wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Flota BPT Popławski http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=46735 |
Strona 13 z 14 |
Autor: | Tomaszek [ 07 mar 2020, 17:21 ] |
Tytuł: | Re: 13' R450 x 17' R450 x 18' R450 x 18’ XF530 x 18’ R450 |
Co z Dafem Bartku |
Autor: | Edler [ 07 mar 2020, 17:35 ] |
Tytuł: | Re: 13' R450 x 17' R450 x 18' R450 x 18’ XF530 x 18’ R450 |
Ja myje na Sittensenie jak kiedyś gadalismy i raczej nienarzekam. Ale fakt czarne auto to trzeba umieć umyć |
Autor: | Długi [ 06 cze 2020, 22:29 ] |
Tytuł: | Re: 13' R450 x 17' R450 x 18' R450 x 18’ XF530 x 18’ R450 |
O o o popisówka! |
Autor: | łukasz [ 02 sie 2020, 17:01 ] |
Tytuł: | Re: 13' R450 x 17' R450 x 18' R450 x 18’ XF530 x 18’ R450 |
Bartek pochwal się nowymi nabytkami.Zrób jakiś aktual bo kurz osiada,i pokaż tą V-kę... |
Autor: | Settler [ 02 sie 2020, 19:22 ] |
Tytuł: | Re: 13' R450 x 17' R450 x 18' R450 x 18’ XF530 x 18’ R450 |
Załóż instagrama i bedziesz na bieżąco |
Autor: | łukasz [ 02 sie 2020, 20:11 ] |
Tytuł: | Re: 13' R450 x 17' R450 x 18' R450 x 18’ XF530 x 18’ R450 |
Ja jestem na bieżąco i bez Instagrama... Ale nie wszyscy mają Instagramy,Facebooki itd...A te auta są na tyle konkretne, że nie trzeba się nimi chować |
Autor: | Tomaszek [ 08 sie 2020, 22:37 ] |
Tytuł: | Re: 13' R450 x 17' R450 x 18' R450 x 18’ XF530 x 18’ R450 |
Sztos. Co tu więcej pisać. P.S. Ciekaw jestem jakby Volvo lub Mercedes dopasowało się do stylu |
Autor: | LKV Tomek [ 08 sie 2020, 23:02 ] |
Tytuł: | Re: 13' R450 x 17' R450 x 18' R450 x 18’ XF530 x 18’ R450 |
Naprawdę świetnie wyglądają te Twoje samochody Według mnie jest tak jak powinno Widać ze firma się rozwija Jakbyś jeździł po kraju to bym przyszedł do Ciebie do pracy chyba |
Autor: | R620 [ 09 sie 2020, 14:43 ] |
Tytuł: | Re: 13' R450 x 17' R450 x 18' R450 x 18’ XF530 x 18’ R450 |
Rozmawiam z kimś na temat Twoich Scanii i pada stwierdzenie, że ta ostatnia R500 to chyba placowa... Mówię tak 'na pewno" placowa w kolorze floty, w skórach, z przodu na poduchach i dwoma lodówkami o reszcie nie wspomnę Dla mnie osobiście wygrywa S580 za silnik. Znam temat V w NG. Ja bym jej kierowcy za ch... nie oddał. Co do V... Ja chłodniarz z zamiłowania widzę tu jakieś V7 od Schmitz z 4 alu w powietrzu ale nie tylko . Może dorzucić do tematu specyfikacje naczepy? Będzie ciekawostka w garażu |
Autor: | Mihu [ 09 sie 2020, 22:05 ] |
Tytuł: | Re: 13' R450 x 17' R450 x 18' R450 x 18’ XF530 x 18’ R450 |
Super- w sumie to ciężko to jakkolwiek inaczej skomentować Czekam na porównanie silników 450 i 500hp w normalnej eksploatacji |
Autor: | łukasz [ 15 sie 2020, 22:17 ] |
Tytuł: | Re: 18' R450 x 18’ XF530 x 18’ R450 x 19’ S450 x 19’ S580 x 20’ R500 |
Też jestem ciekaw porównania 450 i 500,ogólnie sprzęt gruby,do tego nas zdążyłeś przyzwyczaić,a teraz zaczynają jakieś ciekawe ''doczepy'' tu dołączać... No i trochę jestem ciekaw jak by w Waszej flocie wyglądało FH czy Actros,tym bardziej myślałem,że obrałeś już sztywno kierunek co do wyboru samochodów.Ale jednego jestem pewien,nieważne jaki znaczek nie wylądował by na masce,będzie dobrze w tym kierunku jaki obrałeś... P.S Tak patrząc na listę wyposażenia dodatkowego,to chyba wyczerpujesz dobre 3/4 konfiguratora... |
Autor: | bart [ 03 sty 2021, 17:06 ] |
Tytuł: | Re: 18' R450 x 18’ XF530 x 18’ R450 x 19’ S450 x 19’ S580 x 20’ R500 |
Cytuj:
Rozmawiam z kimś na temat Twoich Scanii i pada stwierdzenie, że ta ostatnia R500 to chyba placowa... Mówię tak
Co do aut placowych, nie lubię takich. Obecni to mam ogromną nadzieje, że możliwości komfortowych najmów pojazdów tj. DBK Rental nie zdrożeją ani nie znikną z rynku, pomimo obecnego kryzysu. To daje fajna możliwość bycia dynamicznym w relacjach z klientami i to jak przebiega zakup auta. 'na pewno" placowa w kolorze floty, w skórach, z przodu na poduchach i dwoma lodówkami o reszcie nie wspomnę Dla mnie osobiście wygrywa S580 za silnik. Znam temat V w NG. Ja bym jej kierowcy za ch... nie oddał. Co do V... Ja chłodniarz z zamiłowania widzę tu jakieś V7 od Schmitz z 4 alu w powietrzu ale nie tylko . Może dorzucić do tematu specyfikacje naczepy? Będzie ciekawostka w garażu W sumie tak nawiasem, to od początku naszej działalności prowadzimy stała współpracę z DBK Rental. Mieliśmy już umowy krótkich najmów na czas napraw po-szkodowych, na czas oczekiwania na auta czy tez teraz kiedy rynek jest niestabilny i ciężko było podjąć decyzje o aktywacji kolejnej umowy leasingowej - użytkujemy ciągnik DAF XF480 ps. Petarda. I właśnie głownie dzięki temu rozwiązaniu - nasze auta mogą być szyte na miarę. Krótko o naczepie: Myślę, że nie będę wypisywał całej specyfikacji tej naczepy, bo dużo wymyślałem i szkoda zanudzać. Bazowo dość podobna kompletacja do reszty naszych naczep. Choć ta naczepa, to jest tak zwana V7 czyli najnowszy wypust chłodni od Schmitz, wprowadzony w II Kwartale 2019. Konkrety: -Zabudowa FP60 z doppelstock 2050 -Multitemp TK SLXiSpectrum -2x dźwigane ośki -Alcoa Dura Bright -Pełny pakiet Thermoking Pharma Solution (serwis uptime, telematyka, certyfikacja GDP) trochę modyfikacji: - czarny zderzak tył, potrójne lampy 3komorowe na stronę, dołożona druga lampa przeciwmgielna - montaż 4 obrysów w górnej części tzw. framugi (fabryka Schmitz zaprzestała produkcji naczep z 6 obrysami) Cytuj:
Super- w sumie to ciężko to jakkolwiek inaczej skomentować
Czekam na porównanie silników 450 i 500hp w normalnej eksploatacji Cytuj:
Też jestem ciekaw porównania 450 i 500,ogólnie sprzęt gruby,do tego nas zdążyłeś przyzwyczaić,a teraz zaczynają jakieś ciekawe ''doczepy'' tu dołączać... No i trochę jestem ciekaw jak by w Waszej flocie wyglądało FH czy Actros,tym bardziej myślałem,że obrałeś już sztywno kierunek co do wyboru samochodów.Ale jednego jestem pewien,nieważne jaki znaczek nie wylądował by na masce,będzie dobrze w tym kierunku jaki obrałeś...
450 to dobry motor dla jeśli ekonomia jest jedynym aspektem na którym się chcemy opierać budując własny tabor.P.S Tak patrząc na listę wyposażenia dodatkowego,to chyba wyczerpujesz dobre 3/4 konfiguratora... 500 zaś jest znacząco droższa przy zakupie, ale pali nieznacznie mniej. Przy dłuższym niż 3 lata użytkowaniu jest szansa ze "odda" dopłatę 450->500. Rożnica mocy jest znacząca. To też wynika z różnic turbin, ponieważ Scania wprowadzając silnik 540 zmieniła turbinę w 500 i tutaj wg wielu osób (m.in pracownicy serwisu Scania) należy szukać argumentów na różnice mocy miedzy 450 a 500 z 2020 r. W wcześniejszych silnikach różnica nie była tak znacząca, podobno. Ja postawiłem w przypadku kolejnego zamówienia na 500. Teraz już pozostaje tylko dylemat czy przyszłościowo będą to kolejne 500 czy rozsądek przegra i zdecyduje się jeszcze na kolejne V8ki. Nasza 580 ma najlepsze wyniki z perspektywy roku użytkowania równolegle z innymi autami, które przejechały podobne kilometry i pracowały w bardzo podobnych warunkach. Choć całą tą rywalizacje R6 z V8 burzy koszt zakupu. S450 XT, powrót do domu Listopad R450, Thermoking Słubice Firmowy zjazd na Sylwestra, 01/02.01.2020, Clacket Lane Services, M25 Orbital, London Powrót na prom DFDS, po testach na COVID zawijamy z M2 do Dover Kilka innych zdjęć z ostatnich tygodni: |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 03 sty 2021, 22:54 ] |
Tytuł: | Re: 18' R450 x 18’ XF530 x 18’ R450 x 19’ S450 x 19’ S580 x 20’ R500 |
Ale te zdjęcie i tabor cieszą oko! Świetne i czekam na więcej. |
Autor: | łukasz [ 04 sty 2021, 12:31 ] |
Tytuł: | Re: 18' R450 x 18’ XF530 x 18’ R450 x 19’ S450 x 19’ S580 x 20’ R500 |
Zdjęcia na wysokim poziomie,zdążyłeś nas do tego przyzwyczaić.Odnośnie przyszłościowych planów, jaka jest różnica cenowa między silnikiem 500km a najsłabszą V-ka,tak z konfiguratora?Wiadomo,że są to inne kwoty, ale wizerunkowo to inny świat,530 robi robotę, a znaczek V8 na dole tylko podnosi prestiż przewoźnika i jak widać z realiów potrafi też "grzecznie " obchodzić się z paliwem.No i cena zakupu jest większa,ale przy odsprzedaży też będzie większa niż silników rzędowych.Najnowsza 530 V8 ma 2900Nm momentu, to prawie poziom poprzedniej 580 (3000Nm),sporo "podbili" ten motor..A co do kabiny, zostajesz przy R czy będą S-ki? |
Autor: | LKV Tomek [ 03 lut 2021, 13:54 ] |
Tytuł: | Re: 18' R450 x 18’ XF530 x 18’ R450 x 19’ S450 x 19’ S580 x 20’ R500 |
https://www.otomoto.pl/oferta/daf-xf530 ... dede158f08 |
Autor: | bart [ 03 lut 2021, 17:32 ] |
Tytuł: | Re: 18' R450 x 18’ XF530 x 18’ R450 x 19’ S450 x 19’ S580 x 20’ R500 |
Cytuj:
To jedyny powód idei sprzedaży trzyletniego auta. Lepiej wyposażony, lepiej dopasowany do wymagań naszej roboty i nowy z 3 letnia gwarancja Choć zapewne sprzedaż skończy się tym, że auto pozostanie w naszych szeregach jeszcze na kolejne setki tysięcy km. Nie mam absolutnie żadnego ciśnienia na sprzedaż. Choć DAF jeszcze chwilę poczeka, zanim zrealizujemy powyższa wizualizację. Obecnie na warsztacie dwa inne auta się szykują - o efektach poinformuję, jak tylko skończę. |
Autor: | LKV Tomek [ 03 lut 2021, 19:22 ] |
Tytuł: | Re: 18' R450 x 18’ XF530 x 18’ R450 x 19’ S450 x 19’ S580 x 20’ R500 |
Czyli dzieje się |
Autor: | łukasz [ 03 lut 2021, 20:24 ] |
Tytuł: | Re: 18' R450 x 18’ XF530 x 18’ R450 x 19’ S450 x 19’ S580 x 20’ R500 |
Ostatni Streamline zostaje czy też chcesz go wymienić? Przy projekcie czarnego DAF-a napisałeś lepiej wyposażony?Tam jest jeszcze coś do dołożenia, bo myślałem że to już absolutny full... |
Strona 13 z 14 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |