Ale jak elegancko plandekom kabina przykryta, żeby tylko nikt nie zobaczył, że to nowe VOLVO które jeszcze nie weszło dobrze do produkcji, a już się na środku drogi rozsypało
Ale jak elegancko plandekom kabina przykryta, żeby tylko nikt nie zobaczył, że to nowe VOLVO które jeszcze nie weszło dobrze do produkcji, a już się na środku drogi rozsypało
Nie wiem . ale z tego co widze to chyba był wypadek c'nie? skoro tak jest zrobione. :E
Ale jak elegancko plandekom kabina przykryta, żeby tylko nikt nie zobaczył, że to nowe VOLVO które jeszcze nie weszło dobrze do produkcji, a już się na środku drogi rozsypało
Haha haha ha bardzo zabawne. Wiesz po co prowadzone są testy drogowe?. By zminimalizować koszty eksploatacyjne danego pojazdu w tym jego niezawodność. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale podobne rzeczy działy się min. z nowym Actrosem.
Jak widać nie tylko w Brazylii uwieczniono nowe modele. Ostatnia fotka ukazuje dwa ciekawe szczegóły. Poprzez mocne światło widać ciekawe detale linii bocznej oraz nowy zbiornik gdzie stopnie przeniesiono na środek co wynika z faktu innej budowy skrzydła dolnego, tylnego spojlera.
Dodam kilka informacji od siebie, znalezionych w sieci. Deska rozdzielcza ponoć będzie bardziej "płaska" niż wcześniej. Coś pod styl Mana czy Mercedesa. Wiele przełączników ma być zastąpionych jakimś zunifikowanym systemem podnoszącym ergonomikę. Prawdopodobnie Volvo udostępni możliwość zmiany biegów (I shift) w kierownicy. Podobno auto jest dużo lepiej wykończone jak poprzednicy dzięki nowym materiałom.
Wiele przełączników ma być zastąpionych jakimś zunifikowanym systemem podnoszącym ergonomikę.
Pewnie pojawi się coś w stylu I-Drive w BMW czy MMI w Audi.
Być może, ale czy zda to egzamin w ciężarowce?. Myślę, że jeśli konstruktorzy położą nacisk na prostotę obsługi to ma to sens. Dowiedziałem, się że ponoć ma być szersza i dłuższa leżanka oraz ktoś podejrzał wnętrze nowego modelu (tylko nie wiadomo czy Globetrottera czy XL), i wrażenie przestrzenności jest piorunujące.
To moim zdaniem złudzenie, ale okaże się gdy zostanie zaprezentowany oficjalnie. Gdyby do takiej odkrytej naczepy praktycznie bez przedniej ściany zapiąć Scanie R, TGX'a czy XF SSC to wrażenie było by podobne.
To moim zdaniem złudzenie, ale okaże się gdy zostanie zaprezentowany oficjalnie. Gdyby do takiej odkrytej naczepy praktycznie bez przedniej ściany zapiąć Scanie R, TGX'a czy XF SSC to wrażenie było by podobne.
Zgadza się tylko uwzględnij to jakie wymiary miały kabiny poprzednich generacji. Ta przy nich wygląda jak stodoła, zresztą ma 4m wysokości czyli min. tyle co GigaSpace Actrosa a to już skok o ponad 20cm w porównaniu do starej XL'ki. Na trucksfoto widać jakby właz z szyberdachem, fajnie jest to zamaskowane.
Zgadza się tylko uwzględnij to jakie wymiary miały kabiny poprzednich generacji. Ta przy nich wygląda jak stodoła, zresztą ma 4m wysokości czyli min. tyle co GigaSpace Actrosa a to już skok o ponad 20cm w porównaniu do starej XL'ki. Na trucksfoto widać jakby właz z szyberdachem, fajnie jest to zamaskowane.
Cholernie ciekawe foto prawdopodobnie prezentujące testy silnika E6
Dostrzegacie coś ciekawego? W tym temacie wspominałem, że Volvo może pójść tokiem Scanii, która wprowadzając model R lekko poniosła kabinę ku górze w stosunku do serii 4. Tutaj wyraźnie widać, że kabina obecnej generacji jest wyżej osadzona, co może mieć odbicie w next gen FH (nowy silnik nowy osprzęt, to wszystko zabiera miejsce plus lepsze chłodzenie). Co ciekawe Volvo pracuje nad nowymi bardzo oszczędnymi silnikami z filtrem DPF znanym już min. z MPIV Mercedesa. Widać też zbiornik na Adblue czyli pewnie będą dwie wersje motoru SCR i z EGR. Pod maską 500 "kuni". Pojazd wyprodukowany w końcówce 2009 roku.
Rejestracja:09 sie 2010, 11:43 Posty: 181
GG: 24570715
Z tego co sie orientuje to euro 6 wymaga SCR i EGR. Tylko dzięki zastosowaniu tych dwóch technologi jednorazowo potrafimy uzyskać taką wysoką norme emisji spalin przy ówczesnej technologi.
Na powyższych zdjęciach widać ewidentnie, że jest to test podwozia i napędu do nowej generacji ciężarówki. Wyżej umieszczone zawieszenie kabiny o około 8 cm (belka stabilizatora zawieszenia widoczna na zdjęciu w dotychczasowym modelu schowana była pod górną krawędzią dolnej maski) może sugerować, że tunel obniży się ok 8cm. Na zdjęciach widać też nowy zbiornik AdBlue i wieszak przewodów zasilania naczepy - te elementy były widoczne też na niektórych zdjęciach zamaskowanego FH, które tu zamieszczano. Element zainstalowany na środku wygląda na radar ACC. Szkoda, że fotograf nie zwrócił uwagi na zawieszenie tylnej osi - tam też najprawdopodobniej zaszły zmiany więc miałby okazję je uwiecznić.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę