wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=45332 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Wilk 09 [ 20 maja 2016, 22:18 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI |
Widzę że powoli rozwijasz flotę i poszedłeś w stronę gwiazdy (co według mnie jest dobrym posunięciem jak chodzi o koszty). Przebieg dla Mercedesa to raczej standardowy z tych lat (dobrze że nie jak te co ostatnio widziałem z 200tyś. km ) . Jak wygląda sprawa korozji ,a dokładnie tylnej ściany kabiny bo progi to raczej standard Cytuj: Ogólnie co do Forda,auto dalej jest utrzymywane w należytej kondycji,z ciekawostek,dwa miesiące temu rozsypała się stopniowo skrzynia biegów,jednak auto wróciło o własnych siłach z Gdańska Z tym mnie zaciekawiłeś co się dokładnie stało rozsypały się koła, synchronizatory, czy wybierak zakleszczyło Życzę wielu bezawaryjnych kilometrów i dalszego rozwoju firmy .
|
Autor: | wojtas92 [ 24 maja 2016, 23:23 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI |
W tym modelu sprintera zderzaki fabrycznie miały dokładnie taki kolor jak na zdjęciach "po odświeżeniu". Gratulować Macieju rozwoju firemki - niech sprzęty służą i zarabiają na swoich następców |
Autor: | ..::poster::.. [ 27 lip 2016, 17:51 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI |
Witaj Ładnego tego fordzika masz jak i szprotke A mam pytanie mianowicie do wytapetowanej podłogi w Fordzie ;] Zdaje to egzamin czy nie bardzo bo przymierzam się to mat ale widziałem ty czymś innym wyłożyłeś podłogę. |
Autor: | Kierownik [ 08 lip 2017, 18:14 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI |
Mam takie Berlingo 1.9d, tylko z 2008, lub 9 n sumie to nie pamiętam. Funkcjonuje to na zasadzie wozu serwisowego, cała paka kluczy i starych klamotów. Po mieście pali 6 - 7, może i nie chce jechać, ale jeździ tym kto chce, a ta motorownia przeżyje ten wóz. I pomijając brak przyspieszenia, w sumie jeździ się tym przyjemnie. |
Autor: | MaciejOsw [ 08 lip 2017, 18:51 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI |
Cytuj: Po mieście pali 6 - 7, może i nie chce jechać, ale jeździ tym kto chce, a ta motorownia przeżyje ten wóz.
Dokładnie.Silnik dzwon,zimą nie było żadnych problemów.Do setki jeszcze pali przyzwoicie,powyżej to już wir w zbiorniku jak na takiego malego klamota,ale taki urok,czego chcieć od 70 koni...I pomijając brak przyspieszenia, w sumie jeździ się tym przyjemnie. Na pewno jeździ się tym lepiej w porównaniu do Doblo jakim miałem okazję jeździć - może to przez to że Fiat jest z tyłu na resorze. |
Autor: | Lukassz [ 18 sie 2018, 20:32 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI |
Fajnie widzieć, że znalazłeś swoją niszę i się rozwijasz A nowy Sprinter wygląda całkiem fajnie, chyba właśnie przez tą niską zabudowę. |
Autor: | Dolar [ 19 sie 2018, 12:56 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI |
Zawsze myślałem, że takie małe chłodnie kręcą się wokół komina. Teraz się zdziwiłem, że obsługują cały kraj. Podoba mi się flota i życzę powodzenia w rozwoju. |
Autor: | KubaBiałystok [ 19 sie 2018, 13:35 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI |
Ten V500 który masz w Peugeocie my mamy pozakładane w 15 i 18 paletowych Ategach więc domyślam się że w takim kontenerze robotę robi, u Nas akurat ciężka sprawa z tym Fajne i zadbane autka, podoba mi się każdy, pojeździłbym gdybym miał bliżej |
Autor: | p_filip89 [ 20 sie 2018, 11:50 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI |
Hej, W Peugeocie przydało by się obszyć kierownicę bo jednak trochę szpeci to wnętrze. Mercedes fajnie wygląda, brakuje nim medialnej kierownicy - to jednak spora wygoda. Masz w nim komputer pokładowy ? Nie przeszkadza Ci w pracy jego wysokość ? Chociaż pewnie śmiesznie mało przez to pali... Przy takich trasach śpisz po hotelach czy są to szybkie strzały ? |
Autor: | MaciejOsw [ 20 sie 2018, 13:50 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI |
Dziękuję za dobre słowa.Nie ukrywam to miłe i motywuje do dalszego działania. Cytuj:
Zawsze myślałem, że takie małe chłodnie kręcą się wokół komina. Teraz się zdziwiłem, że obsługują cały kraj. Podoba mi się flota i życzę powodzenia w rozwoju.
Dziekuję . Staram sie żeby te auta cały czas jakoś w miarę wyglądały i przede wszystkim zarabiały i nie stwarzały stresujących sytuacji w nocy.Cytuj:
Ten V500 który masz w Peugeocie my mamy pozakładane w 15 i 18 paletowych Ategach więc domyślam się że w takim kontenerze robotę robi, u Nas akurat ciężka sprawa z tym Fajne i zadbane autka, podoba mi się każdy, pojeździłbym gdybym miał bliżej
Zgadza się,V500 jak najbardziej znajduje zastosowanie w solówkach.Niedawno.jeżdżąc 23 paletowym Atego miałem TS300,który miał problem zejść do +10 realnej temperatury.W najbliższej przyszłości możliwe że będzie wakat,więc zapraszam,nawet z Bialegostoku Cytuj:
W Peugeocie przydało by się obszyć kierownicę bo jednak trochę szpeci to wnętrze. : Mercedes fajnie wygląda, brakuje nim medialnej kierownicy - to jednak spora wygoda. Masz w nim komputer pokładowy ? Nie przeszkadza Ci w pracy jego wysokość ? Chociaż pewnie śmiesznie mało przez to pali... Przy takich trasach śpisz po hotelach czy są to szybkie strzały ? Kierownica w.Expercie również mnie drażni,trzeba będzie pomyśleć. Mercedes o dziwo nie ma jakiegoś rozbudowanego komputera.Dystanse,prędkość i chyba nic więcej,możliwe że była to jakaś opcja,co w tej marce mnie w ogóle nie.dziwi. Co do zabudowy zdarza się jeszcze czasem zapomnieć o jej wysokości szczególnie przy wchodzeniu z boku Objętościowo i tak nie ładuje go więcej jak 1,20 m,w środku ma 1,40 więc jeszcze jest zapas.Niektórzy którym się nie chce schylić.na rozladunkach płaczą co to za wynalazek ale mam to w nosie szczerze mówiąc Spalanie zobaczymy po pierwszym miesiącu.Dużo tras jest stałych,pusto-pełno,rozladunki od ręki,czasem są miejsca że jedziemy i całą noc śpimy w aucie powrót rano ale to tylko i wyłącznie dla wlasnej "wygody" i wypoczynku.Nie jestem zwolennikiem jazdy wszędzie na styk i na zapałki,zresztą jazda ciężarówką nauczyła mnie tego że wiele kwestii trzeba brać na miękko,a pośpiech nie jest wskazany. |
Autor: | Wilk 09 [ 20 sie 2018, 23:23 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI |
Bardzo miło się czyta że u Ciebie flota się rozrasta i jest ciągle odnawiana. Co do Twojego opisu Macieju to w Berlingo zrobiłeś wszystkie naprawy, które były bolączkami tego modelu. Sam też użytkowałem tylko że bliźniaka (Partnera) jakiś czas i do tego co dopisałeś wymieniłem jeszcze reflektory (posypały się odbłyśniki) i bodaj przepustnicę (padł czujnik). Odnośnie Experta to masz bardzo dobry silnik mocny i oszczędny 2.0 HDI że tak zapytam w jakiej mocy A uważaj na kiepskie paliwa bo ten silnik jest wyczulony na to (pierwsze sypią się pompy w zbiorniku, oraz wysokiego ciśnienia- stała przypadłość). Według mojej oceny tego malowania bym nie ruszał (o ile nie gnije ) bo samochód na pewno się wyróżnia na drodze, a bardziej skoncentrował bym się na mechanice. Co do kierownicy to jest typowa przypadłość ,a obszywanie jest bez sensu bo po jakimś czasie ten materiał będzie się przesuwał na obręczy lepiej poszukaj na jakimś szrocie kierownicy oryginalnej skórzanej z modeli 406, 806 bo były dużo lepszej jakości. Co do nowego Sprintera to świetnie wygląda, a na pewno i komfort jazdy jest inny (do starszego modelu). Jak tam się sprawuje klasyk gatunku Transit śmiga jeszcze, czy się go pozbyłeś Na koniec życzę samych bezawaryjnych kilometrów i dalszej ekspansji na rynku chłodniczym . |
Autor: | KubaBiałystok [ 30 sie 2018, 19:59 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI |
Teraz właśnie w 15 paletowym aucie mam V300 max co jest według mnie kompletnym nieporozumieniem, tak jak mówisz przy takiej pogodzie zejść do 8-10*C jest problemem, dla porównania taki sam agregat mamy pozakładany w 8 paletowych Ivecach i tam robotę robi, do 0-1*C schodzi a mniej więcej taki zakres jest Nam potrzebny. Co do wakatu, pisz śmiało |
Autor: | Robert R [ 26 mar 2019, 16:36 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2.5 D / Mercedes Sprinter 313 CDI |
Jeżeli mowa o wypłacie z polisy OC to czasy się zmieniły. Pół biedy jeżeli naprawisz auto bezgotówkowo w ASO danej marki. Tam będą walczyć o swoje. Jeżeli masz zamiar naprawiać auto z wypłaty gotówkowej polisy sprawcy pozostaje Ci jedynie odwołania. Obecnie ubezpieczalnie bardzo zaniżają wypłaty. Im masz więcej faktur które przedstawisz, odwołasz się przedstawiając kosztorys naprawy tym masz większą szanse na otrzymanie godziwego odszkodowania. Zawsze pozostaje również „sprzedaż” szkody wyspecjalizowanej firmie która za 10-15% odzyska realną wartość auta. W Twoim przypadku masz możliwość dochodzenia dodatkowego odszkodowania z tytułu auta zastępczego czy niezrealizowanych usług czy umowy. Tylko trzeba mieć czas i chęci. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |