wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://fox.wagaciezka.com/

Gabaryt za PRL
http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=20308
Strona 2 z 3

Autor:  stoszek [ 02 sie 2009, 18:37 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

Cytuj:
Cytuj:
...

Aż strach pomyśleć ile wyniosło średnie spalanie :lol:


Wie ktoś jak potoczyły się dalej losy Willeme'a z ZTE ?
Spalanie przy maksymalnym ładunku wynosiło 2100l/100km
A brało się to z tego że Willeme palił 100/100 +2 litry na każdą tonę ładunku.

Kiedys w MotoMagazynie był artykuł o nim i nawet był swego czasu zamieszczony na forum ale chyba gdzies przepadł.

Edit: A jednak nie przepadł :)

http://www2.shrani.si/files/pict0001373072.jpg

http://www2.shrani.si/files/pict0002373078.jpg
Akurat mój ojciec pracował w ZTE Lublin. W ZTE z tego co pamiętam były 4 Willeme. 2 duże i 2 małe (? tak mi stary tłumaczył).
Cytuj:
Cytuj:
Wie ktoś jak potoczyły się dalej losy Willeme'a z ZTE ?
Po prostu je zezłomowano :(
Ponieważ były zbyt bardzo awaryjne zostały sprzedane, potem nie wiem co się z nimi stało. Chyba to tak szło. Może cos od ojca wyciągne o gabarytach w PRL-u bo w ZTE długo pracował, puki się ZTE Lublin nie rozpadło

EDIT:

http://www.youtube.com/watch?v=Z4sRtECwvrA Willeme w akcji

Autor:  s.szymon [ 02 sie 2009, 19:55 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

Cytuj:
W pierwszym poście też pojawił się ten film.
:]

Autor:  stoszek [ 02 sie 2009, 21:31 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

O no, nie zauważyłem, popatrzyłem tylko na ten z silnikiem

Autor:  Harry_man [ 02 sie 2009, 22:15 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

Cytuj:
Ponieważ były zbyt bardzo awaryjne zostały sprzedane
Z tego co ja wyczytałem (choć już nie pamiętam gdzie), to willemy zostały zezłomowane. Czekały na chętnego kupca chyba z 10 lat, a ponieważ żaden się nie zjawił to poszły do wielkiego pieca.

Pozbyto się ich nie ze względu na awaryjność, a konieczność każdorazowego uzyskiwania pozwoleń na przekroczenie nacisków na osie.

Autor:  stoszek [ 03 sie 2009, 0:13 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

Znaczy wiesz Harry, wyczytać mogłeś w internecie, ja napisałem to co zapamiętałem od ojca, byłego pracownika ZTE Lublin. Jak go jakoś spotkam to wypytam go o szczegóły Willemow w ZTE, pamietam, że były one przez pewien czas na pancerniaków w Lublinie

Autor:  stoszek [ 15 sie 2009, 11:35 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

Transport w ZTE Lublin sory że takie zdjęcia ale to nie były czasy aparatów cyfrowych ani telefonicznych, trzeba było skanować
ObrazekObrazekObrazek

A tu dźwigi które transportowali, chociaż teraz już prawie pełne po transporcie

Obrazek

I tym Steyrem z 2 zdjęcia mój stary pomykał

Autor:  Harry_man [ 15 sie 2009, 11:51 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

stoszek - zdjęcia są świetne :) Tatra na samym dole na pierwszym zdjęciu to identyczny zestaw jak ten który wystąpił w "Co to konia obchodzi".

Autor:  Grzesiek_KBR [ 15 sie 2009, 12:26 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

Jak sie bawić to sie bawić, dokładam do pieca :twisted: :twisted: :twisted:
ObrazekObrazek
(C) Trucker 3/1994.

Autor:  Yayek [ 15 sie 2009, 23:29 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

szofer:))) - to nie PRL ;)

ja też coś dołożę, sprawa dotyczy ZTE Radom, nie dotyczy za to bezpośrednio ciężarówek, ale gabaryt to niemały jest...
Obrazek
źródło: Auto Świat 24/1996
:)

Autor:  wojtas92 [ 15 sie 2009, 23:39 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

Cytuj:
szofer:))) - to nie PRL
Eureka, jak na to wpadłeś :mrgreen:

Ale samochód, naczepa, i firma raczej mają korzenie w głębokim PRLu więc do tematu nadają się idealnie.

Autor:  stoszek [ 16 sie 2009, 8:59 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

Wojtas nie mylisz się, wręcz PRL stworzył ZTE. A i co do tych dzwigów- ten kanciasty był trasportowany a ten mniejszy go składał, znaczy podwozie tego większego samo przyjechało a reszte przywiozło ZTE, tudzież mój stary też brał w tym transporcie udział swoim STEYRem, tym ze zdjęć z pomarańczową francuską betoniarką.

EDIT:
Co do Willeme dodam że:
W ZTE były 3 nie 4. 2 duże i 1 mały. Ojciec się upiera że Willem miał 1200km (?) a jak mu powiedziałem że 516 to mówił że tyle miał mały. Potem je zastąpiły Fauny małe i duże (?). Jak mój ojciec wróci z miodobrania to jeszcze sie podowiaduje pare rzeczy, i wycisne coś od niego o transporcie w PRL bo to były wręcz jego czasy xD

Autor:  Harry_man [ 16 sie 2009, 9:02 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

Cytuj:
szofer:))) - to nie PRL ;)
Nie szkodzi ;) Początek lat '90 miał jeszcze w sobie sporo cech PRL i też się tutaj nadaje.

Autor:  Grzesiek_KBR [ 16 sie 2009, 9:35 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

Cytuj:
źródło: Auto Świat 24/1996
Yayek to to już całkiem na PRL nie pasuje :twisted:
A jak bym podpisał "jakaś tam gazeta 4/1988" co byś powiedział?

Autor:  Yayek [ 16 sie 2009, 11:49 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

Cytuj:
A jak bym podpisał "jakaś tam gazeta 4/1988" co byś powiedział?
Powiedziałbym że kłamiesz, w '88 VW Vento jeszcze nie istniał. Skończmy już ten offtopic.

Autor:  stoszek [ 17 sie 2009, 14:08 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

To jeszcze 2 skany z ZTE

Obrazek

to w sumie tez pod gobaryty podchodzi xD
Obrazek

Autor:  sokim_photos [ 23 mar 2010, 11:35 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

Wracając jeszcze do Willeme...

Willeme TG300:
Silnik: widlasty 16-cylindrowy, 64 zawory, dwusuwowy ze sprężarką, o pojemności 18 630 cm, Moc maksymalna 516 KM (379kw) przy 2100 obr./min, Masa własna 28 000 kg, Ładowność (balast): 50 000 kg, Wymiary: 9600x3740x3850 mm, Pojemność zbiornika paliwa: 2x500 l, Prędkość maksymalna: 46 km/h, Zużycie paliwa: 100/100 km + 2l/100 km na 1 tonę ładunku.

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek
Z zagajnika ZTE Radom

Źródło: hansebubeforum.de Motomagazyn

Autor:  starex [ 23 mar 2010, 20:09 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

Ja też potrafię zdjęcia z googla wrzucić na fotosika...

Autor:  stasek [ 23 mar 2010, 20:13 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

Cytuj:
Ja też potrafię zdjęcia z googla wrzucić na fotosika...
Zamilcz chłopie. Podał źródło, więc jest wszystko w jak najlepszym porządku.

Autor:  Mariuszz [ 14 sie 2011, 0:17 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

Z góry przepraszam za odkop.
Zdjęcie z transportu zbiornika reaktora z Żarnowca do Loviisa:
Obrazek
Źródło: energetykon.pl

Autor:  LKV Tomek [ 14 sie 2011, 0:23 ]
Tytuł:  Re: Gabaryt za PRL

Ten piękny ciągnik Wilemme ZTE Radom :D

Strona 2 z 3 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/