Strona 85 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 183 84 85 86 87 88 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 kwie 2018, 14:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1200
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

Wysokosc jest porownywalna, ponieważ z kontenerem 40HC nie mogą przekroczyć 4 metrow wysokości. Co do wymiarów tego dyszla to są dwa rodzaje stonóg. Jedne mają siodło i tylną częśc idzie zapiąć do ciągnika, a drugi typ to te z tą jakby rurą kwadratową. Co do zdjęć to mogę Ci zrobić tych podkładów. Niektóre naczepy mają osobne kostki, które nakłada się na śruby, a inne mają np. obracane lub wyprofilowane łapy ze śrubami. Mogę Ci w tygodniu kilka fot zrobić.

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 01 kwie 2018, 14:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 sie 2005, 22:54
Posty: 707
Samochód: Stralis II 6x2
Lokalizacja: PSE

No właśnie chodzi mi o tą rurę kwadratowa, jakby wielki profil zamkniety.
Jakbyś mógł cyknąć fotkę tych kostek dokładanych to było by fajnie. :)

_________________
:twisted: Latam Iveco - i to całkiem daleko...


Post Wysłano: 19 kwie 2018, 18:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 paź 2017, 16:42
Posty: 9

Pany i Panewki, orientuje się ktoś z was co się dzieje aktualnie w Chryzanowie ?
Podobno miał powstać tam terminal kontenerowy.
Jest ktoś doinformowany czy on już działa czy jeszcze nie ?


Post Wysłano: 13 lis 2018, 19:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2010, 10:51
Posty: 20
GG: 0
Lokalizacja: GPU

Post Wysłano: 21 maja 2019, 0:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2011, 22:33
Posty: 8
GG: 0

Witam mam pytanie może ktoś coś słyszał lub pracował w F&T Logistics Gdynia jak warunki? Jak z pieniędzmi? Wypłacalni?


Post Wysłano: 31 maja 2019, 22:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1200
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

Pytanie za 100 punktów! Macie jakiś patent na mało używane śruby? Ostatnio serwisant z TIP twierdził, że najlepszy jest suchy smar z teflonem. Rozruszałem wszystkie śruby, wyczyściłem z rudej, nawaliłem smaru i... Po półtora miesiąca połowa śrub zapieczona... :/

_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 31 maja 2019, 22:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Zazwyczaj śrub się nie smaruje.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka


_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 31 maja 2019, 22:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Gdzie te śruby pracują? Bo jeśli w temperaturze to smarowanie to średni pomysł.

Choć na jednej kapciarni, szpilki psikają miedziowym...

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 31 maja 2019, 22:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1200
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

To jest suchy smar do połączeń gwintowych, łańcuchów itd. Niby wszystko się zgadza- po odparowaniu było suche, nie było tłuste i nic się nie łapało do gwintu, a mimo to ruda znów się zagnieździła.

Kiero to są śruby od mocowania kontenera przy ramie. One narażone są na wodę, sól drogową i cały syf lecący spod kół ciągnika i naczepy. Te które używa się regularnie są ok i odkręcasz palcem, a te które są rzadziej ruszane po chwili zajdą rudą i jest trzaskanie młotkiem.

_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 31 maja 2019, 22:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Obrazek

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 31 maja 2019, 22:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1200
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

Gdyby to było takie proste to bym tu nie wrzucał pytania. :P WD jest tłuste i szybko się wszystko do niego łapie i gwint jest cały zwalony ;) to jest takie podcieranie du*y szkłem ;)

Mowa o czymś takim:
Obrazek

_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 31 maja 2019, 23:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Smar który dobrze toleruje wszelkiego rodzaju kurze, piach i wodę to ten czarny, grafitowy. Te śruby się nie zapiekły, poprostu zardzewiały.

Chyba nie ma sposobu na zabezpieczenie takich gwintów, poza ich szczelnym obłoźniem smarem po każdym użyciu.

Zapieczone, to mogą być szpilki od kół, psiknięte wd, nie ruszane 3 lata, i przegrzane 200 razy.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 01 cze 2019, 6:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Najlepiej to sobie radzi z tym syfem gorąca woda z czajnika.
Czym byś nie smarował to i tak na końcu będzie syf przyklejony do smaru i nie będzie można śruby odkręcić.
Ja cały czas zastanawiam się nad sensem kupienia tego ori klucza do nakrętek, zamiast walić młotkiem w nakrętki.
U mnie to jakiś mądry na przeglądach naczepy śruby smaruje jakimś olejem l, potem dostanie piachu i nie do odkręcenia.
Najlepiej jest jak od nowości nikt tych śrub nie smaruje to wtedy nie ma z nimi problemu.

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 01 cze 2019, 7:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

A może raz w tygodniu obejść naczepę i przekręcić te śruby? Nie wiem ile z tym roboty, ale chyba parę minut.


Post Wysłano: 01 cze 2019, 8:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1200
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

Luka bardziej mi chodzilo jako dodatek chroniący przed powstawaniem rudej.
Man mam ten klucz i dla mnie to porażka. Jest minimalnie większy niż nakrętka. Sprawdza się ewentualnie gdy dociągnie się nakrętka w czasie jazdy taka która chodzi lekko. Próbowałem nim odkręcać te zastane i zasyfione to tak ładnie wyskakiwał ze śruby, że prawie wizytę u dentysty sobie zafundowałem. Przytrzymywanie od dołu przez kogoś, a drugi przez rurę kręci też w większości nic nie daje bo on i tak wyskakuje. Ten klucz to dla mnie porażka.

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka


_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 01 cze 2019, 8:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

W tych śrubach nie ma gwintu o przekroju trójkąta jak w typowej śrubie.
Między nakrętka a śrubą jest minimalny luz i nie wielka ilość rdzy na gwincie nie powinna mieć wpływu na zapiekanie się nakrętek.
Wszelkiego rodzaju smary, oleje powodują problemy z odkręcaniem śrób.

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 01 cze 2019, 8:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1200
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

Tyle, ze nie były nigdy smarowane a po zimie nie mogłem żadnej odkręcić.

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka


_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 01 cze 2019, 9:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Dlatego że tam masz rdzę plus piasek, tak jak Luka napisał należy co jakiś czas ruszyć śruby aby tą rdzę zruszyć.
Lej gorącą wodą z góry to na pewno pomoże w odkręceniu nakrętki.

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 01 cze 2019, 9:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1200
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

Dlatego pytałem o jakiś magiczny sposób. Tego, że trzeba nimi kręcić to byłem świadomy. Myślałem, że może jest jeszcze jakis bajer hamujący ten efekt rdzewienia [emoji6] dzięki za rzeczowe odpowiedzi [emoji6]

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka


_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 01 cze 2019, 9:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Można by wykręcić śruby potem porządnie potraktować szczotą stalową lub wypiaskować i dać do cynkowania.
I to by załatwiło na jakiś czas problem

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 85 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 183 84 85 86 87 88 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: