wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Man TGA http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=88 |
Strona 10 z 23 |
Autor: | AdekS [ 22 sty 2009, 21:12 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Cytuj: ... jak masz załadowane więcej jak 40/42tony
Chyba: "jeśli zestaw waży więcej niż 40/42 tony"
|
Autor: | marctos [ 22 sty 2009, 21:35 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
no sory za pomyłke DMC40/42 |
Autor: | addison [ 14 lut 2009, 21:46 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Ktoś coś doradzi, jak się kształtują ceny transakcyjne używek(wiadomo EUR w górę). Firma szykuje się do kupna MAN, mamy ofertę kupna TGA 18.413 FLS/N 2004, przebieg około 690k. Do ilu się targować, ktoś doradzi? dzięki |
Autor: | Jacek [ 14 lut 2009, 22:21 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Cytuj: Ktoś coś doradzi, jak się kształtują ceny transakcyjne używek(wiadomo EUR w górę). Firma szykuje się do kupna MAN, mamy ofertę kupna TGA 18.413 FLS/N 2004, przebieg około 690k. Do ilu się targować, ktoś doradzi? dzięki
Ciężko teraz sprzedać ciężarówkę, więc możesz twardo negocjować.
|
Autor: | Speed [ 18 lut 2009, 21:49 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Witam zdjęcie z prywatnej galerii. |
Autor: | FLYP [ 19 lut 2009, 12:17 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Tu troszkę wielkie zdjęcia (1600x1200): http://lh6.ggpht.com/_9xPKBv0vyKE/SHytB ... 201424.jpg http://lh3.ggpht.com/_9xPKBv0vyKE/SHyuq ... %20871.jpg |
Autor: | Machinery [ 03 kwie 2009, 10:33 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Pierwszy post i TGA ze Świdnicy |
Autor: | W123 [ 23 cze 2009, 7:12 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Autor: | Michu15 [ 06 sie 2009, 18:29 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Kabina Actrosa w porównaniu do TGA jest wg jakoś dziwnie mała. Jak wszedłem do TGA to o.O Nie wiem skąd to uczucie. Czy kabinę mierzy się też w pojemności?? Wie ktoś może jak to wygląda?? TGA jest o dużo wygodniejszy dla dwóch osób. W Actrosie jak się opuści łóżko nie ma za bardzo miejsca a TGA prawie w niczym nie przeszkadza to łóżko. Ale za to jest droższy w eksploatacji. Porównuję tu TGA 2003r i np Actros 2000r. Moim zdaniem jak by były te roczniki takie same to problem byłby ten sam. Przykłady to chociażby tłumik, wkład lusterka, poduszka zawieszenia kabiny. A macie może porównanie cen części zamiennych TGX i Actrosa MP3?? Ale wg swojej praktyki. Pozdrawiam. |
Autor: | kkabumm [ 19 sie 2009, 22:52 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Cytuj: Kabina Actrosa w porównaniu do TGA jest wg jakoś dziwnie mała. Jak wszedłem do TGA to o.O Nie wiem skąd to uczucie. Czy kabinę mierzy się też w pojemności??
Kolego pojemność kabiny TGA wynosi ok 11,2 m3 a Actrosa ok 9 m3 i rzeczywiście różnica jest zauważalna w Manach czuje się tą przestrzeń dzięki temu że nie mają zakrzywionej deski rozdzielczej tylko prostą tylko troszkę nie podoba mi się lodówka w Manach troszkę przeszkadza boo nie chowa się do końca pod łóżko ale tak ogólnie too naprawdę kabinę ma ogromną pozdro
|
Autor: | zwoli [ 29 wrz 2009, 22:02 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Co lepsze? tga lx 410-480 czy moze cos z d20 auto na BDF będzie się raczej kręcił ( koło komina) na 3 os podwoziu ? |
Autor: | Bajzel [ 30 wrz 2009, 2:51 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
430 konny D20 Common Rail to baaaardzo dobry silnik moim zdaniem, myślę, że warto byłoby się rozejrzeć za czymś takim |
Autor: | JoHn [ 30 wrz 2009, 18:09 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Tylko trochę paliwożerny. Nam na UE poniżej 33 nie schodził, ale fakt jednostka bardzo elastyczna. |
Autor: | zwoli [ 30 wrz 2009, 20:02 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Mowią ze d20 jest oszczędny,a czym sie rozni 460 od 480 oprócz róznicy mocy bo mam na oku 26,480 i to nie jest przeciez comon rail?Wolał bym Dafa ale nic nie ma ciekawego a mam jednego Mana więc dlatego sie rozglądam za tą marką. |
Autor: | Bajzel [ 30 wrz 2009, 23:21 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Cytuj: Tylko trochę paliwożerny. Nam na UE poniżej 33 nie schodził, ale fakt jednostka bardzo elastyczna.
No i warto dodać, że strasznie wyczulona na złej jakości paliwo, aczkolwiek to ból chyba każdego współczesnego silnika.Co do paliwożerności - jest w tym sporo racji, pod tymi samymi ładunkami podobnej mocy Actros czy Volvo spalało nam średnio o litr/dwa mniej na każde sto kilometrów Jednakże uważam, że mimo to warto jednak rozejrzeć się za taką D20 |
Autor: | zwoli [ 03 paź 2009, 9:36 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
prosze jeszcze opinie na temat silnika 480 km niewiem czy to jest przerobka z 460 z dołozonym comon rail ? Nie wiem na co sie zdecydowac 430<>480 przy czym 430-06 rok a480-04r no i 25 tys róznicy? |
Autor: | MAN [ 03 paź 2009, 12:26 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
480 to 460 z common railem |
Autor: | zwoli [ 03 paź 2009, 15:31 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
dzięki za podpowiedz ,rózne opinie o tym silniku chodzą więc pytam. |
Autor: | MAN [ 03 paź 2009, 18:06 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Jakie opinie słyszałeś o 480 sam jestem ciekaw ile wytrzymują w tym silniku wtryskiwacze czy jednak lepiej wybrać starą podciwą 460 |
Autor: | zwoli [ 04 paź 2009, 8:49 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Niestety od nikogo wiarygodnego ktos napisał że mechanik w serwisie powiedział ze nieudane bo dołożyli mu comon rail itd. najlepiej żeby się wypowiedziąl użytkownik takiego silnika.Mój wój na pomorzu zakupił Mana ale D26 440 i jest bardzo zadowolony. |
Strona 10 z 23 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |