wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://fox.wagaciezka.com/

Pierwszy CS do 75tyś. netto
http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=43278
Strona 2 z 2

Autor:  pietrek07 [ 01 lis 2014, 13:28 ]
Tytuł:  Re: Pierwszy CS do 75tyś. netto

ale te Iveco też kusi :D
teraz kwestia czy lepiej wziąć Iveco lub Magnumke z przepiegiem 650tkm czy np Volvo lub Scanie z przebiegiem 850tkm-950tkm?

Autor:  Bajzel [ 01 lis 2014, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Pierwszy CS do 75tyś. netto

Cytuj:
ale te Iveco też kusi :D
teraz kwestia czy lepiej wziąć Iveco lub Magnumke z przepiegiem 650tkm czy np Volvo lub Scanie z przebiegiem 850tkm-950tkm?
To oczywiste, że Iveco lub Renault (osobiście celowałbym w Renault). Niezależnie od marki auta, milion kilometrów to ostatnia granica niezawodności :)

Autor:  Mca [ 01 lis 2014, 16:29 ]
Tytuł:  Re: Pierwszy CS do 75tyś. netto

Wszystko zależy od tego jak samochód był użytkowany. Często samochód mający ponad 1 mln kilometrów (często w większości autostrada) jest technicznie bardziej zadbany niż ten który ma około 700 tyś km. Wszystko zależy od tego czy był regularnie naprawiany czy dopiero jak zatrzymał się na drodze. Mając ponad 1 mln mamy wymienione większość najbardziej kosztowych rzeczy (turbina, sprzęgło, synchronizatory, wtryski itp.). Przebieg nie jest wyznacznikiem końca samochodu, patrz tylko na stan techniczny.

Autor:  Atego1228 [ 01 lis 2014, 17:15 ]
Tytuł:  Re: Pierwszy CS do 75tyś. netto

Cytuj:
Wszystko zależy od tego jak samochód był użytkowany. Często samochód mający ponad 1 mln kilometrów (często w większości autostrada) jest technicznie bardziej zadbany niż ten który ma około 700 tyś km. Wszystko zależy od tego czy był regularnie naprawiany czy dopiero jak zatrzymał się na drodze. Mając ponad 1 mln mamy wymienione większość najbardziej kosztowych rzeczy (turbina, sprzęgło, synchronizatory, wtryski itp.). Przebieg nie jest wyznacznikiem końca samochodu, patrz tylko na stan techniczny.
na początku roku (chyba luty) byłem świadkiem jak znajomy sprowadził tgx'a 2010r. 800 tys. km.
Chodził na jakiejś linii z pocztą. Praktycznie zero śladów użytkowania patrząc na ten przebieg, w środku nowością jeszcze pachniało :D

Autor:  Kierownik [ 01 lis 2014, 18:01 ]
Tytuł:  Re: Pierwszy CS do 75tyś. netto

Czy Wy nie widzicie, że gość szuka Renault Premium 500tki?

Po co się dalej wdawać w dyskusję?

Autor:  Mca [ 01 lis 2014, 18:22 ]
Tytuł:  Re: Pierwszy CS do 75tyś. netto

Cytuj:
Czy Wy nie widzicie, że gość szuka Renault Premium 500tki?

Po co się dalej wdawać w dyskusję?
Nie ma chyba Premium z 500tką. Jeżeli nie zależy Tobie na wadze to bierz Magnum. Silnik 460/500 to jedno to samo, tylko automat. Patrz na stan techniczny i elementy już wymienione. Jeżeli coś jest po remoncie/wymianie to plus dla samochodu a nie oznaka, że samochód się sypie.

Autor:  pietrek07 [ 01 lis 2014, 18:36 ]
Tytuł:  Re: Pierwszy CS do 75tyś. netto

Czy między 460 a 500 da się odczuć różnice w mocy auta?spalaniu?

Autor:  SlawekDxI [ 01 lis 2014, 18:37 ]
Tytuł:  Re: Pierwszy CS do 75tyś. netto

Cytuj:
Czy Wy nie widzicie, że gość szuka Renault Premium 500tki?

Po co się dalej wdawać w dyskusję?
A gdzie jest napisane że premiumki 500 ? ja tam widzę tylko "też się za taką rozglądam ale jak juz miała by być to może automat i najlepiej 500-ka " gdzie tam mowa o premium ? Przecież dixi to nie tylko premiumka...

Ps http://otomoto.pl/renault-magnum-500-dx ... 85873.html

Autor:  Mca [ 01 lis 2014, 22:07 ]
Tytuł:  Re: Pierwszy CS do 75tyś. netto

Jeżeli Renault z Francji to koniecznie sprawdź po nr. VIN czy to jest Euro 5 bo było sporo Euro 4 w przedziale 2007-2008. Osobiście skłaniałbym się do tych z Niemiec.

Autor:  MechanikSochaczew [ 02 lis 2014, 5:18 ]
Tytuł:  Re: Pierwszy CS do 75tyś. netto

Cytuj:
A czemu nie Dixi? Za tą kasę na pewno kupisz 2007 - 8, eur 5, i możliwe że nawet będzie miało te licznikowe 600 tkm, tym się mało jeździ,. Volvo, Scania to auta na ogół zganiane, a takie Dixi na ogół ma mniej.
Ja się bije w pierś, że komuś poleciłem dxi, 670tyś przebiegu czekam kiedy ona eksploduje. Sprzęgło, pompowtryski, zwrotnice, łożysko, krzyżaki, poduszki wszystko się psuje. Ale to chyba nie tylko w mojej.
Cytuj:
automat i najlepiej 500-ka :wink:


To pod freją na beneluksach pali 34-36L, moc jest ale paliwsko to kotłuje jak szalona. Volvo 500 eev pali 31-32.
Cytuj:
Jeżeli Renault z Francji to koniecznie sprawdź po nr. VIN czy to jest Euro 5 bo było sporo Euro 4 w przedziale 2007-2008. Osobiście skłaniałbym się do tych z Niemiec.
Pozdrawiam z dafem z francji

Autor:  5eba [ 03 lis 2014, 14:17 ]
Tytuł:  Re: Pierwszy CS do 75tyś. netto

W ivecu (ten pierwszy co podales jest ciekawy pod wzgledem przebiegu) mozesz zweryfikowac przebieg po motogodzinach (choc nie zawsze jest to miarodajne, bo sa rozne specyfiki pracy). Ten majacy nie cale 600tys jesli latal w trasy powinien miec do 12tys h (a jesli tylko autostrada to mniej). Zadzwoń i niech Ci podadza ile h ma przepracowanych ( w pierwszym podmenu danych trasy - tam sa wartosci nie kasowalne, od poczatku eksploatacji auta).
Tak samo po danych sredniego spalania i przepalonych litrow paliwa mozna oszacowac przebieg (tez dane z pierwszego podmenu danych trasy) - oglądalem w Polsce jednego stralisa - 400tyś km na zegarze a paliwa przepalone tyle ,ze srednie spalanie ok 80/100 ... Czyli blizej 900-1mln mu bylo niz 400tys ...

Autor:  pietrek07 [ 18 gru 2014, 14:08 ]
Tytuł:  Re: Pierwszy CS do 75tyś. netto

Czy ktoś zna jakieś opinie o firmie handlującej z Bodzentyna Magpol?

Autor:  MechanikSochaczew [ 19 gru 2014, 4:39 ]
Tytuł:  Re: Odp: Pierwszy CS do 75tyś. netto

Cytuj:
Czy ktoś zna jakieś opinie o firmie handlującej z Bodzentyna Magpol?
Nie w te strone, w tych stronach się nie kupuje. Dzwoń 503-364-726 na zamowienie z beneluxu ci coś przywleczemy.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/