wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Opony do megi.. http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=36764 |
Strona 12 z 16 |
Autor: | Kierownik [ 28 mar 2017, 21:36 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
I tu niechcący dotknąłeś sedna. Tobie nawet specjalista nie pomoże. Więc zostaje tylko zapłakać . |
Autor: | DAJANO [ 14 kwie 2017, 19:27 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
Panowie , skończyły się K MAXY 295/60 na napędzie przy ciągniku który jeździ w kółkach Hiszpania - Faszysta. Zrobiły aż 220tys co innego założyć? |
Autor: | PNEUMASTER [ 14 kwie 2017, 19:31 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
Cytuj: Panowie , skończyły się K MAXY 295/60 na napędzie przy ciągniku który jeździ w kółkach Hiszpania - Faszysta. Zrobiły aż 220tys co innego założyć?
A jak uznajesz taki wynik? Dla mnie w obecnych czasach opon 200tkm i więcej to wynik w medze akceptowalny, okolice 250tkm to wynik bardzo dobry. Skończyły się czasy na 300+ opon w megach jak 6-7 lat temu.
|
Autor: | DAJANO [ 14 kwie 2017, 21:17 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
Nie mam odniesienia bo to jedyne auto które chodzi po Hiszpanii. Jeśli chodzi o auta które kręcą się po Niemczech i Beneluxach to 220tys to wynik kiepski. |
Autor: | PNEUMASTER [ 14 kwie 2017, 21:36 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
A jakie tam masz wyniki? |
Autor: | DAJANO [ 14 kwie 2017, 21:58 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
Conti hd2 hybrid 260tys , bridge m749 ok 230tys treadmaxa mam po 190 tys i tez liczę na 230-240tys.Wszystko bez nacinki. Kmax jest już nacięty i teraz pójdzie w ostatnia trasę. |
Autor: | PNEUMASTER [ 14 kwie 2017, 22:11 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
Cytuj: Conti hd2 hybrid 260tys , bridge m749 ok 230tys treadmaxa mam po 190 tys i tez liczę na 230-240tys.Wszystko bez nacinki. Kmax jest już nacięty i teraz pójdzie w ostatnia trasę.
My na cięższych trasach i ładunkach plus kierowcy niszczyciele nie możemy doprowadzić trademaxa do 220tkm, średnio 200tkm a ekstremalnie 180tkm. Skoro orginalny KmaxD zrobił 220tkm to przyczyna musi być w trasach (może kręto i ciepło). Spróbuj tam włożyć coś twardszego właśnie Conti albo Bridża bo przyczepność rozwiąże tam temperatura, Michał X-Line Energy tez powinien poprawić przebieg tyle, że z dopłaty w zł/km wyjdzie to samo. A może Sava w proporcji zł/km wyjdzie nieźle, wychłodzi się dobrze.Czy auto na trasy Hiszpańskie ma tyle samo koni co na przykładowych kierunkach niemieckich ? To może być klucz. |
Autor: | DAJANO [ 14 kwie 2017, 22:15 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
Tak , konie te same , retarder tez , tyle ze ładunki pełno / 8 ton na przemian. |
Autor: | Mihu [ 17 kwie 2017, 18:48 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
Napędowy GY Fuelmax D 295/60 - przebieg 249200km, zostało 6-7mm bieżnika. Pojawiły się płytkie pęknięcia między rowkami. Frontowy GY Marathon LHS II 355/50- zostało 9-10mm. Jazda w 95% płaskimi autostradami, ładunki na ogół między 5 a 10t. Pytanie- można w tym śliskim eko-syfie otworzyć boki w napędach? Bo słyszałem 2 różne opinie. |
Autor: | PNEUMASTER [ 17 kwie 2017, 20:37 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
Tutaj nizej masz pogłębienie wg ksiązki : Cytuj:
to wcześniejsze pogłębianie nie nasze, zrobione gdzieś we Francji, z resztą zgodnie z tabelą pogłębień :
A tutaj jak my stosujemy, żeby trakcje poprawić :
https://drive.google.com/open?id=0Bxt-d ... jV1dU9rN2s https://drive.google.com/open?id=0Bxt-d ... 1BvN25lck0 Cytuj:
https://drive.google.com/open?id=0Bxt-d ... VpZc3ZJZkk
https://drive.google.com/open?id=0Bxt-d ... y1uYVhHalk https://drive.google.com/open?id=0Bxt-d ... GxUb1FTYlE Jak widać broszurki słabo czytam , bo zmodyfikowałem z doświadczenia wzór pogłębienia na taki aby wodę odprowadzało. Na tym przed pogłębieniem nie szło jechać po mokrym. |
Autor: | Mihu [ 17 kwie 2017, 21:09 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
Super, dziękuję. Wróciły do Ciebie informacje o tym jak sprawują się tak otwarte opony? Trakcja staje się zauważalnie lepsza? |
Autor: | PNEUMASTER [ 17 kwie 2017, 21:13 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
Oczywiście, zawsze staram się pilotować "moje" opony lub serwis. Jest zdecydowanie lepiej. Twoje 6mm to optymalny czas. Zrobisz na 9 i fuelmax dociągnie do późnej jesieni. |
Autor: | użytkownik usunięty [ 17 kwie 2017, 21:14 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
Trakcja-trakcją, ale jak z hałasem takiej kostki? |
Autor: | Kierownik [ 17 kwie 2017, 21:20 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
Biorąc pod uwagę kwadratowy środkowy klocek, pewnie blado. I po takim zabiegu już chyba nie są eko. Gdyby Pneumaster zobaczył jak ktoś inny by tak naciął, zaraz by narobił zdjęć i jechał, że Janusz, że za 50zl to tak robią, że teraz będzie głośno, a palić będzie 2l więcej. Ale jak sam tak naciął, to poprawił trakcję . |
Autor: | PNEUMASTER [ 17 kwie 2017, 21:20 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
Cytuj: Trakcja-trakcją, ale jak z hałasem takiej kostki?
Normalnie. Jeżeli nie zauważyłeś różnych szerokości kostek zew. (jak w wielu szanujący się markach na nominałach) to zwracam na to uwagę. Buczenie opony kostki i podobnych to w większości nałożenie się fal, nieregularnosc to niweluje.Cytuj: Biorąc pod uwagę kwadratowy środkowy klocek, pewnie blado. I po takim zabiegu już chyba nie są eko.
chłopie Ty jestes nienormalny
Gdyby Pneumaster zobaczył jak ktoś inny by tak naciął, zaraz by narobił zdjęć i jechał, że Janusz, że za 50zl to tak robią, że teraz będzie głośno, a palić będzie 2l więcej. Ale jak sam tak naciął, to poprawił trakcję . |
Autor: | Kermiter [ 17 kwie 2017, 21:23 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
Cytuj: Trakcja-trakcją, ale jak z hałasem takiej kostki?
do zaakceptowania,bez zbędnego dyskomfortu.trakcja zdecydowanie sie poprawiła po nacieciu
|
Autor: | użytkownik usunięty [ 17 kwie 2017, 21:27 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
Cytuj: Cytuj: Trakcja-trakcją, ale jak z hałasem takiej kostki?
Normalnie. Jeżeli nie zauważyłeś różnych szerokości kostek zew. (jak w wielu szanujący się markach na nominałach) to zwracam na to uwagę. Buczenie opony kostki i podobnych to w większości nałożenie się fal, nieregularnosc to niweluje.(...) |
Autor: | Kierownik [ 17 kwie 2017, 21:28 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
Tia... Nad sposobem jak ukształtować nieregularność kostki, żeby dźwięk toczącej się opony zmienić z gwizdu na szum stado inżynierów z wieloletnim doświadczeniem pracuje. Przeprowadzają testy, projektują w komputerach, w grę wchodzą kąty kostki, i ułamki milimetrów. Pneumaster strzelił z oka i wyszło to samo . |
Autor: | PNEUMASTER [ 17 kwie 2017, 21:37 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
Cytuj: Tia...
Aby być ignorantem nie trzeba kończyć szkół. U ciebie nałożyło się jedno z drugim i pewnie dlatego nie pamiętam twojego mądrego postu, takiego który by nie trolował - ale pozycjonuj, pozycjonuj.
Nad sposobem jak ukształtować nieregularność kostki, żeby dźwięk toczącej się opony zmienić z gwizdu na szum stado inżynierów z wieloletnim doświadczeniem pracuje. Przeprowadzają testy, projektują w komputerach, w grę wchodzą kąty kostki, i ułamki milimetrów. Pneumaster strzelił z oka i wyszło to samo . |
Autor: | PNEUMASTER [ 17 kwie 2017, 21:39 ] |
Tytuł: | Re: Opony do megi.. |
Cytuj: Cytuj: Cytuj: Trakcja-trakcją, ale jak z hałasem takiej kostki?
Normalnie. Jeżeli nie zauważyłeś różnych szerokości kostek zew. (jak w wielu szanujący się markach na nominałach) to zwracam na to uwagę. Buczenie opony kostki i podobnych to w większości nałożenie się fal, nieregularnosc to niweluje.(...)https://brasil.cel.agh.edu.pl/~14sapyzi ... page_id=49 |
Strona 12 z 16 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |