wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Sprzęganie awaryjne w WORD http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=45395 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | kamil_ino [ 18 sty 2016, 9:11 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęganie awaryjne w WORD |
Cytuj: Swojej szkole jazdy to za co zapłaciłeś?
W szkole jazdy jak sprzęgałem, to nie było żadnego problemu, wszystko wchodziło bez problemu.
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka |
Autor: | Luka [ 18 sty 2016, 9:55 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęganie awaryjne w WORD |
Ale idź zapytaj co oni na taką sytuację. Powinni o tym coś wiedzieć i już dawno ci o tym powiedzieć, jeśli pojazdy na egzaminie mają takie problemy. Zazwyczaj mają przygotowaną całą "procedurę", co powinieneś zrobić i co powiedzieć. |
Autor: | mateuszsl [ 18 sty 2016, 10:46 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęganie awaryjne w WORD |
Jeżeli chcesz zrobić to tak, aby to miało przysłowiowe "ręce i nogi", to idź do tej szkoły, gdzie jeździłeś i weź sobie instruktora swojego (czy zadzwoń do niego, aby wziął Cię np. po godzinach) i jedź z nim do WORD'u. Podejrzewam, że zdajesz w Bydgoszczy, a tam jest możliwość wynajęcia pojazdu i placu WORD'u (Osoba, która będzie Ci udostępniała zestaw, nie może Ci nic podpowiadać - oni tylko udostępniają plac i pojazdy, także powinieneś mieć instruktora). Bierzesz sobie np. na 60 minut taki zestaw (nie wiem, jakim dysponujesz funduszem, ale uważam że warto zaryzykować) i próbujecie. W radomskim WORD, udostępnienie składu i placu na C+E, na pół godziny to koszt coś koło 80zł, więc impreza może i droga (dlatego napisałem, że nie wiem jaki masz na to fundusz), ale uważam że warto Będziesz mógł sobie na spokojnie podczepić i odczepić skład tyle razy, ile Ci będzie pasowało. Zobaczysz sobie na spokojnie jak to powinno wyglądać, na co zwrócić uwagę itp. W ostateczności, możesz popróbować również w swoim OSK, o ile OSK ma taki sam pojazd (w każdym razie, dobrze by było dla Ciebie) jak WORD, podczas egzaminu. |
Autor: | kamil_ino [ 20 sty 2016, 21:33 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęganie awaryjne w WORD |
No to już po egzaminie, tym razem nie miałem problemów ze sprzęganiem zestawu. Dopytałem się jednak o te sprzęganie awaryjne, to wytłumaczyli mi tak, że przyczepa wchodzi dyszlem a blokada nie wskakuje, to trzeba wyłączyć silnik podpiąć samą pneumatykę, stópkę podnieś na 2-3 cm i poruszać zestawem do tyłu i do przodu i powinno wskoczyć. PS: Drugie podejście oblane przez najechanie na pachołek. |
Autor: | eyepl93 [ 20 sty 2016, 23:15 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęganie awaryjne w WORD |
No szkoda, że oblane.. Mnie z kolei uczą na kursie, że jeżeli ten bezpiecznik nie chce wskoczyć to po prostu wsiadam do ciężarówki 2x tył 2x przód bez żadnego dawania w górę nogi czy podłączania pneumatyki. Po prostu co WORD to obyczaj. Mi na kursie zawsze jak dam tył i przód ciężarówką to zawsze wskakuje. Tylko trzeba na odpowiedniej wysokości przyczepę ustawić, żeby ucho przyczepy uderzyło w ten dzyndzel w dyszlu i nie ma bata, żeby przyczepa się nie sprzęgnęła. |
Autor: | TwoStepsFromHell [ 21 sty 2016, 21:07 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęganie awaryjne w WORD |
Ja zdawałem w Kaliszu to uczyli mnie i na egzaminie też to zrobiłem czyli jeśli się zaczep nie chce zabezpieczyć to w przyczepie odblokowuje się hamulce aby ona nie stała tak sztywno i delikatnie się cofa aby ustawiła się po swojemu i zabezpiecza się wtedy |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |