Cytuj:
Chyba sam nie bardzo rozumiesz co piszesz skąd skrzynia wie że tylne koła nie buksują ano z prędkości z EBS .
Sam sobie zaprzeczyłeś podając przykład skrzyni manualnej bo w tym przypadku tak jak i przy automacie EBS nie potrzebuje żadnych info ze skrzyni . Jeśli jest inaczej to wytłumacz jakie info i w jakim celu skrzynia podaje do EBS .
skrzynia ma w du..e czy tylne kola buksują czy nie zapytaj na forum czy jak na śliskim pod gore dadzą "w pedał " i kola się zaczną obracać w trybie automat to zmieni im bieg na wyższy czy nie ???? oczywiście ze tak nawet jak będzie się obracać
TYLKO 1 KOLO ( A DRUGIE STOI CZYLI PRĘDKOŚĆ "O" km/h ) dlatego i przełącza na tryb manualny ŻEBY PRZYTRZYMAĆ BIEG NA WYŻSZYCH OBROTACH I I-SHIFT NIE ZMIENIŁ BIEGU NA WYŻSZY co zrobiłby mając sygnał prędkości WALU NAPĘDOWEGO -- WALKA GŁÓWNEGO SKRZYNI !!!
sygnał
RÓŻNICY prędkości lewa/prawa strona wykorzystywany jest przez TC TYLKO JAK SYGNAŁ JEDNEGO Z KOL POKRYWA SIĘ Z SYGNAŁEM PRĘDKOŚCI VECU ZE SKRZYNI i VECU wysyła sygnał zwrotny do I-SHIFT celem zmiany biegu
BRAKE ECU KOMUNIKUJE SIE JEDNOSTRONNIE Z TECU !!!
zgubiłeś się gdzieś po drodze z tym twoim rozumowaniem odnośnie zależności EBS / I-SHIFT polecam powrót do działu budowa i zasada działania
pozdrowienia