wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
MB AROCS 18510 http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=45602 |
Strona 2 z 8 |
Autor: | Luka [ 07 mar 2016, 22:25 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
Cytuj: Zobaczcie na drugą fotkę tga - widzicie ile ma załadowane, a u nas?? I sie opłaca ... a nie, dostałem zapytanie na budowę obwodnicy - ile za tonokilometr?? Co to kur*a za jednostka miary (zresztą zakazana w oficjalnych rozrachunkach) ?? Wiadomo o co chodzi przy tonokilometrach - choć roboty mamy na 25% możliwości wcale nie odpiszę na to .
Lepiej odpisz i napisz czemu się nie zdecydujesz lub wyślij ofertę z własnymi jednostkami, które cie satysfakcjonują.
|
Autor: | Bauer [ 07 mar 2016, 22:26 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
Wybacz za mały offtop ale widzę tu naprawdę ładny orzykład, że moźna mieć skromny ale opłacalny transport. Kaźdy jest ustawiony. Właściciele zadowolenie z pracowników. Pracownicy z warunków płacy. Nie ootrzeba brać nieskończonej ilości samochodów i szcxytcznie zapychać rynek. 4 zestawy im wystarczają i koniec. A u nas... nie wiem dziwna mentalność.. nabrać żelastwa ile można za psie pieniądze jeździć. Naprawdę. Pogratulować tak poukładanej i przyjemnej pracy. |
Autor: | Gośc [ 07 mar 2016, 23:03 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
5eba, chcesz bym roboty musiał szukać? ostatnimi laty poprawiło się już nikt nie wali po 30 ton na czteroośkę... Ja wanienką tak po 24-25 wożę.Żwirownie nie chcą wypuszczać gdy masz więcej niż w dowodzie. Zostają jeszcze auta właścicieli żwirowni i innych sortowni, dziwnym trafem nigdy nie łapanych przez ITD mogę wrzucić za to jutro zdjęcie pięknej, nowej wanienki Meillera na full wypasie, z wagą, dwoma ośkami podnoszonymi i wszystkim co się da założyć |
Autor: | mcr [ 07 mar 2016, 23:10 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
Nie chcę być posądzony o wypisywanie ochów i achów na temat Niemców.Chę tylko napisać parę słów prawdy.Pewnie i tak pojawi się sporo krytycznych słów ale...znalazłem się pośród bardzo pracowitych ludzi, szef zaczyna pracę równo z nami wszystkimi i razem z nami kończy, podobnie zresztą jego synowie.Jeśli my wszyscy łazimy ubabrani w błocie podczas deszczu, oni również.Pomimo,że mają kasy, jak lodu nie jeżdżą x6, tylko skromnymi Opelkami i za to ich szanuję i cenię.Ogólnie nastrój w firmie jest zajeb...y.Jeśli ktokolwiek ma jakiś problem, potrzebuje pomocy - nie ma bata, by takowej nie otrzymał.Głupie obowiązkowe mycie aut po całym tygodniu.Nie ma czegoś takiego, że każdy męczy się nad swoim.Kto jest wolny, bez słowa podchodzi i pomaga.Czasem jest nas 5- ciu do jednego żelaza.I tak to się tutaj kręci. |
Autor: | mcr [ 07 mar 2016, 23:10 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
.. |
Autor: | 5eba [ 08 mar 2016, 21:20 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
Bo tam się dochodzi do czegoś latami i się to szanuje, kocha co robi, a nie jak ... Szkoda słów. Doczepy fajne do 4 osiek - sam kiedyś polowałem na taką - droższe niż kupić tandema (w używce) . Przydałby się jakiś dział wywrotkowo/budowlany na tym forum. |
Autor: | Luka [ 08 mar 2016, 21:27 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
Ciekawa przyczepka - u nas da się taką podpiąć do 4-ośki? Jeśli nie przekroczy się długości, powinno dać radę, ktoś wie jak jest w praktyce? |
Autor: | mcr [ 08 mar 2016, 21:54 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
Podejrzewam, że długość i dmc mogłyby pasować.Mały szczegół, ciągając taką przyczepę odpada kiprowanie bez rozpinania autem do tyłu.Tutaj wszystkie nasze ciężarówki mają bordmatic i zazwyczaj przyczepa idzie do tyłu, 4 ośka na bok. |
Autor: | 5eba [ 08 mar 2016, 23:18 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
Cytuj: Ciekawa przyczepka - u nas da się taką podpiąć do 4-ośki? Jeśli nie przekroczy się długości, powinno dać radę, ktoś wie jak jest w praktyce?
One są właśnie robione typowo pod 4 ośkę tzn dmc mają brakujące 8t do 40t całkowitej zestawu - ładowności zostaje zazwyczaj nie całe 6t bo ważą w zależności od producenta 2300-2500kg
|
Autor: | mcr [ 10 mar 2016, 21:45 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
No cóż, Mietek rozdziewiczony .Pierwsza przyjaciółka doczepiona a ja kręcę pauzę w zakładach Schwarzmullera : screen shot on windows image hosting gif free image hosting upload gambar screenshot on pc Na właściwą naczepę szef czeka do kwietnia.Zamówił coś podobnego : forum image hosting Izolowana mulda, przystosowana min.do przewozu gorącej masy asfaltowej.Z powodzeniem może słuzyć do przewozu wielu innych materiałów.Wszystko co nowe i czyste, wygląda super.Się zobaczy, jak długo to będzie tak wyglądać.Tak oto wyglądał mój godzinny pobyt w Austrii |
Autor: | Michał [ 10 mar 2016, 22:59 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
Bardzo ciekawie ten sprzęt wygląda |
Autor: | Bauer [ 10 mar 2016, 23:31 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
Łożesz Panie... zajebiście to wygląda. Pasuje to auto do tej naczepy jak miecz do pochwy. Gratuluję nowości |
Autor: | 5eba [ 11 mar 2016, 11:51 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
Coś mi się wydaje, że twoje auto ma siodło na 120-125cm a chwilowa naczepa to pod 115 chyba. |
Autor: | Wilk 09 [ 11 mar 2016, 20:45 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
Co tu komentować świetny i mocny sprzęt dostałeś na stan Kolego, a do tego co nowe to nowe. Życzę wielu bezawaryjnych kilometrów . |
Autor: | marek 62 [ 11 mar 2016, 21:18 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
podepnę się pod temat,jak to jest w praktyce z jeżdżeniem 3-4 ośką załadowaną bez plandeczki. wiem ze wywrotki nie mają u niemca ale zastanawia mnie jak na przykład coś spadnie na szybe |
Autor: | mcr [ 12 mar 2016, 6:38 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
Teoretycznie i tutaj istnieje również przepis, by załadowane auto przykrywać.W praktyce nikt tego nie robi, nikt za to nie ściga, nikt nie ma nawet plandeki na wywrotce.To po pierwsze primo.Po drugie primo, od tego jest kierowca by dopilnować załadunku.Tu nikt nie "wali do oporu ile wlezie".W ogólnych rozrachunkach między firmami np. na 4 ośkę przyjęte jest 13m3 ładunku (pomijam kwitki wagowe) i kierowca ma dopilnować tej objętości, oczywiście na oko.Te 13 m3 to znów nie tak wiele i nie ma prawa się nic przy takiej ilości usypać z auta.Są czasem uparci koparkowi, którzy kładą na siłę.Gdy jest za dużo, masz prawo odmówić wyjazdu z budowy i nikt za to łba nie urywa.Przede wszystkim auto musi być ogarnięte wokół, burty, tylny zderzak.Jak komuś pstryknie kamyk np z opony a samochód był czysto załadowany - no cóż, życie.Jest to pojazd budowlany, jest od tego odpowiednie ubezpieczenie i z tego jest wypłacane odszkodowanie. |
Autor: | marek 62 [ 12 mar 2016, 11:07 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
całkiem przyzwoicie to jeszcze może nazywają was Pan kierowca, a nie złodziej co? .Oczywiście taki sobotni żart .dobrze słyszeć że są takie miejsca na świecie.chociaż ja wielkiej tragedii też nie mam, bo mam kiper 12,3 metra.sześć.i dmc 12ton.a szeryf łaskawca powiedział że wozimy po piętnaście żeby za dużo nie było.ale najważniejsze nie wystawało z bortów i plandeka obowiązkowo. |
Autor: | 5eba [ 12 mar 2016, 19:20 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
U nas ten przepis jest zbyt nadgorliwie traktowany - mam zabezpieczyć ładunek bym go nie gubił - więc mam podłogę bez dziur, burty bez dziur i naładowane by przez burte na zakręcie nie poszło i już - nie ma opcji by kamień nawet 2mm wyleciał od siły wiatru. Piasek płukany jak suchy to pyli ( i ten czasami w upalne dni przykrywam), ale na pewno krzywdy nie zrobi żadnej szybie... |
Autor: | marek 62 [ 12 mar 2016, 19:48 ] |
Tytuł: | Re: MB AROCS 18510 |
Przydałby się jakiś dział wywrotkowo/budowlany na tym forum.[/quote] A przydałby się |
Strona 2 z 8 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |