Rejestracja:09 mar 2009, 14:56 Posty: 21
GG: 1007555
Samochód: Man 27.403
Cytuj:
przy przekładni masz normalny żeliwny krzyżak (przynajmniej taki powinien być w oryginale) i jak to w krzyżaku masz łożyska wałkowe.
ja bym to potraktował olejem - dobrze "namoczył" i jak będziesz kręcił kierownicą to jak jest zapieczony to rdza zacznie wypływać.
no właśnie nie kolego, przy przekładni mam kostka kwadratowa z białego plastiku, ten wyżej jest normalny. wd40 lałem ale nie pomogło.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Dokładnie tak jest przy kolumnie jest plastykowy krzyżak a u góry metalowy.
To jest specjalnie plastykowy aby przy wypadku zerwało krzyżak przy kolumnie kierowniczej.
Co do powracoania kół to nie nowa fizyka tylko sprawdzone w praktyce.
Podnieś przód do góry i skręć koła maksymalnie to koła do pewnego momentu będą się prostowac tylko zajmie im trochę czasu na to.
Przy sprawnych zwrotnicach to i powinien ręką skrecac tymi kołami
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę