wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://fox.wagaciezka.com/

Scania serii R
http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=3
Strona 9 z 33

Autor:  marcinp1985 [ 16 paź 2007, 7:30 ]
Tytuł: 

A co do tych schowków to z tym od pasazera strony to chyba w szwedzkich wypustach tylko maą nie jestem pewie ale tak mi się wydaje.

[ Dodano: Wto, 16.10.2007, 7:31 ]
Cytuj:
teraz w nowszych modelach powiekszyli drzwi schowka i zamek od wewnatrz do schwoka.
A w jakim to rocznikowo tak mają bo nafirmie są z 2007 i wydaje mi się ze takie same jak i w starszych.

Autor:  Anaheim [ 16 paź 2007, 7:40 ]
Tytuł: 

niee to teraz w tych najnowszych teraz jakos to bylo razem z ta seria G i kabinami low-entry

Autor:  łukasz [ 16 paź 2007, 18:09 ]
Tytuł: 

Koledze chodziło o te R-ki w których zastosowano już najnowsze silniki z rodziny XPi z common rail-em.Własnie w nich jest powiększony otwór do zewnętrznego schowka...Większych zmian(widocznych gołym okiem) praktycznie nie widać

Autor:  RoBeRtO [ 22 paź 2007, 23:02 ]
Tytuł: 

widzialem ostatnio dwie nowe R-ki z kabina topline i mialy juz te wieksze schowki, a silniki to 500 i 420 (nie XPi).

Autor:  adonnay [ 23 paź 2007, 8:37 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Koledze chodziło o te R-ki w których zastosowano już najnowsze silniki z rodziny XPi z common rail-em.Własnie w nich jest powiększony otwór do zewnętrznego schowka...Większych zmian(widocznych gołym okiem) praktycznie nie widać
Co ty opowiadasz! Silniki XPI jeszcze są w fazie testów i nie wyszły jeszcze do seryjnej produkcji. A powiększone otwory do zewnętrznego schowka nie zależą od rodzaju silnika.

Autor:  Łukasz Traker [ 23 paź 2007, 9:05 ]
Tytuł: 

Wydaje mi się że XPi nie są już w fazie testów, bo były montowane jeszcze w serii 4. Nie interesuje się zbyt sprawami technicznymi Scanii, ale czytałem kiedyś test w PT właśnie serii 4 z silnikiem XPi.

Autor:  K92 [ 23 paź 2007, 10:32 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Wydaje mi się że XPi nie są już w fazie testów, bo były montowane jeszcze w serii 4. Nie interesuje się zbyt sprawami technicznymi Scanii, ale czytałem kiedyś test w PT właśnie serii 4 z silnikiem XPi.
Właśnie też nie wiedziałem czy mi się przywidziało bo widziałem Scanie T właśnie miała oznaczenie Xpi i myślałem że tylko mi się przywidziało ale okazuje się że mogła to być prawda

Autor:  adonnay [ 23 paź 2007, 11:40 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Cytuj:
Wydaje mi się że XPi nie są już w fazie testów, bo były montowane jeszcze w serii 4. Nie interesuje się zbyt sprawami technicznymi Scanii, ale czytałem kiedyś test w PT właśnie serii 4 z silnikiem XPi.
Właśnie też nie wiedziałem czy mi się przywidziało bo widziałem Scanie T właśnie miała oznaczenie Xpi i myślałem że tylko mi się przywidziało ale okazuje się że mogła to być prawda
Chłopaki nie mylcie pojęć. HPI a XPI to znaczna różnica. Zasilanie XPI jest kolejnym następcą w odpowiedzi na zapotrzebowanie spełnienia normy EURO 5 oraz EURO 6 bez AdBlue. Więcej informacji możecie znaleźć tutaj: http://www.scania.pl/About_Scania/Press ... scania.asp Jak widać w powyższym artykule Scania wchodzi w nową gamę silników teraz 13 litrowych. Tak więc w przyszłości nie będzie już silników 11 i 12 litrowych. Sam jestem ciekaw co inżynierowie Szwedzcy zrobią w silnikach V aby osiągnąć ten sam efekt. Pozdrawiam

Autor:  marcinp1985 [ 23 paź 2007, 14:00 ]
Tytuł: 

Co do schowka to ma powiększone drzwiczki i uchylane do góry na siłowniczkach.Bardzo dobry pomysł bo mozna wsadzic większe przedmioty.Co do ADblue to rozmawiałem ze właśnie chyba od pażdziernika jak nie bedzie zalany płyn to silnik traci moc o jakieś 30% tak wiec przymusowe stosowanie.

Między czasie wrzucę fotki tego schoweczka.

Autor:  krystian irlandia [ 29 paź 2007, 22:43 ]
Tytuł:  opinia o R-ce

Sam jeżdżę R-ką i naprawde nie mam co złego o niej napisać,jest kilka słabych punktów jakby słaby klapowy hamulec górski i głośno pracujący silnik wycieraczek,poza tym mało kłopotliwa

[ Dodano: Pon, 29.10.2007, 21:45 ]
xpi to całkowicie nowa konstrukcja,hpi było w 4 generacji i w R

[ Dodano: Pon, 29.10.2007, 21:47 ]
prosze o jakieś zdjecie podwozia scani z 4 poduszkami na tylnej osi,pisza o tym ale jescze tego nie spotkałem

Autor:  marcinp1985 [ 05 lis 2007, 13:51 ]
Tytuł: 

Schowek SCANIA R Topline 2007r

Obrazek Obrazek Obrazek

(C) marcinp1985

Autor:  Martin [ 05 lis 2007, 14:20 ]
Tytuł: 

Marcinie a co to? Czyżby nowy nabytek Pawlexu?

Autor:  marcinp1985 [ 05 lis 2007, 14:35 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Marcinie a co to? Czyżby nowy nabytek Pawlexu?
SCANIA R420 :arrow: Euro5 :arrow: Topline

Obrazek

(C) :arrow: marcinp1985

Autor:  Łukasz001 [ 05 lis 2007, 21:04 ]
Tytuł: 

Kolego a cos sie zmieniło w jej wnętrzu oprócz tego schoweczka.

Autor:  Łukaszz [ 05 lis 2007, 21:39 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Kolego a cos sie zmieniło w jej wnętrzu oprócz tego schoweczka.
Poza zmianą bocznych, zewnętrznych schowków nic nie uległo zmianie stylistycznej, jedynie tylko auta typu low entry (tzw. pojazdy komunalne) posiadają nieco szersze stopnie. W tych pojazdach istnieje także możliwość obniżania pneumatycznego zawieszenia.

Autor:  Paweł3 [ 08 lis 2007, 20:13 ]
Tytuł: 

Ile mażna zrobić maksymalnie kilonetrów na Scani ,,R". Chodzi mi konkretnie o silnik.

Autor:  Duck [ 08 lis 2007, 20:50 ]
Tytuł: 

Dzisiejszy prezent od wujka Duck'a :twisted:

Obrazek Obrazek

Pojazd: Scania R620
Firma: Milch

Autor:  Martin [ 08 lis 2007, 21:02 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Ile mażna zrobić maksymalnie kilonetrów na Scani ,,R". Chodzi mi konkretnie o silnik.
Nie ma określonego pułapu co do ilości kilometrów. Wszystko zależy od eksploatacji pojazdu :wink:

Autor:  Pazdz [ 08 lis 2007, 23:59 ]
Tytuł: 

Scania R420:


Obrazek


Przywiązanie do historii :lol: :


Obrazek



Obrazek Obrazek Obrazek

Autor:  Levuss [ 09 lis 2007, 22:07 ]
Tytuł: 

No nareszcie Scania poszła po rozum do głowy i powiększyła te schowki zewnętrzne.Poprzednie raczej nie grzeszyły przestronnością. nowe wydają się większe(dużo obszerniejsze są?

Strona 9 z 33 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/