Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 18 lut 2007, 18:30

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Tytuł:
Post Wysłano: 23 lut 2007, 14:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 sty 2007, 12:36
Posty: 27
Lokalizacja: Bydgoszcz

Miałem okazję jeździć z tatą Premiumką Route białą, wówczas 4-letnią (działo się to w 2000 roku, wiec dziś ma 11-jak ten czasleci...) z Pol-Transu w Redzie. To był wprawdzie składak i pierwsza wersja, ale bardzo mi się podobał. Kabina oczywiście z dwoma leżankami. Dzisiaj ojciec pracuje zupełnie gdzie indziej (choć branża podobna),
Pol-Transu chyba już nie ma (ale pewny nie jestem, jak ktoś coś wie to chętnie się dowiem, co w firmie) a o białej premiumce słuch zaginął. (WUA 4182)

Ech, to były czasy...


Tytuł:
Post Wysłano: 25 lut 2007, 18:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 kwie 2006, 17:43
Posty: 162
GG: 0
Samochód: bez adblue
Lokalizacja: SKL

To ja tez dam fotke premiumki która jezdzi przez moja miejscowsc zrobiłem jej zdjecie !!

Obrazek

_________________
EKIPA TYSIĄCA I JEDNEJ TARCZY :):)


Tytuł:
Post Wysłano: 02 mar 2007, 21:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 mar 2007, 20:02
Posty: 7

Mój ojciec jeżdzi premiumka od 3 lat wczesniej jeżdził manem F-2000 w globie(bardzo udany samochód wygodny i wogóle wielki),ale wracajac do premiumki:silnik 385 km, rok 1997, kabina sypialna z jedna leżanka, niestety bez owiewek :evil: w sumie to bardzo cenimy sobie ten samochód bardzo udany egzemplarz, silnik igła radzi sobie z volvem380, scania 380 i 400, kierowca pewnego dafa to za sie zdziwił ze z mniejszym ładunkiem został z tyłu pod górkę(nie on jeden ci co jezdza takimi volvami jak wymieniłem tez nie bardzo wiedza co sie dzieje kiedy wyprzedamy pod górke :twisted: :mrgreen: ) co do kabiny to jest lepsza od średniej kabiny dafa(przynajmniej mozna normalnie sie wyprostowac)dla jednego kierowcy jest super.psuc oczywiscie ze sie psuje ale niema co sie dziwic jerzeli potrafi zrobic dwa kursy na ukraine w tygodniu(do lwowa i do charkowa) musi isc i tyle jak cos ni tak to na warsztat szybka naprawa i dalej w trase;tata jezdzi ciezarówkami od 27 lat i bardzo ceni sobie ten samochód jezdił praktycznie kazdym ale ten polubił najbardziej.
:D pozdrawim wszystkich miłosników i przeciwników tego samochodu


Tytuł:
Post Wysłano: 05 mar 2007, 11:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 paź 2006, 0:29
Posty: 212
GG: 12409274
Samochód: Audi 80 2.0E
Lokalizacja: Jasło/Podkarpackie

Wszyscy dają zdięcia, dam i ja... :wink:

Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
Życie jest zbyt krótkie by jeździć innymi samochodami niż Scania...


Tytuł:
Post Wysłano: 05 mar 2007, 19:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sty 2007, 23:02
Posty: 12
Lokalizacja: Gdynia

Dorzuci ktoś fotki wnętrza??

_________________
Scania R jest the best


Tytuł:
Post Wysłano: 06 mar 2007, 16:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 sty 2007, 12:36
Posty: 27
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nie wiem jak w nowszych modelach, ale w starszych ta kierownica dwuramienna---->(zdjęcie 2) się otwierała i można na tym było wypisywać tarcze tacho, jeść, rozwiązywać krzyżówki itp. :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 07 mar 2007, 21:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 cze 2006, 1:13
Posty: 59
GG: 0
Lokalizacja: Łódź

Cytuj:
Nie wiem jak w nowszych modelach, ale w starszych ta kierownica dwuramienna---->(zdjęcie 2) się otwierała i można na tym było wypisywać tarcze tacho, jeść, rozwiązywać krzyżówki itp.
Jeździłam Premiumką z 2005 roku i takiego rozwiązania nie było.
Cytuj:
Dorzuci ktoś fotki wnętrza
Obrazek Obrazek Obrazek

Renaut Premium 420Dci 05' foto by Ja :wink:

_________________
Daf XF105

WAJHA TEAM


Tytuł:
Post Wysłano: 17 mar 2007, 21:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2006, 18:23
Posty: 19
Lokalizacja: Dębica/Grantham

Panowie!
do dzis zrobiłem, około 10 tys km premiumką 420 CDI z osią wleczona w tandemie rocznik 2004 przebieg ok 200kkm , moje odczucia.

Silnik
+ za ekonomie
duży minus za tzw siłę której na górkach mocno brakuje, z 22 tonami miałem baaardzo poważne problemy na A2 k. Porta westfalica.

Skrzynia biegów - czarna rozpacz tragiczne przejście pomiędzy skrzyniami, fatalne zestopniowanie pod kątem mocy

Kabina
Da sie przeżyć nawet w podwójnej (+ za schowki pod łóżkiem), cicha i komfortowa w czasie jazdy

Trakcja i komfort w porządku poza fatalnym skrętem.
Miałem okazje porównać z analogicznymi rocznikami Volva fh12 i actrosa

Reasumująć Premiumka marnie wypada w porównaniu z fh i actrosem, przewyższa ich tylko w kwestii zużycia paliwa

Pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 18 kwie 2007, 14:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 lis 2006, 13:45
Posty: 71
GG: 508875
Lokalizacja: Legnica

A w tych premium route prędkościomierz jest wskazówkowy czy cyfrowy ??


Tytuł:
Post Wysłano: 18 kwie 2007, 14:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2007, 11:51
Posty: 358
GG: 4107185
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Cytuj:
A w tych premium route prędkościomierz jest wskazówkowy czy cyfrowy ??
W tych jest "wskazówkowy", w Premium II jest cyfrowy, tak samo w nowym magnum

_________________
http://trucksphoto.eu
http://como-it.pl || http://busy.info.pl || http://www.wpaluszku.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 18 kwie 2007, 18:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2007, 21:09
Posty: 45
GG: 8917751
Lokalizacja: Łódź

Co jak co, ale żeby kucyki silne były:)

_________________
Zawsze i wszędzie guma palona będzie!!!


Tytuł:
Post Wysłano: 23 maja 2007, 11:20

Panowie takie auto służy do PRACY jeśli wiecie co to jeste, mam do niego wsiąść i pierdyknąć europe w poprzek i w zdłuz i nic ma nie za piszczeć nie za stękać, w tym zawodzie liczy się niezawodność i trwałość, ale ja widze że tu same albo dzieci które jerzdzą z ojcem albo ludzie którzy pracują jako kierowcy i ich g**** obchodzi czy on się psuje ''bo to przecie auto firmowe'' a tak się składa że ja na własnym rachunku jerzdze i potrzebuje opini PRAWDZIWYCH kierowców o zdaie na temat premiumki. a mianowicie mam do wyboru 385KM i 420KM oba z 96r. będą jeździć po polsce, słyszałem że te 385KM były wadliwe, niewiem czy to prawda więc prosze o opinie ludzi w TEMACIE, z góry dzięki i pozdrawia.


Tytuł:
Post Wysłano: 23 maja 2007, 14:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Tak się składa, że posiadam premium 385 z roku 96r. Mogę ci powiedzieć tak, mimo że jest to pierwszy rok produkcji tego auta, większych wad nie znalazłem. Minusy będą we wnętrzu. Średniej wielkości schowki i twardość niektórych materiałów może przeszkadzać, gdy jeżdzimy na długie, międzynarodowe trasy. Mechanika bez zarzutu, po prawie 900.000 km. Motor 420 będzie tylko ulepszeniem mocy słabszego modelu. Żadnych różnić nie ma pomiędzy oba autami.


Tytuł:
Post Wysłano: 23 maja 2007, 23:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

W Premiumkach w latach 96-98 najmocniejszym silnikiem był 385 i nie było żadnego 420 w tamtych latach. komus sie cos myli to nie MAGNUMKA, w 98 roku zmodernizowano silnik 385 i na jego bazie powstał 400 produkowany do 2000roku któego zastąpił 420DCi common rail.
Zarówno 385 jak i 400 była udanymi jednostkami bardzo żwawymi dosyć mało awaryjnymi i odpornymi na złej jakości polskie paliwo czego nie można powiedzieć o 420DCi (jest to jego pięta achillesowa).

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 17 sie 2007, 23:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sie 2007, 17:39
Posty: 5
Lokalizacja: Włocławek (okolice)

witajcie..ja sam jezdze premiumka 370 dci ( w rzeczywistoscie 361km) z 2005 roku..co moge powiedziec..renoweczki byle dwie od nowosci u mojego szefe..zostala jedna bo druga zaliczyla dwa dzwony i 7 krzyzykow miala na sumieniu i uznana zostala za pechowa i sprzedana..a ta druga troche ponad 2 lata eksploatacij..630000km..tak w equus'ie to mozliwe..super skrzynia biegow(biegi wchodza jak u osobowki)..zero problemow z silnikiem (zero zuzycia oleju)..tylko okresowe przeglady..no plus tulejki w kabinie ale to wina polskich drog..spalanie mozna zejsc ponizej 25 litrow przy ladonkach okolo 15 ton..w sumie bardzo przyjazna ciezarowka..


Tytuł:
Post Wysłano: 22 sie 2007, 23:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2007, 23:12
Posty: 14

Ja również posiadam własną Premiumkę 340 z 96'.
O kabinie po za tym ze jest rpzestrzenna to pisać nie będe bo opisane to już było.
Mechanika raczej bez zarzutów.
Silnik jak na tą moc i rok gada całkiem nieźle 32l średniego spalania. 36l gdy ma non stop 24t. 340KM to trochę mało jak na nasze drogi i każdą górkę czuje (motor troszkę słaby) lecz umiejętny kierowca potrafi rozbujać tą maszynę w miarę szybko. po 900tyś musiała nastąpić wymiana pompy paliwa.
Auto trochę zaczyna dymić na czarno przy ostrym gazowaniu.
Biegi ciężko się wkłada (moze kwestia wyrobionych końcówek - nie wiem jestem przed ich wymianą).
silnik i sama skrzynia nie były naprawiane od nowego.
Nie wiem dlaczego kabina jest strasznie sztywna - każdą dziurę czuje się na własnej skórze. - może wie ktoś co może być tego powodem
Zawieszenie jak to na polskich drogach zostało przeze mnie już wymienione (amorki kabiny/ konia, tulejki , końcówki drążka itp.)
Ogólnie jak na razie auto mnie nie zawiodło na trasie. Kierowca nie staną z awarią. Jak na auto 11 letnie spisuje się bez zarzutów. Koledzy mający z tego roku scanie i volvo co chwila coś w nich robią :] a tu odpukać nic.


Tytuł:
Post Wysłano: 31 sie 2007, 20:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2007, 20:56
Posty: 58
GG: 0
Samochód: ..

....


Ostatnio zmieniony 24 lut 2010, 10:15 przez Sylwester, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 12 wrz 2007, 21:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2007, 22:02
Posty: 117
Lokalizacja: Szczecin

To jednak możliwe 8) szkoda że na pusto :lol:
Obrazek

_________________
Trzymajta śe ramy to śe nie posramy!


Tytuł:
Post Wysłano: 18 paź 2007, 20:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2007, 10:52
Posty: 9
Lokalizacja: wloclawek

ja mam premium 385 z 96 roku i powiem szczerze ze jedyna powazna wada jest to ze od ok roku idzie mi olej do plynu i nic nie moge zrobic, powymienialem to co zalecali w serwisie i bez skutku. poza tym jednym powaznym mankamentem jest ok.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: