wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=12000 |
Strona 14 z 40 |
Autor: | mateuszsl [ 22 gru 2012, 13:20 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 |
Czy się prowadzi na szerokich gorzej? Hmm, przy swoim F2000 mam "balon" na przodzie i nie odczuwam jakieś "rażącej" zmiany w prowadzeniu ( minimalnie "myszkuje" w koleinach, ale to tak jak mówisz ). Ale za to dużo lepiej trzyma się drogi pojazd ( parę razy przekonałem się podczas nagłego hamowania ) oraz sam wygląd - niczym Mike Tyson, tyle tylko że w wersji drogowej |
Autor: | SZUPEK [ 22 gru 2012, 15:58 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 |
To co ci tita 3 razy (auto guard) to jest na 100% gps miałem takie samo urządzenie w swojej osobówce jak kupiłem pojechałem to zdemontować to warszawki i dostałem za to jeszcze 700zł dzięki temu urządzeniu można ustalić twoje położenie prędkość itp. itd. sprzedaj to jeszcze dobrą kaskę da za to będziesz miał na coś do manika. POZDRAWIAM |
Autor: | sebotrucker [ 22 gru 2012, 16:40 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 |
Cytuj: To co ci tita 3 razy (auto guard) to jest na 100% gps miałem takie samo urządzenie w swojej osobówce jak kupiłem pojechałem to zdemontować to warszawki i dostałem za to jeszcze 700zł dzięki temu urządzeniu można ustalić twoje położenie prędkość itp. itd. sprzedaj to jeszcze dobrą kaskę da za to będziesz miał na coś do manika. POZDRAWIAM
Masz jakiś kontakt gdzie to można sprzedać
|
Autor: | SZUPEK [ 22 gru 2012, 17:54 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 |
Wpisz sobie w google auto guard warszawa czy coś takiego i powinno ci wyskoczyć ja tam byłem dobry rok temu i nie pamiętam dokładnie ulicy. Pamiętam że to było na terenie salonu lub serwisu VW. AutoGuard S.A. ul. Omulewska 27, 04-128 Warszawa tel. (022) 61 16 712, fax (022) 61 09 143 |
Autor: | Luka [ 22 gru 2012, 17:59 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 |
Podziwiam, bo o ile do osobówek jest łatwo znaleźć różne schematy, instrukcje czy manuale, to do ciężarówki jest to praktycznie niemożliwe. Masz do takich dostęp, czy większość to improwizacja? Z drugiej strony, mimo, że takie rzeczy są pewnie przydatne, zdajesz sobie sprawę, że przy ewentualnej sprzedaży nie odzyskasz pieniędzy włożonych w modyfikacje? Niestety, dobry ogólny stan samochodu przegra z rocznikiem, normami EURO i przebiegiem i pewnie nie dostaniesz tyle pieniędzy za samochód ile jest faktycznie wart |
Autor: | mateuszsl [ 22 gru 2012, 18:07 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 |
Częściowo się nie zgodzę z przedmówcą. To prawda, dużo ludzi patrzy na normę Euro, rocznik itp. Ale jest garstka ludzi ( tak, garstka ), których zbytnio nie interesuje to, że auto to E2, przebieg liczy już milion z dużym haczykiem...liczy się to, że autko jest w dobrej kondycji oraz że dany model jest tani i prosty w naprawie. Takimi ludźmi, są np. przewoźnicy zza wschodniej granicy ( sam mam dobry przykład na moim MAN'ie, ile ofert kupna jest właśnie zza wschodniej granicy ) czy też ludzie, którzy chcą autko niekoniecznie z wysoką normą Euro, ale zadbane i czyste - np. do okazjonalnych przewozów czy też transportu tam, gdzie ViaToll nie odgrywa dużej roli ( brak dróg płatnych lub ich mały odcinek ). |
Autor: | sebotrucker [ 22 gru 2012, 18:57 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 |
Cytuj: Podziwiam, bo o ile do osobówek jest łatwo znaleźć różne schematy, instrukcje czy manuale, to do ciężarówki jest to praktycznie niemożliwe. Masz do takich dostęp, czy większość to improwizacja?
Schematy mam od Kolegi z forum o niku MAN za które ma już u mnie krate gorzałki. Instalacje wykonałem identyczną jak we schemacie manowskim. To, że tych pieniędzy nie odzyskam to wiem ale jak na razie nie ma planów co do sprzedaży auta. Norma emisji spalin to euro 1 a tam gdzie jeździmy po paliwko nie ma bramek, bramki nam w sumie nie przeszkadzają bo dużych przebiegów się nie robi. Wczoraj właśnie liczyłem bo jakoś będzie w grudniu 5 lat jak f 90 jest u nas i wychodzi mi, że przez 5 lat auto zrobiło 50 tys km Auto będzie u nas dopuki nie zostaną zlikwidowanie na terminalach nalewaki do odgórnego tankowania, gdyż w f 90 mamy tylko odgórne a wiele terminali pomału usuwa górne nalewaki. Oczywiście można to przerobić ale jest to kompletnie nie opłacalne
|
Autor: | Luka [ 22 gru 2012, 19:47 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 |
Cytuj: Częściowo się nie zgodzę z przedmówcą. To prawda, dużo ludzi patrzy na normę Euro, rocznik itp. Ale jest garstka ludzi ( tak, garstka ), których zbytnio nie interesuje to, że auto to E2, przebieg liczy już milion z dużym haczykiem...liczy się to, że autko jest w dobrej kondycji oraz że dany model jest tani i prosty w naprawie.
Owszem, starsze samochody są prostsze w konstrukcji i łatwiejsze w naprawie, co w wielu przypadkach ma duże znaczenie. Jednak jeśli się jeździ to nawet wygląd samochodu 15 letniego jest inaczej odbierany niż praktycznie nowego. Ma to znaczenie zarówno wśród klientów, jak i wśród służb kontrolujących. Wiadomo, że w samochodzie 15 letnim zawsze jest coś do zrobienia, czasem ważne, czasem mniej, czasem dopiero usterka dopiero zaczyna się pokazywać przez np. delikatne "pocenie" się urządzenia. Dlatego poniekąd z rozsądku, a poniekąd z łatwiejszego zadania służby wolą oglądnąć stan techniczny starszego samochodu.Takimi ludźmi, są np. przewoźnicy zza wschodniej granicy ( sam mam dobry przykład na moim MAN'ie, ile ofert kupna jest właśnie zza wschodniej granicy ) czy też ludzie, którzy chcą autko niekoniecznie z wysoką normą Euro, ale zadbane i czyste - np. do okazjonalnych przewozów czy też transportu tam, gdzie ViaToll nie odgrywa dużej roli ( brak dróg płatnych lub ich mały odcinek ). Seba - jasne, nie zamierzam Ci z butami wchodzić w interes. Z tego co się orientuję, cysterny są tak drogimi zabudowami, że podwozie praktycznie nie ma znaczenia - byle jeździło. A przy takich przebiegach podwozie-nówka, może się nawet nie spłacić. Lepiej dołożyć do zabudowy No i masz szczęście z tymi schematami, ja mam problem żeby dostać głupią instrukcję obsługi w rozsądnych pieniądzach, nie mówiąc o serwisówce, która praktycznie jest nieosiągalna. |
Autor: | Kermiter [ 22 gru 2012, 23:59 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 |
Ty chcesz do F90 dostac zólte tablice rejestracyjne potwierdzające jego oryginalnośc? Super oglada sie takie prace i zdjecia z oryginalnymi czesciami M A N w tak dojrzalym samochodzie, przypuszczam ze wiekszosc montujac podgrzewacze filtrów zrobiłaby to na przysłowiowym drucie przez jakis przelacznik i dawaj, tu pelen profesjonalizm tak jak niemcy przewidzieli, takie cos sie chwali |
Autor: | kiepski [ 24 gru 2012, 12:18 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 |
Jak zawsze klasa Najlepiej utrzymane samochody na forum Wesołych Świąt ;D |
Autor: | MAN [ 25 gru 2012, 14:19 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 |
Seba w jaki sposób chcesz regulować temperaturę załączania grzałek od filtrów paliwa? Na tym czujniku temperatury na mosiądzu powinna być nabita temperatura przy której zwierają się styki w czujniku temperatury |
Autor: | sebotrucker [ 25 gru 2012, 15:02 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 |
Cytuj: Seba w jaki sposób chcesz regulować temperaturę załączania grzałek od filtrów paliwa?
Zgadza się jest nabite 5.5 stopnia. Czujnik w połowie jest wykręcany oczywiście z ciekawości zaglądałem do środka jak go skręcę to nawet na -15 nie załączał grzałek jak go wykręciłem trochę grzałki się włączyły. Wydaje mi się, że ten czujnik powinien być chyba za filtrami a nie przed, żeby po podgrzaniu filtrów za mocno grzałki się wyłączały
Na tym czujniku temperatury na mosiądzu powinna być nabita temperatura przy której zwierają się styki w czujniku temperatury |
Autor: | MAN [ 25 gru 2012, 16:17 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 |
Czujnik ma mierzyć temperaturę paliwa dolatującego do do filtrów z baku. Gdy silnik się nagrzeje to ciepło z silnika ogrzewa filtr paliwa. Podstawa filtra paliwa nagrzewa się też od ciepłego kolektora ssącego |
Autor: | kiepski [ 24 sty 2013, 21:56 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 |
O jaki zapracowany sprzęt! ; D Coś mi tu ta czarna obwódka atrapy nie pasuje... |
Autor: | transbol [ 24 sty 2013, 22:56 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 |
Bo ona ma upodabniać się do EVO. Widzę że tematu się nie czyta całego |
Autor: | MechanikSochaczew [ 25 lut 2013, 0:36 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 |
Gdzie aktual jakiś ? |
Autor: | ..::poster::.. [ 25 lut 2013, 14:29 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 |
No właśnie gdzie aktual jakiś sebo co ?? A i ja już nie chcę widzieć tego F90 :E Pokaż co się dzieję z F2000 |
Strona 14 z 40 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |