wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://fox.wagaciezka.com/

Zakup ciągnika i dylemat euro4 czy euro5
http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41756
Strona 2 z 2

Autor:  rafal1675 [ 25 lut 2014, 20:00 ]
Tytuł:  Re: Zakup ciągnika i dylemat euro4 czy euro5

Ponoć pod uwagę biorą rok produkcji samochodu a nie kategorie emisji spalin . Nie wiem czy jest to wina obsługi viatoll , plotka czy po prostu taki przepis

Autor:  Luka [ 25 lut 2014, 22:34 ]
Tytuł:  Re: Zakup ciągnika i dylemat euro4 czy euro5

http://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-ciezki ... misji-euro

Kiero - jak masz miękki dowód to rejestrują na E0, bo jeśli się nie mylę to nie ma w nim roku produkcji i nie mają podstaw do zakwalifikowania samochodu do odpowiedniej(wyższej) kategorii.
Też słyszałem, że dało się E3 zarejestrować jako E4 w niektórych przypadkach, ale obija mi się, że później było mokro jak się okazało, że to jest E3 a nie E4 - choć nie moge znaleźć niczego na potwierdzenie moich słów.

Autor:  MechanikSochaczew [ 26 lut 2014, 0:35 ]
Tytuł:  Re: Zakup ciągnika i dylemat euro4 czy euro5

Cytuj:
Ja słyszałem, że takie Dixi z np. 2006 roku (eur 3), przy rejestracji w systemie Viatoll automatycznie otrzymuje stawkę euro 4, że niby twórcy systemu założyli że w 2006 roku wszystkie auta były co najmniej euro 4.
Kiedy rok temu rejestrowałem volvo euro 5 z 2007 roku, i nie miałem certyfikatu euro, ani dowodu niemieckiego rejestracyjnego sympatyczna pani zarejstrowała je na euro0. Za klika dni kiedy podjechałem z niemieckim dowodem, odczytała sobie w którejś tam pozycji kod, który określał czy dane auto jest euro 4 czy 5, i dopiero wtedy w systemie zaczęło figurować jako euro 5.

Nie wiem czy kiedykolwiek dało się coś w tej kwestii zamącić. Teraz na pewno już się nie da, w każdym razie nie w Kielcach.
Kolega tak ma 440dxi jako e4, wszelakie xf'y 95 e3 z 2006r to już e4.


Ktoś tam wspomniał o pompowtryskach w manie :lol:

Autor:  TwisterPL [ 05 kwie 2014, 11:07 ]
Tytuł:  Re: Zakup ciągnika i dylemat euro4 czy euro5

Rok temu sam stałem przed taka decyzją. Wybrałem premium e5 z automatem i jestem zadowolony. Auto śmiga tylko po kraju. Spalanie z tygodnia mieści się w 30l. Teraz szukam kolejne auto i też to będzie premium z automatem.

Autor:  filtryeuro5 [ 22 maja 2014, 11:38 ]
Tytuł:  Re: Zakup ciągnika i dylemat euro4 czy euro5

Witam

Jeżeli zdecydujesz się na pojazd Euro 4 lub nawet jakiś Euro 3 lub niżej to zawsze można w takim samochodzie zainstalować tkzw Filtr Cząstek stałych. Z takim filtrem dostajesz certyfikat na Euro 5 i można się zarejestrować w Via-Toll na euro 5 jak i wjechać do zielonych stref w całej Europie.

Niejednokrotnie warto wtedy kupić tańszy pojazd z gorsza normą i doposażyć go w filtr.

Ze względu na regulamin :) propouje w googlach sobei poszukać "atut filtryeuro5"

pozdrawiam
Piotr N

Autor:  MechanikSochaczew [ 22 maja 2014, 14:29 ]
Tytuł:  Re: Odp: Zakup ciągnika i dylemat euro4 czy euro5

Cytuj:
Witam

Jeżeli zdecydujesz się na pojazd Euro 4 lub nawet jakiś Euro 3 lub niżej to zawsze można w takim samochodzie zainstalować tkzw Filtr Cząstek stałych. Z takim filtrem dostajesz certyfikat na Euro 5 i można się zarejestrować w Via-Toll na euro 5 jak i wjechać do zielonych stref w całej Europie.

Niejednokrotnie warto wtedy kupić tańszy pojazd z gorsza normą i doposażyć go w filtr.

Ze względu na regulamin :) propouje w googlach sobei poszukać "atut filtryeuro5"

pozdrawiam
Piotr N
Jaka cena takiej usługi przykladowo w scani e3 i analogicznie e4.

Wysłane z mojego SM- N9005 za pomocą Tapatalk 2

Autor:  filtryeuro5 [ 22 maja 2014, 14:41 ]
Tytuł:  Re: Zakup ciągnika i dylemat euro4 czy euro5

Cena filtra dpf to 4-5 tyś Euro w zależnośći od pojazdu. Wycena szczegółowa jest dostepna na stronie www (w googlach szukać "atut filtryeuro5" ).

Dodatkowo należy uważać na tkzw urządzenia elektryczne występujące na rynku które są w cenie dużo niższej, ale z doświadczenia wiem że przewoźnik gdy zostanie z takim ustrojstwem zatrzymany np w Niemczech ma od razu mandat, bo są to urządzenia zakazene przez Dekra DE.

Autor:  MechanikSochaczew [ 22 maja 2014, 14:58 ]
Tytuł:  Re: Odp: Zakup ciągnika i dylemat euro4 czy euro5

Mała oszczednosc. Jedynym plusem jest tachograf analogowy.

Wysłane z mojego SM- N9005 za pomocą Tapatalk 2

Autor:  filtryeuro5 [ 22 maja 2014, 15:13 ]
Tytuł:  Re: Zakup ciągnika i dylemat euro4 czy euro5

Każdy kalkuluje według własnego uznania. Są przypadki, że taka operacja (zakup E4 lub niżej + filtr) jest opłacalna. Zwłaszcza dla kogoś kto nie posiada środków na zakup nowej maszyny.

Autor:  jabson [ 22 maja 2014, 15:17 ]
Tytuł:  Re: Zakup ciągnika i dylemat euro4 czy euro5

Jak mam do Premium wartego 55 tyś założyć filtr za 12tys to wolę te pieniądze dołożyć i za 70 kupić E5.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/