wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
MORD Kraków http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=17406 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | piotr_k [ 29 kwie 2008, 8:26 ] |
Tytuł: | Re: MORD Kraków |
Cytuj: a nie można po prostu wysiąść z auta i sprawdzić jaka jest odległość i ewentualnie korygować? mówie tu o kat.C+E, u mnie w mieście można wysiąść i obadać całą sytuacje
Dobre pytanie W mojej obecnosci nikt tego nie probowal. Moze gdyby sie ktos odwazyl okazaloby sie nagle, ze egzaminator nie ma nic przeciwko temu. Jak by nie bylo, zeby uniknac nieprzyjemnych niespodzianek sugeruje zapytac o to przed rozpoczeciem jazdy po luku.
pzdr. |
Autor: | kamatsu [ 18 mar 2010, 11:02 ] |
Tytuł: | Re: MORD Kraków |
Cytuj: Cytuj: a nie można po prostu wysiąść z auta i sprawdzić jaka jest odległość i ewentualnie korygować? mówie tu o kat.C+E, u mnie w mieście można wysiąść i obadać całą sytuacje
Dobre pytanie W mojej obecnosci nikt tego nie probowal. Moze gdyby sie ktos odwazyl okazaloby sie nagle, ze egzaminator nie ma nic przeciwko temu. Jak by nie bylo, zeby uniknac nieprzyjemnych niespodzianek sugeruje zapytac o to przed rozpoczeciem jazdy po luku.pzdr. Mała podpowiedź, zdając na c, cofaniu po łuku na końcu jest studzienka kanalizacyjna, trzeba w nią trafić tylnym lewym kołem (zdawałem w nocy, można to wyczuć na samochodzie) i się na niej zatrzymać. Mam problem z wyczuciem długości samochodu. Podobno też się to sprawdza przy c+e (Iveco Eurostar z LOKu) Właśnie jestem przed egzaminem na c+e zdawał ktoś z was na Iveco Eurostar ? mam kilka pytań |
Autor: | kamatsu [ 26 mar 2010, 11:00 ] |
Tytuł: | Re: MORD Kraków |
Pomoże ktoś ? |
Autor: | EuroStar [ 28 mar 2010, 19:19 ] |
Tytuł: | Re: MORD Kraków |
Odbierz wiadomość na PW kolego |
Autor: | kamatsu [ 30 mar 2010, 11:07 ] |
Tytuł: | Re: MORD Kraków |
Cytuj: Odbierz wiadomość na PW kolego
Chyba administrator zablokował mi możliwość wysyłania na PW albo ja coś źle robię Napiszę tu co i jak.Dzięki że się odezwałeś Opisałeś dokładnie co i jak, myślę że nie będę miał problemu z odszukaniem się w kabinie. Mam jeszcze jedno pytanie i napisze co dokładnie mnie czeka na egzaminie (tkz.obsługa) Ponieważ będę miał sprzęganie i rozprzęganie będę musiał podłączyć przewody do naczepy.Widziałem już samochód na którym będę zdawał zauważyłem że są dwa przewody elektryczne, pytanie jest takie: czy muszą być podłączone 2 przewody elektryczne i ile jest gniazd elektryczny na naczepie, więcej niż 2 ? z ciśnieniowymi wiem co i jak. Na egzaminie mogę się spodziewać takich pytań (będę losował dwa z obsługi) -poziom oleju w silniku -poziom płynu chłodzącego -poziom płynu w spryskiwaczach -działanie sygnału dźwiękowego (osoba egzaminowana powinna co najmniej wskazać gdzie i przy użyciu jakich przyrządów lub wskaźników sprawdza się poziom odpowiednich płynów w pojeździe) -działanie świateł pozycyjnych/postojowych -działanie świateł mijania -działanie świateł drogowych -działanie świateł hamowania "STOP" -działanie świateł cofania -działanie świateł kierunkowskazów -działanie świateł awaryjnych -działanie świateł przeciwmgłowych tylnych To wszystko, pozostaje jeszcze jazda po placu manewrowym i po mieście ale to już moja działka Jeśli chce dokładnie zobaczyć jak to wszystko wygląda to wejdź na tą stronkę http://www.mord.tarnow.pl/ egzaminy/c+e Egzamin będę zdawał w Krakowie 19.04.2010 dokładnie na tym samochodzie: http://centrum.lok.krakow.pl/foto/daf.jpg pozdrawiam P.S. Wczoraj zdałem C+E W Kraku też można raz wysiąść z samochód, jazd po łuku. Mała podpowiedź na końcu łuku jest studzienka kanalizacyjna, zatrzymujemy się tylnym lewym kołem kilka centymetrów za studzienką, pisze to do osób które maja problem z wyczuciem odległości. Jazda po mieście: Wyjazd z ośrodka, na pierwszych światłach w lewo Nowohucką w prawo S.Klimeckiego na rondzie Grzegórzecki w prawo Aleje pokoju, cały czas prosto aż do r. Czyżyńskiego na rondzie w prawo Aleje Jana Pawła II, Tadeusza Ptaszyckiego do skrzyżowania Igołomska, Ujastek Mogilskich zawrotka w T.Ptaszyckiego, na rondzie Czyżyńskim prosto dojazd do wiaduktu i skręt w lewo, ważne żeby zająć prawy pas ruch do skrętu w lewo, z lewego jest problem żeby skręcić w NowoHucką (podobno tu oblewają) wiec trzeba pamiętać żeby zająć na prawy pas do skrętu w lewo.Nowohucką dojeżdżamy do Ronda (nie wiem jak się nazywa), rondo jest koło M1, na rondzie w lewo, przed pierwszymi światłami skręciłem w lewo Centralną, następnie w prawo cały czas ul.Centralną aż do Nowohuckiej w lewo i do ośrodka egzaminacyjnego. Ważne żeby na ulicy Centralnej nie wjechać w ul.Sołtysowską, egzaminator nic nie mówi żeby nie skręcić w prawo na skrzyżowaniu i dalej jechać Centralną, Sołtysowska ma ograniczenie tonażu chyba do 7ton masy rzeczywistej. KONIEC. |
Autor: | Prto [ 09 mar 2012, 23:51 ] |
Tytuł: | Re: MORD Kraków |
dawno o MORD Kraków nikt nic nie pisał. w przyczepie nie ma przewodu ABS/ESP jak na zdjęciach, więc jest jeden przewód mniej do podłączenia. pozdrawiam |
Autor: | sportsfanxd [ 02 lip 2018, 13:02 ] |
Tytuł: | Re: MORD Kraków |
Witam! Czy w MORD na koszykarskiej ciężko zdać egzamin na kat C+E? tzn jacy są egzaminatorzy i czy ciężkie trasy wymyślają na tą kategorie . W marcu zdawałem na C , trafiłem na pana Błaszczaka, bardzo wyrozumiały, spokojny i trasa też prosta, na nową hute . |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |