wychodzi na prowadzenie. Jako jedyna oferuje silniki Euro5 bez wtrysku AdBlue, co trochę ogranicza koszty. W przypadku Euro5 z AdBlue koszt niemieckich autostrad prawie się wyrównuje z Euro3, bo trzeba liczyć jeszcze koszty AdBlue. |
Autor: | michzio [ 13 maja 2010, 15:04 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
Co ty, XPI ma palić więcej o 1l od HPI z adblue, a 1l adblue jest tańszy niż 1l ON. Także dla mnie jest to trochę gorsze rozwiązanie. |
Autor: | Marecki [ 13 maja 2010, 15:10 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
Cytuj: Mała sesja zdjęciowa. Specjalnie się nie wyginałem. W przyszłym tygodniu już jej w Szczecinie nie będzie.
Przejeżdżałem w sobotę i stała jeszcze ta Scania.
http://picasaweb.google.com/11581611289 ... 7114127026 |
Autor: | Igor [ 13 maja 2010, 15:51 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
Cytuj: Co ty, XPI ma palić więcej o 1l od HPI z adblue, a 1l adblue jest tańszy niż 1l ON.
Mówię o opłatach za autostrady niemieckie.
Także dla mnie jest to trochę gorsze rozwiązanie. |
Autor: | czarny2 [ 13 maja 2010, 21:37 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
Cytuj: Z tym że teraz Scania wychodzi na prowadzenie. Jako jedyna oferuje silniki Euro5 bez wtrysku AdBlue, co trochę ogranicza koszty.
Albo masz złe informacje albo kalkulator Ci troszke nawala. Różnica między Euro3 a Euro5 w Niemczech wynosi 0,049 eur za kilometr. Czyli jadąc przykładowo od Ciebie z Brzeska ( bo z opisu widzę gdzie mieszkasz ) do Stuttgartu i z powrotem robisz około 1200 km po Niemczech co daje różnice 58,80 eur x 4,00 zł = 235,20 zł. Natomiast na całej trasie robisz około 2150 km zużywając przy tym około 35 l Adblue x 0,95zł = 33,25 zł. (cena netto) I z takiego prostego liczenia, wynika, że zostaje przeszło 200 zł w kieszeni tylko z 1 kursu. Czyli w roku jesteś około 9000,00zł do przodu jeżdżąc Euro5 a nie Euro3.
W przypadku Euro5 z AdBlue koszt niemieckich autostrad prawie się wyrównuje z Euro3, bo trzeba liczyć jeszcze koszty AdBlue. |
Autor: | Borek [ 13 maja 2010, 22:10 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
Cytuj: Cytuj: Z tym że teraz Scania wychodzi na prowadzenie. Jako jedyna oferuje silniki Euro5 bez wtrysku AdBlue, co trochę ogranicza koszty.
Albo masz złe informacje albo kalkulator Ci troszke nawala. Różnica między Euro3 a Euro5 w Niemczech wynosi 0,049 eur za kilometr. Czyli jadąc przykładowo od Ciebie z Brzeska ( bo z opisu widzę gdzie mieszkasz ) do Stuttgartu i z powrotem robisz około 1200 km po Niemczech co daje różnice 58,80 eur x 4,00 zł = 235,20 zł. Natomiast na całej trasie robisz około 2150 km zużywając przy tym około 35 l Adblue x 0,95zł = 33,25 zł. (cena netto) I z takiego prostego liczenia, wynika, że zostaje przeszło 200 zł w kieszeni tylko z 1 kursu. Czyli w roku jesteś około 9000,00zł do przodu jeżdżąc Euro5 a nie Euro3.W przypadku Euro5 z AdBlue koszt niemieckich autostrad prawie się wyrównuje z Euro3, bo trzeba liczyć jeszcze koszty AdBlue. |
Autor: | czarny2 [ 14 maja 2010, 8:31 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
Im więcej kilomertów po Niemczech tym więcej zostaje przy Euro5 |
Autor: | W123 [ 30 maja 2010, 16:06 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
Nowa Scania R420 oraz R400 |
Autor: | tomekkomar [ 01 cze 2010, 22:06 ] |
Tytuł: | Re: SCANIA R-Facelift |
widzę że scania poszła na całość i wrzuciła pomiędzy zegary kolorowy wyświetlacz ... kolego TRANS KASINKA do czego służy ten zegar pomiędzy wskazówką obrotomierza i temp. Masz może jeszcze jakieś foty wnętrza |
Strona 8 z 14 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |