wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Mercedes Actros MPIII http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=10499 |
Strona 14 z 18 |
Autor: | damii08 [ 05 cze 2011, 10:43 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
Cytuj: Jest w mercu taka opcja w tempomacie, żeby ustawić prędkość np. 85. Później tempomat załóżmy że się rozłączy i żeby nie musieć od nowa go programować. Czyli tak jak np. w dafie wcisnąć jeden przycisk (RES) i żeby on sam sobie wrócił do tej prędkości
Na prawej dźwigni przy kierze dokładnie ta od rotardera masz na niej z czoła okrągły przycisk LIM.
|
Autor: | GrzegorzPPP [ 05 cze 2011, 10:55 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
Cytuj: Na prawej dźwigni przy kierze dokładnie ta od rotardera masz na niej z czoła okrągły przycisk LIM.
Jego też używałem, ale prędkości nie trzymał. Ten LIM to nie jest przypadkiem taki dodatkowy kaganiec
|
Autor: | Coolio [ 05 cze 2011, 10:55 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
Cytuj: W kierunku podłogi to jest hamulec silnikowy
Według mnie hamulec silnikowy jest w kierunku kolan równolegle do kierownicy, a powracanie do ostatnio zapamiętanej prędkości jest prostopadle do kierownicy czyli przeciwnie jak programowanie prędkości.
|
Autor: | Bajzel [ 05 cze 2011, 10:57 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
Cytuj: Cytuj: Na prawej dźwigni przy kierze dokładnie ta od rotardera masz na niej z czoła okrągły przycisk LIM.
Jego też używałem, ale prędkości nie trzymał. Ten LIM to nie jest przypadkiem taki dodatkowy kaganiec |
Autor: | GrzegorzPPP [ 05 cze 2011, 11:00 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
Do dołu jest hamulec silnikowy. Do góry wyłączanie silnikowego. Do siebie programowanie prędkości +, do tyłu programowanie -. Z boku jest LIM. Bajzel Podziękował, wypróbuję, bo akurat odpychać nie próbowałem. Odpychałem tylko jak chciałem zmniejszyć prędkość na już zaprogramowanym tempomacie. |
Autor: | Michu15 [ 05 cze 2011, 11:38 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
Co Wy gadacie tutaj?? Do siebie jest retarder / hamulec silnikowy od siebie w stronę szyby jest wyłączenie / zmniejszenie mocy retardera / hamulca silnikowego do góry jest tempomat, zwiększanie prędkości na dół zmniejszanie prędkości (tego nie jestem pewien) |
Autor: | GrzegorzPPP [ 05 cze 2011, 11:52 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
Cytuj: Co Wy gadacie tutaj??
Ja gadam to co widziałem i czym jeździłem. A Ty
|
Autor: | W123 [ 24 lip 2011, 17:49 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
Pozdrowienia dla Kierowcy |
Autor: | Goru [ 16 lis 2011, 18:13 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
Dwie fotki z niemieckiej autostrady |
Autor: | arturbiedronka1987 [ 16 lis 2011, 23:22 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
witajcie, czytam tak wasze wypowiedzi i korci mnie zeby dodac swoje 5 groszy, jezdze actrosem w wersji L czyli z tunelem w srodku i jednym lozkiem, przejechalem nim w rok 160tys, jezdze w biedronce w koszalinie i niestety ale nie mam najlepszego zdania o tym samochodzie, nie tylko ja bo i moi koledzy ktorzy lataja takimi actrosami, a jest ich ponad 60. w zime non stop jest problem z ad blue, zamarza tylko pojawi sie lekki mroz i jest problem bo nie pobiera macznika, po przejechaniu 160tys, kazdego naszego actrosa sciaga na prawa strone nie wiem czy to wina opon czy wada fabryczna, w skrzyniach biegow padaja czujniki polozenia czy cos takiego w kazdym razie skrzynia blokuje i nie ma mozliwosci wylaczenia jej na N, na koleinach nie trzyma sie drogi tak jak Bog przykazal tylko "miota nim jak szatan" jezdzilem premiumka, fh12, r420, i kamazem ale zandym tak nie "miotalo" a webasto zamiast grzac kabine to niestety grzeje ale kanaly dolotowe od dmuchawy, ale powoli konczy sie gwarancja wiedz bedziemy poprawiac fabryke:D |
Autor: | Michzio' [ 17 lis 2011, 9:05 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
Cytuj: witajcie, czytam tak wasze wypowiedzi i korci mnie zeby dodac swoje 5 groszy, jezdze actrosem w wersji L czyli z tunelem w srodku i jednym lozkiem, przejechalem nim w rok 160tys, jezdze w biedronce w koszalinie i niestety ale nie mam najlepszego zdania o tym samochodzie, nie tylko ja bo i moi koledzy ktorzy lataja takimi actrosami, a jest ich ponad 60. w zime non stop jest problem z ad blue, zamarza tylko pojawi sie lekki mroz i jest problem bo nie pobiera macznika, po przejechaniu 160tys, kazdego naszego actrosa sciaga na prawa strone nie wiem czy to wina opon czy wada fabryczna, w skrzyniach biegow padaja czujniki polozenia czy cos takiego w kazdym razie skrzynia blokuje i nie ma mozliwosci wylaczenia jej na N, na koleinach nie trzyma sie drogi tak jak Bog przykazal tylko "miota nim jak szatan" jezdzilem premiumka, fh12, r420, i kamazem ale zandym tak nie "miotalo" a webasto zamiast grzac kabine to niestety grzeje ale kanaly dolotowe od dmuchawy, ale powoli konczy sie gwarancja wiedz bedziemy poprawiac fabryke:D
A w czym masz problem że ci zamarza adblue? Przecież nie dość że nie pobiera adblue to jeszcze nie ogranicza mocy, więc czego chcesz więcej? w Volvie dla porównania musiał byś wymienić wtrysk adblue który nie jast tani.
|
Autor: | arturbiedronka1987 [ 18 lis 2011, 21:07 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
a i tu sie kolego mylisz, nie wiem jak jest w przypadku innych robowo tej seri ale moj jesli nie pobiera ad blue to jest spadek mocy i widac to bardzo mocno na trasie |
Autor: | bogd74 [ 19 lis 2011, 14:13 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
Jeżeli temperatura spada do ok minus9st to AdBlue nie jest pobierane bo komputer odłącza i nie ma to wpływu na moc silnika, jeżeli układ wtrysku adblue szwankuje w wyższych temp to zapala się błąd i wtedy zostaje ograniczona moc silnika. Nie zapominajcie że w systemie adblue też jest filtr jeżeli lejemy chrzczone adblue to potem są takie wyniki że przy minus 2 jest kłopot Aha jeszcze jedno-kolega pisze ze tańczy w koleinach- może to nie wina auta a tych biedronkowych naczep dwuosiowych ze skrętnymi osiami co pływają po całej drodze A ogrzewanie też trza umieć ustawić |
Autor: | Ros_Casares [ 20 lis 2011, 9:52 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
Cytuj: witajcie, czytam tak wasze wypowiedzi i korci mnie zeby dodac swoje 5 groszy, jezdze actrosem w wersji L czyli z tunelem w srodku i jednym lozkiem, przejechalem nim w rok 160tys, jezdze w biedronce w koszalinie i niestety ale nie mam najlepszego zdania o tym samochodzie, nie tylko ja bo i moi koledzy ktorzy lataja takimi actrosami, a jest ich ponad 60. w zime non stop jest problem z ad blue, zamarza tylko pojawi sie lekki mroz i jest problem bo nie pobiera macznika, po przejechaniu 160tys, kazdego naszego actrosa sciaga na prawa strone nie wiem czy to wina opon czy wada fabryczna, w skrzyniach biegow padaja czujniki polozenia czy cos takiego w kazdym razie skrzynia blokuje i nie ma mozliwosci wylaczenia jej na N, na koleinach nie trzyma sie drogi tak jak Bog przykazal tylko "miota nim jak szatan" jezdzilem premiumka, fh12, r420, i kamazem ale zandym tak nie "miotalo" a webasto zamiast grzac kabine to niestety grzeje ale kanaly dolotowe od dmuchawy, ale powoli konczy sie gwarancja wiedz bedziemy poprawiac fabryke:D
160tys km w rok....po polsce...po biedronce... NIE MA CH*** WE WSI a skrzynia sie blokuje jak sie kombinuje przy niej neodymami wiec juz jeden problem rozwiazalem |
Autor: | Michzio' [ 21 lis 2011, 11:46 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
Z tymi czujnikami położenia sprzęgła były problemy ale ostatnio wymieniali w naszym na akcji serwisowej ten czujnik. Także pewnie i w jego musi pojechać na akcje i po kłopocie. |
Autor: | bogd74 [ 22 lis 2011, 8:54 ] |
Tytuł: | Re |
Akurat magnes nie ma tu nic wspolnego, a czujnik odpowiedzialny za "dopasowanie biegow" to czujnik predkosci walu korbowego i znajduje sie od strony sprzegla i dlatego niektorzy pisza czujnik sprzegła |
Autor: | Cyryl [ 08 gru 2011, 17:17 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
dzisiaj wróciłem z trasy testowej zespołem pojazdów ciągnik siodłowy/naczepa niskopodwoziowa. jechałem na trasie Stargadr Szczecińki - Oława. ładunkiem była maszyna budowlana o masie ponad 32t (zespół pojazdów 48t), czyli ładunek ponadnormatywny. mimo, że ciągnikiem siodłowym był Mercedes Actros 2648 3-osiowy, każda górka (podjazd niezauważalny dla pojazów osobowych) była udręką, wymagała zejścia o 4-5 przełożeń w dół. trasa 418km i zużycie 46,65l/100km więc całkiem przyzwoite, przy tej masie. |
Autor: | Luka [ 08 gru 2011, 21:56 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
Cytuj: dzisiaj wróciłem z trasy testowej zespołem pojazdów ciągnik siodłowy/naczepa niskopodwoziowa.
Źle dobrane przełożenie główne?
jechałem na trasie Stargadr Szczecińki - Oława. ładunkiem była maszyna budowlana o masie ponad 32t (zespół pojazdów 48t), czyli ładunek ponadnormatywny. mimo, że ciągnikiem siodłowym był Mercedes Actros 2648 3-osiowy, każda górka (podjazd niezauważalny dla pojazów osobowych) była udręką, wymagała zejścia o 4-5 przełożeń w dół. trasa 418km i zużycie 46,65l/100km więc całkiem przyzwoite, przy tej masie. |
Autor: | Cyryl [ 09 gru 2011, 12:40 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
wszystko OK, po prostu ciężko, po zużyciu wychodzi że jest dobrze. |
Autor: | bogd74 [ 14 gru 2011, 19:31 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes Actros MPIII |
Cytuj: dzisiaj wróciłem z trasy testowej zespołem pojazdów ciągnik siodłowy/naczepa niskopodwoziowa. Niemożliwe żeby merc z niskopodwoziówką o minimum 4osiach ważył 16 t jechałem na trasie Stargadr Szczecińki - Oława. ładunkiem była maszyna budowlana o masie ponad 32t (zespół pojazdów 48t) Cytuj:
Źle dobrane przełożenie główne? No kolega to tak napisał jakby dzieci w przedszkolu merca z klocków składali ha ha
|
Strona 14 z 18 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |