wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=42407 |
Strona 8 z 9 |
Autor: | Chudy_Byk [ 09 lis 2015, 19:46 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Renata z jaśniejszym grillem widziana dzisiaj około godziny 17 w Górze kalwarii |
Autor: | Piotrek_DSV [ 09 lis 2015, 23:20 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Siema Paweł, powiedz mi jakie spalanie w 460 i 500, bo przymierzamy się do kupna Magdalenki. Pozdrawiam. |
Autor: | Paweł Rekin [ 10 lis 2015, 3:08 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Cytuj:
Dzięki za spostrzegawczość i za link.Regularnie widuję Twoich zawodników, ostatni raz 13.10. pod Nową Solą koło 17.00 szedł w kierunku północnym konwój Scania Topline i Volvo z tabliczką Sławek. Pozdr. Cytuj: Renata z jaśniejszym grillem widziana dzisiaj około godziny 17 w Górze kalwarii
Wszystko się zgadza. Jechał do Puław ładować się na Norwegię. Dzięki za sygnał! Cytuj: Siema Paweł, powiedz mi jakie spalanie w 460 i 500, bo przymierzamy się do kupna Magdalenki. Pozdrawiam.
Cześć Piotrek! Szczerze mówiąc, to różnie z tym spalaniem bywa. Ale uśredniając można przyjąć że w przedziale 31-34 litry. Przykładowa trasa Magnum 460 w lipcu z Poznania pod Sztokholm z tonażem 15 ton na naczepie, przejazd po ładunek na pusto około 150 km, załadunek 19 ton do Brna i powrót z Ołomuńca do Poznania z ładunkiem 14 ton zamknął się wynikiem 31,5 litra. Kółko z centralnej Polski do Oslo i powrót na Dolny Śląsk 30,5 litra (w pierwszą stronę 6 ton, na powrocie 24 tony). Ale w warunkach zimowych rejs z Poznania do Falun w Szwecji i powrót (w obie strony z dużym obciążeniem- 23 tony i 25 ton) i wynik 36 litrów... Magnum 500 podobnie, można założyć te 33 litry. Ostatnio na kółku Poznań-środkowa Szwecja-Budapeszt-Poznań z tonażem cały czas około 16 ton zużycie na poziomie 32 litrów. Dodam, że oba auta w manualu, a 460-tka ma typowo autostradowe przełożenie 2,64. Pozdrawiam i udanych zakupów, oczywiście Magnum!
|
Autor: | Piotrek_DSV [ 10 lis 2015, 14:47 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Cytuj: Cytuj:
Dzięki za spostrzegawczość i za link.Regularnie widuję Twoich zawodników, ostatni raz 13.10. pod Nową Solą koło 17.00 szedł w kierunku północnym konwój Scania Topline i Volvo z tabliczką Sławek. Pozdr. Cytuj: Renata z jaśniejszym grillem widziana dzisiaj około godziny 17 w Górze kalwarii
Wszystko się zgadza. Jechał do Puław ładować się na Norwegię. Dzięki za sygnał! Cytuj: Siema Paweł, powiedz mi jakie spalanie w 460 i 500, bo przymierzamy się do kupna Magdalenki. Pozdrawiam.
Cześć Piotrek! Szczerze mówiąc, to różnie z tym spalaniem bywa. Ale uśredniając można przyjąć że w przedziale 31-34 litry. Przykładowa trasa Magnum 460 w lipcu z Poznania pod Sztokholm z tonażem 15 ton na naczepie, przejazd po ładunek na pusto około 150 km, załadunek 19 ton do Brna i powrót z Ołomuńca do Poznania z ładunkiem 14 ton zamknął się wynikiem 31,5 litra. Kółko z centralnej Polski do Oslo i powrót na Dolny Śląsk 30,5 litra (w pierwszą stronę 6 ton, na powrocie 24 tony). Ale w warunkach zimowych rejs z Poznania do Falun w Szwecji i powrót (w obie strony z dużym obciążeniem- 23 tony i 25 ton) i wynik 36 litrów... Magnum 500 podobnie, można założyć te 33 litry. Ostatnio na kółku Poznań-środkowa Szwecja-Budapeszt-Poznań z tonażem cały czas około 16 ton zużycie na poziomie 32 litrów. Dodam, że oba auta w manualu, a 460-tka ma typowo autostradowe przełożenie 2,64. Pozdrawiam i udanych zakupów, oczywiście Magnum! Dzięki jeszcze raz, powodzenia. |
Autor: | Quba [ 11 lis 2015, 20:26 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Cytuj: No to powiem ci że nie wiem czy na kraj Premium DXi czy Magnum,
Na kraj tylko Premium. I w ogóle nie zadawaj sobie trudu, żeby szukać dobrej czy jeszcze lepszej Magnum'ki. 450 czy 460 w Premium biorąc pod uwagę trasy po Polsce plus jak piszesz- weekendy poza kabiną to naprawdę dobry wybór. Chociaż i w tej można pomieszkać dłużej..
|
Autor: | wojtas92 [ 11 lis 2015, 22:54 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Cytuj: Na kraj tylko Premium. I w ogóle nie zadawaj sobie trudu, żeby szukać dobrej czy jeszcze lepszej Magnum'ki. 450 czy 460 w Premium biorąc pod uwagę trasy po Polsce plus jak piszesz- weekendy poza kabiną to naprawdę dobry wybór. Chociaż i w tej można pomieszkać dłużej..
Zatwierdzam |
Autor: | magnespower [ 12 lis 2015, 22:25 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Internety mi podpowiadaja ze byla jakas gruba premiera taborowa a na forum nic o tym nie slychac... |
Autor: | Żwirek [ 23 lis 2015, 2:00 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Premiera mijana wlasnie na S3 doczepa za stara dla takiej swiezynki! |
Autor: | wojtas92 [ 24 lis 2015, 14:20 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Pawle - czekamy |
Autor: | Marecki [ 09 sty 2016, 0:39 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Któreś z aut nie goniło na prom do Świnoujścia 3.01 ? |
Autor: | Atego [ 09 mar 2016, 22:13 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Jak po półtora roku oceniasz te Kassbohrerki? Dostaliśmy bardzo ciekawą propozycję na taką (nową) naczepę i jako że przechodzimy z solo na zestawy zastanawiamy się czy skorzystać. Sprawiały jakieś problemy Tobie czy kierowcom? Jak oceniasz serwis i uwzględnianie gwarancji, o ile miałeś powód do kontaktu z nimi i korzystania z jakiś napraw? |
Autor: | Paweł Rekin [ 10 mar 2016, 3:29 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Cytuj: Internety mi podpowiadaja ze byla jakas gruba premiera taborowa a na forum nic o tym nie slychac...
Dobrze podpowiadają Internety Premiera taborowa już w ciężkiej szkole życia na tranzytach Północ-Południe i bardzo ładnie się sprawuje. Pozdrawiam!Cytuj: Premiera mijana wlasnie na S3 doczepa za stara dla takiej swiezynki!
Tak patrzę w „dziennik podróży” z zeszłego roku i jak najbardziej pasuje. Renia jechała tej nocy do Świnoujścia na prom do Ystad o godzinie 04.00, czyli m/f Jan Śniadecki. Miło, że zwróciłeś uwagę. Pozdrawiam!Cytuj: Pawle - czekamy
Wojciechu, kto zna te samochody lepiej od Ciebie… Weź kiedyś wreszcie daj cynka, to sobie na naszym gruncie poznańskim pogadamy o Renówkach i nie tylko Cytuj: Któreś z aut nie goniło na prom do Świnoujścia 3.01 ?
Hej, to mogła być moja. Magnumki atakowały w tym czasie pierwszy raz Skandynawię w 2016 roku, więc pewnie miałeś którąś - dzięki za sygnał i pozdrowienia!Cytuj: Jak po półtora roku oceniasz te Kassbohrerki? Dostaliśmy bardzo ciekawą propozycję na taką (nową) naczepę i jako że przechodzimy z solo na zestawy zastanawiamy się czy skorzystać. Sprawiały jakieś problemy Tobie czy kierowcom? Jak oceniasz serwis i uwzględnianie gwarancji, o ile miałeś powód do kontaktu z nimi i korzystania z jakiś napraw?
Hej,pierwsza naczepa jeździ równo dwa lata i przebyła w tym czasie ok. 215 tysięcy kilometrów. Druga około 1,5 roku, ale jej ostatnio dużo szybciej przybywa przebieg. Ogółem nie mogę na te naczepy narzekać i moim zdaniem w relacji cena-jakość wypadają bardzo dobrze. We wspomnianym okresie naczepy nie doświadczyły żadnych awarii i nie przysporzyły mi żadnych kłopotów. Wszystko działa w nich jak należy. Pod wieloma względami nie różnią się niczym od produktów konkurencji (osie SAF itd.). Mając teraz porównanie do naczep Krone, w obu moich Kassbohrerach drzwi nie zamykają się tak lekko, tylko trzeba docisnąć rygle, ale też są one inaczej skonstruowane. Wiele elementów wykonanych jest za to bardzo fajnie i w przemyślany sposób- jak np. odbojniki rolkowe z tyłu albo mocowanie osłon bocznych umożliwiające ułożenie na nim desek przy otwartym boku. To co mi się nie podoba, to odblaskowe kontury na plandece. Nalepki na obu naczepach były bardzo tandetne i dość szybko zaczęły odłazić, co przy bliższych oględzinach wygląda mało estetycznie. Niestety, ale to już wina polskiego producenta plandek, który je wybrał. Moje naczepy na powrotach ze Skandynawii wożą generalnie ciężkie ładunki i Kassbohrer znosi to bardzo dobrze. Naczepy są twarde i nie odkształcają się. Ściana przednia z osłoną wewnątrz wyjątkowo solidna. Hamulec postojowy umieszczony tuż przy nogach- praktyczne rozwiązanie. Podłoga odporna na zużycie i szaleństwa skandynawskich wózkowych na centrach logistycznych. Przy zakupie na plus była postawa dealera (Timex S.A. w Tarnowie Podgórnym) w osobie pana Jakuba Biegańskiego, który bez żadnych specjalnych dopłat załatwił mi naczepy z kompletem zaczepów do mocowania na promie czy zadbał o zabudowy w czerwonym kolorze, na czym mi zależało. Plusem dla mnie było też ogumienie Bridgestone, które bardzo fajnie sprawdziło się w trudach eksploatacji. Przy naczepach nie było nic robione poza przeglądami, więc trudno mi powiedzieć jak są rozpatrywane sprawy podczas ewentualnych kłopotów na gwarancji. Gwarancja na brak korozji na ramie jest wydłużona na sporo lat (nie pamiętam teraz na ile dokładnie). Sieć punktów obsługujących te naczepy/robiących przeglądy jest trochę dziwna i składa się z niezależnych serwisów mających podpisaną umową z importerem. Moje naczepy pochodzą z montażu w Polsce. Jesienią ubiegłego roku zbierając oferty na nowe naczepy otrzymałem od importera Kassbohrer informację, że obecnie naczepy montowane są już tylko w Niemczech. Podobno są staranniej wykończone, mają inne plandeki itd., ale czy to prawda nie wiem, bo do zakupu nie doszło. Pozdrowienia! |
Autor: | KubaTruck [ 18 maja 2016, 16:00 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Przyczajony |
Autor: | Marecki [ 18 maja 2016, 17:52 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Grubo! |
Autor: | Paweł Rekin [ 30 cze 2016, 14:17 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Cytuj: Przyczajony
Hej! Dzięki za zdjęcie nowej Reni! Miło, że wyłowiłeś ją z tłumu i uwieczniłeś na tak fajnej fotografii Muszę się do Ciebie odezwać o zdjęcie w większym rozmiarze do firmowego archiwum PS. Wcześniejsze zdjęcie Magnum 500 też pierwsza klasa Cytuj: Grubo!
Dzięki Marecki! Pozdrawiam!
|
Autor: | wojtas92 [ 01 lip 2016, 13:26 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Paweł - co robi ten kołpak na osi napędowej? |
Autor: | mati2651 [ 22 gru 2016, 16:47 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Znalezione w internetach https://www.flickr.com/photos/141948890 ... 363866636/ |
Autor: | beny321 [ 22 gru 2016, 22:45 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Czwarta Renia na zdjęciu? Ładnie Powodzenia w dalszym rozwoju. Pozdrawiam |
Autor: | patrykR500 [ 27 gru 2016, 22:31 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Ex magnolia szupka z 5cioma pomarańczowymi w blendzie mijana w sulechowie zaraz na wlocie z s3 w kierunku poznania wolsztyna etc |
Autor: | Marcin114L [ 30 gru 2016, 16:44 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum 460 DXI Euro5, Renault Magnum 500 DXI |
Siemanko Pawełku! Ostatnio widziałem białą Range T z napisem PP Trucks Piotrowski pod DHL. To chyba od ciebie? Ładnie ześ się rozwinął |
Strona 8 z 9 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |