wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Heisterkamp, Szczecin http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=1683 |
Strona 11 z 20 |
Autor: | Aurox [ 10 sty 2007, 21:24 ] |
Tytuł: | |
Cytuj:
A to nowe malowania Histera czy jak?
|
Autor: | GRZEGORZ [ 10 sty 2007, 21:30 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A to nowe malowania Histera czy jak?
Czy ja wiem czy ono takie nowe trochę czasu już malują tak auta
|
Autor: | Długi [ 10 sty 2007, 22:30 ] |
Tytuł: | |
Aurox Trzeba było przeczytać temat od początku. transport-online.nl |
Autor: | Pazdz [ 23 sty 2007, 21:39 ] |
Tytuł: | |
Mały aktual... 3-osiowa Scania R Highline jeżdżąca w oddziale Trellebrog: Tu już standart: (C) http://www.lkw-infos.eu |
Autor: | marcinp1985 [ 23 sty 2007, 21:43 ] |
Tytuł: | |
Te Dafiki ładnie mja ustawione odcięcie bo ostatnio z jednym w Francii szliśmy na równi pod lekkie wzniesienie i przy 95 zryzgnował. |
Autor: | lukaszml [ 23 sty 2007, 21:58 ] |
Tytuł: | |
Z tego co mi wiadomo fabryka daje 89, więc zapewne Guldeny coś przy nim grzebały |
Autor: | Adam84 [ 24 sty 2007, 1:10 ] |
Tytuł: | |
Wystrczy, że kierowca dogada się z mechanikiem na obsłudze serwisowej i już można podnieść moment odcięcia o trzy-cztery impulsy. |
Autor: | DamLen [ 17 lut 2007, 18:22 ] |
Tytuł: | |
Pazdz czy mógłbyś się z nami osobiście podzielić tą "radosną nowiną" , bo sam też jeszcze nie wiem czy to prawda czy nie miałem wczoraj jakichś przywidzeń ? |
Autor: | Pazdz [ 26 lut 2007, 15:42 ] |
Tytuł: | |
HKP będzie montować a autach klimatyzację postojową, czy jak kto woli niezależną. Jak zobaczę, to uwierzę... A teraz kilka świeżych informaji: Nowych Dafów 105 w HKP jest 100 sztuk. Wyposażenie standardowe, 410KM, automatyczna skrzynia biegów. Wszystkie Scanie R Highline 340 z silnikami E4 (czyli 230 sztuk) będą wymieniane na Scanie R Topline 380 z silnikami E5. I wszystkie nowe ciągniki będą miały klimę. |
Autor: | mobilek07 [ 26 lut 2007, 16:50 ] |
Tytuł: | |
Nom generalnie to dobre wiesci, tylko i tak i tak będą skoczkowie A i jeszcze jedna interesująca rzecz. W oddziale w Szczecinie sto sobie Scania Topline z naczepą że poszukujemy kierowców i co oni tam nie naobiecują, tylko po jakiego grzyba stoi tam Scania która ma 400 koni a kierowcy biedzą się z 340. Zastanawiające... |
Autor: | Konrad-18- [ 26 lut 2007, 22:14 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Z tego co mi wiadomo fabryka daje 89, więc zapewne Guldeny coś przy nim grzebały
A guldeny maja 80
|
Autor: | Darek_driver [ 26 lut 2007, 22:47 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: HKP będzie montować a autach klimatyzację postojową, czy jak kto woli niezależną. Jak zobaczę, to uwierzę...
A to co? kto im sie do dupy dobrał? Niema juz kto jeździc to klimy pomontowali? To i tak im duzo nie da bo niedługo prawie kazda firma bedzie miała klime postojowa. Mój brat jeździł w Bistrans, przeszedł do tej firmy bo chłopaki go namówili i jest taki zły. Powiedział ze gorszego syfu niewidział. Porobił 3 miechy i niedał rady, teraz jeździ w GST STADLER i chwali sobie.
A teraz kilka świeżych informaji: Nowych Dafów 105 w HKP jest 100 sztuk. Wyposażenie standardowe, 410KM, automatyczna skrzynia biegów. Wszystkie Scanie R Highline 340 z silnikami E4 (czyli 230 sztuk) będą wymieniane na Scanie R Topline 380 z silnikami E5. I wszystkie nowe ciągniki będą miały klimę. |
Autor: | Pazdz [ 26 lut 2007, 23:00 ] |
Tytuł: | |
Każdy pracuje tam, gdzie mu dobrze. Jemu Stadler odpowiada a innym co innego. Tak to już jest na tym świecie. Jeden woli ogórki, a drugi marynarza córki. |
Autor: | Darek_driver [ 26 lut 2007, 23:19 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Każdy pracuje tam, gdzie mu dobrze. Jemu Stadler odpowiada a innym co innego. Tak to już jest na tym świecie. Jeden woli ogórki, a drugi marynarza córki.
Święta prawda Niektórzy zarabiaja pieniadze a inni zbieraja ochłapy
|
Autor: | Pazdz [ 27 lut 2007, 0:03 ] |
Tytuł: | |
Nie jeden by chciał zbierać takie ochłapy. Bo rozumiem, że twoja mało kulturalna aluzja tyczyła się HKP. A jak już jesteśmy tacy złośliwi, to: Cytuj: Porobił 3 miechy i niedał rady
Jak ktoś wyznaje zasadę TURu, to nigdzie miejsca nie zagrzeje. Dlatego też w dalszej dyskujsji będę trzymał się swojego podpisu. Ty również się 3maj. |
Autor: | Darek_driver [ 27 lut 2007, 0:45 ] |
Tytuł: | |
Ale ja niemam zamiaru sie z nikim kłócic. A ty co juz nie masz nic do powiedzenia i ujołeś sie honorem? Co do tych ochłapów, to owszem, zgadzam sie, może i nie jeden chciał by takie ochłapy dostawać. Bo pensje która maja tam kierwcy nie są najgorsze, ale jak satnie obok siebie kilka osób z PL i zaczna mówić, "ja to zarobiłem tyle, ja to tyle a ja tyle". Tak to pensja nie jest zła. Ale biorąc pod uwage prace jaka wykonuja to kasa nie jest rewelacyjna. Dostajesz Scanie 340PS i załaduja Ci 24 tony towaru i jedź sobie. Klimatyzacji niemasz zadnej, zmieniaj te biegi jak głupi gdy w kabinie skwar jak w saunie. Przepinki naczep, lataj zakładaj klosze itd. A w GST jedzie, dostaje Dafa 430, klima jest i jedzie. Nie cergieli sie z przepinkami, itd. Warunki pracy o niebo lepsze i wypłata również. I o mojego brata sie niemartw, i o jego miejsce pracy również nie, to chyba logiczne, ze jak sie trafi lepsza oferta to sie korzysta, szczegółnie gdy w gre wchodza 2 razy wieksze pieniadze i lepszy komfort pracy. w Bistrans jeździł 4 lata, potem w HKP 3 miesiace i teraz w GST juz bedzie pół roku i niema zamiaru zmieniac firmy przynajmniej narazie. Nie ma co sie okłamywać, HKP nie jest dobra firma, i pracuja tam w wiekszości ludzie bez zadnych perspektyw, ktorzy całe zycie byli wykorzystywani przez pracodawce i tam maja jak w niebie. I nie martw sie, ja z Toba dyskusji też niezamierzam prowadzić, ponieważ dyskutowac to ja moge z ludźmi na moim poziomie, a tobie do tego poziomu brakuje jeszcze kilku latek doświadczenia i kilkuset tyś km. Ty również się 3maj. |
Autor: | mobilek07 [ 27 lut 2007, 11:24 ] |
Tytuł: | |
Darek uważaj na słowa! Czy przez te 3 miesiące możesz uznac że kierowcy HKP(a jest ich z 700 albo i wiecej) są bez perspektyw? Poznałes ich? Pozatym niektórzy wolą miec przepinki(i nie czekac az cie załadują) i wolą jezdzic na gorszych warunkach pracy(co jest niewątpliwie brak koni w pojazdach) ale za to miec stałą kase i nie gonic żeby ci jak najwięcej km wyszło i na stałej robocie w systemie 3/1 lub 4/1(nie pamietam), i nie zjezdza sie na jakis żałosny weekend. Byc skoczkiem to mysle ze jest to kwestia przyzwyczajenia. 3majcie się! |
Autor: | Pazdz [ 27 lut 2007, 18:49 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A ty co juz nie masz nic do powiedzenia i ujołeś sie honorem?
Oczywiście, że nie. Praca to nie wszystko. Nie miałem powodu. Cytuj: Bo pensje która maja tam kierwcy nie są najgorsze, ale jak satnie obok siebie kilka osób z PL i zaczna mówić, "ja to zarobiłem tyle, ja to tyle a ja tyle".
Tutaj mi się przypomina ciekawa historia pewnego kierowcy z firmy X, który na takie pytanie odpowiedział: "takich pieniędzy to ty w życiu nie widziałeś". Cytuj: Przepinki naczep, lataj zakładaj klosze itd.
No rzeczywiście 10 minut roboty. Bardzo długa i żmudna robota. Cytuj: Nie ma co sie okłamywać, HKP nie jest dobra firma, i pracuja tam w wiekszości ludzie bez zadnych perspektyw, ktorzy całe zycie byli wykorzystywani przez pracodawce i tam maja jak w niebie.
Tak Stadler to firma rozwijająca się i z perspektywami na przyszłość. Nie bądź śmieszny. To samo gó*** tylko pod inną banderą. A ta pensja 2 razy większa. Większa jest, ale kosztem czegoś. Komu ty chcesz coś udowodnić. Również znam kilka osób z tej firmy. Nikt nie twierdzi, że w HKP jest jak w niebie. I nie przypominam sobie, żeby mój ojciec w jakiejkolwiek firmie był kiedykolwiek wykorzystywany. Za "stary" jest i wiele już przeżył, żeby do tego dopuścić. Ale każda krytyka jest znośna, nawet ta bez racjonalnego poparcia. Cytuj: obie do tego poziomu brakuje jeszcze kilku latek doświadczenia i kilkuset tyś km
Ja nie kwestionuję twojego doświadczenia, które wymierzyłeś w kilometrach. Kwestionuję tylko twój sposób zachowania i oceny. Szczególnie samooceny, której szczerze gratuluję. Pewnie jak kogoś spotykasz na parkingu, to zanim cokolwiesz powiesz, pytasz ile km przejechał. |
Autor: | bosman [ 27 lut 2007, 19:27 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Dostajesz Scanie 340PS i załaduja Ci 24 tony towaru i jedź sobie. Klimatyzacji niemasz zadnej, zmieniaj te biegi jak głupi gdy w kabinie skwar jak w saunie. Przepinki naczep, lataj zakładaj klosze itd.
Czasami nierozumien narzekań niektórych osób na tzw. przepinki, zwłaszcza kierowców pracujących w transporcie międzynarodowym. Proponuję niektórym popracować na kraju. Podam przykład: jeden z moich znajomych pracuje w firmie budowlanej w ciagu dnia wykonuję kilka-kilkanaście przepinek, najpierw podpina cementonaczepe i przywozi na zakład cement lub wapno, poźniej wywrotke i przywozi kruszywo i/lub piasek, poźniej podpina gruszke i rozwozi beton po budowach i jeszcze podpina burtówke z HDSem i rozwozi bloczki, pustaki i wszstko na krótkich dystansach, pracuje tak od chyba już 6lat, fakt, że przystosowanie się do takich warunków pracy wymagało nieco czasu i wysiłku ale efekt jest taki, że kolega jest zdrowy, wyprostowany, silny, postawny i niektórzy kierowcy wygladają przy nim jak dzieci. I niesłyszałem żeby narzekał, choć czasami schodzi mu dłużej niż 12h pracy. To tyle tytułem OT. |
Autor: | wojtekkoniu [ 27 lut 2007, 22:00 ] |
Tytuł: | |
mobilek07 napisał że woli 3/1 czy 4/1 niż marny weekend a jak nie byliśmy w UE to co też jeździliście na kabotażach miesiącami. Każdy jeździ jak mu pasuje. |
Strona 11 z 20 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |