Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 paź 2011, 13:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Ale jak elegancko plandekom kabina przykryta, żeby tylko nikt nie zobaczył, że to nowe VOLVO które jeszcze nie weszło dobrze do produkcji, a już się na środku drogi rozsypało :lol:


Post Wysłano: 08 paź 2011, 14:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2010, 13:45
Posty: 57
Lokalizacja: Wielkopolska :D

Cytuj:
Ale jak elegancko plandekom kabina przykryta, żeby tylko nikt nie zobaczył, że to nowe VOLVO które jeszcze nie weszło dobrze do produkcji, a już się na środku drogi rozsypało :lol:
Nie wiem . ale z tego co widze to chyba był wypadek c'nie? skoro tak jest zrobione. :E


Post Wysłano: 08 paź 2011, 14:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Ale jak elegancko plandekom kabina przykryta, żeby tylko nikt nie zobaczył, że to nowe VOLVO które jeszcze nie weszło dobrze do produkcji, a już się na środku drogi rozsypało :lol:
Haha haha ha bardzo zabawne. Wiesz po co prowadzone są testy drogowe?. By zminimalizować koszty eksploatacyjne danego pojazdu w tym jego niezawodność. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale podobne rzeczy działy się min. z nowym Actrosem.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 08 paź 2011, 14:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Cytuj:
Nie wiem . ale z tego co widze to chyba był wypadek c'nie? skoro tak jest zrobione. :E
Auto raczej nie wygląda na uszkodzone z zewnątrz.


Post Wysłano: 12 paź 2011, 20:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Obrazek
kolejny unfall czy przygotowanie pod zabudowę?

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 13 paź 2011, 16:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 gru 2009, 21:06
Posty: 142
GG: 7602522
Samochód: Volvo.
Lokalizacja: Godynice [ESI]

Cytuj:
Obrazek
kolejny unfall czy przygotowanie pod zabudowę?
Obstawiam opcję drugą ,bo raczej nie puściliby auta testowego bez żadnej zabudowy. Jestem ciekaw jaka tu będzie zabudowa. Może kolejna do drewna.

_________________
viewtopic.php?f=44&t=23223


Post Wysłano: 27 paź 2011, 0:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 0:15
Posty: 53
GG: 0

Znalezione w necie:

fotka z UK:

Obrazek

a tu ciekawszy egzemplarz, jak wiele detali wskazuje, z Australii...

Obrazek

Pozdrawiam


Post Wysłano: 27 paź 2011, 8:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Jak widać nie tylko w Brazylii uwieczniono nowe modele. Ostatnia fotka ukazuje dwa ciekawe szczegóły. Poprzez mocne światło widać ciekawe detale linii bocznej oraz nowy zbiornik gdzie stopnie przeniesiono na środek co wynika z faktu innej budowy skrzydła dolnego, tylnego spojlera.

Dodam kilka informacji od siebie, znalezionych w sieci. Deska rozdzielcza ponoć będzie bardziej "płaska" niż wcześniej. Coś pod styl Mana czy Mercedesa. Wiele przełączników ma być zastąpionych jakimś zunifikowanym systemem podnoszącym ergonomikę. Prawdopodobnie Volvo udostępni możliwość zmiany biegów (I shift) w kierownicy. Podobno auto jest dużo lepiej wykończone jak poprzednicy dzięki nowym materiałom.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 27 paź 2011, 10:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
Wiele przełączników ma być zastąpionych jakimś zunifikowanym systemem podnoszącym ergonomikę.
Pewnie pojawi się coś w stylu I-Drive w BMW czy MMI w Audi.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 27 paź 2011, 12:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Cytuj:
Wiele przełączników ma być zastąpionych jakimś zunifikowanym systemem podnoszącym ergonomikę.
Pewnie pojawi się coś w stylu I-Drive w BMW czy MMI w Audi.
Być może, ale czy zda to egzamin w ciężarowce?. Myślę, że jeśli konstruktorzy położą nacisk na prostotę obsługi to ma to sens. Dowiedziałem, się że ponoć ma być szersza i dłuższa leżanka oraz ktoś podejrzał wnętrze nowego modelu (tylko nie wiadomo czy Globetrottera czy XL), i wrażenie przestrzenności jest piorunujące.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 27 paź 2011, 13:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Zdjęcia nowego FH są na Trucksfoto.pl - samochód został sfotografowany w Wielkiej Brytanii.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 27 paź 2011, 18:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 cze 2007, 14:11
Posty: 639
GG: 2158946
Samochód: Fiat CC 700 31PS
Lokalizacja: DK1 SPS

Ten Australijski przynajmniej jakoś normalnie wygląda, a nie te obrzydliwe kołpaki jak w Czeskich Aviach w latach 90...

_________________
B-8.12.2010
C-6.02.2013
C+E-23.07.2013
KW-11.03.2013


Post Wysłano: 27 paź 2011, 20:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
Ten Australijski przynajmniej jakoś normalnie wygląda, a nie te obrzydliwe kołpaki jak w Czeskich Aviach w latach 90...
Na razie to on ma nie mieć wyglądać tylko ma być zakamuflowany. Strasznie duża ta kabina. Rzekłbym locha.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 27 paź 2011, 20:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Borek dopiero tutaj wygląda jak locha, szczególnie od tyłu
http://trucksfoto.pl/index.php?topic=6399.0

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 27 paź 2011, 20:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

To moim zdaniem złudzenie, ale okaże się gdy zostanie zaprezentowany oficjalnie. Gdyby do takiej odkrytej naczepy praktycznie bez przedniej ściany zapiąć Scanie R, TGX'a czy XF SSC to wrażenie było by podobne.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 27 paź 2011, 21:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
To moim zdaniem złudzenie, ale okaże się gdy zostanie zaprezentowany oficjalnie. Gdyby do takiej odkrytej naczepy praktycznie bez przedniej ściany zapiąć Scanie R, TGX'a czy XF SSC to wrażenie było by podobne.
Zgadza się tylko uwzględnij to jakie wymiary miały kabiny poprzednich generacji. Ta przy nich wygląda jak stodoła, zresztą ma 4m wysokości czyli min. tyle co GigaSpace Actrosa a to już skok o ponad 20cm w porównaniu do starej XL'ki. Na trucksfoto widać jakby właz z szyberdachem, fajnie jest to zamaskowane.

Wystarczy min. porównać wysokość aut na tym foto i już widać to o czym mówię :D
http://www5.picturepush.com/photo/a/641 ... 3-2345.jpg

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 29 paź 2011, 14:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2010, 13:45
Posty: 57
Lokalizacja: Wielkopolska :D

Cytuj:
Zgadza się tylko uwzględnij to jakie wymiary miały kabiny poprzednich generacji. Ta przy nich wygląda jak stodoła, zresztą ma 4m wysokości czyli min. tyle co GigaSpace Actrosa a to już skok o ponad 20cm w porównaniu do starej XL'ki. Na trucksfoto widać jakby właz z szyberdachem, fajnie jest to zamaskowane.

Wystarczy min. porównać wysokość aut na tym foto i już widać to o czym mówię :D
http://www5.picturepush.com/photo/a/641 ... 3-2345.jpg

Ale ten Actros GigaSpace jest bardzo rzadki chyba c'nie? I on czasem nie jest taki duży jak DAF 95SSC?


Post Wysłano: 31 paź 2011, 23:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cholernie ciekawe foto prawdopodobnie prezentujące testy silnika E6
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Dostrzegacie coś ciekawego? W tym temacie wspominałem, że Volvo może pójść tokiem Scanii, która wprowadzając model R lekko poniosła kabinę ku górze w stosunku do serii 4. Tutaj wyraźnie widać, że kabina obecnej generacji jest wyżej osadzona, co może mieć odbicie w next gen FH (nowy silnik nowy osprzęt, to wszystko zabiera miejsce plus lepsze chłodzenie). Co ciekawe Volvo pracuje nad nowymi bardzo oszczędnymi silnikami z filtrem DPF znanym już min. z MPIV Mercedesa. Widać też zbiornik na Adblue czyli pewnie będą dwie wersje motoru SCR i z EGR. Pod maską 500 "kuni". Pojazd wyprodukowany w końcówce 2009 roku.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 01 lis 2011, 20:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sie 2010, 11:43
Posty: 181
GG: 24570715

Z tego co sie orientuje to euro 6 wymaga SCR i EGR. Tylko dzięki zastosowaniu tych dwóch technologi jednorazowo potrafimy uzyskać taką wysoką norme emisji spalin przy ówczesnej technologi.


Post Wysłano: 01 lis 2011, 22:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 0:15
Posty: 53
GG: 0

Na powyższych zdjęciach widać ewidentnie, że jest to test podwozia i napędu do nowej generacji ciężarówki. Wyżej umieszczone zawieszenie kabiny o około 8 cm (belka stabilizatora zawieszenia widoczna na zdjęciu w dotychczasowym modelu schowana była pod górną krawędzią dolnej maski) może sugerować, że tunel obniży się ok 8cm. Na zdjęciach widać też nowy zbiornik AdBlue i wieszak przewodów zasilania naczepy - te elementy były widoczne też na niektórych zdjęciach zamaskowanego FH, które tu zamieszczano. Element zainstalowany na środku wygląda na radar ACC. Szkoda, że fotograf nie zwrócił uwagi na zawieszenie tylnej osi - tam też najprawdopodobniej zaszły zmiany więc miałby okazję je uwiecznić.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: