wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Następca Renault Magnum AE 385, Renault Magnum 440 & Schmitz http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=24223 |
Strona 19 z 63 |
Autor: | Teeken [ 31 lip 2011, 15:53 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Jak tak przeglądam zdjęcia tej magnumki to kojarzę ten zestaw jeszcze pod naczepą Waltera,pare razy go widziałem i mam gdzieś fotki albo nagranego |
Autor: | tomekkomar [ 31 lip 2011, 17:02 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Pokaż kotku, co masz w środku: http://picturepush.com/public/6207964 Fajna jest |
Autor: | KubaBiałystok [ 31 lip 2011, 20:31 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Zdjęcia tak czystego wnętrza to z kiedy są? Od momentu jak odwiedzam Cię regularnie i przesiaduje, psując w kabinie, bywa gorzej, pamiętaj, że od października akcja renowacja |
Autor: | tomekkomar [ 31 lip 2011, 21:18 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Jetta miodzio Jak na VW to naprawdę bardzo rzadki i niespotykany egzemplarz i jeszcze to DSG- nie ma nic piękniejszego. Powodzonka i bezawaryjnych, zarówno w tym jak i w "dużym" |
Autor: | Łukasz_W [ 01 sie 2011, 10:28 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Cytuj: Zdjęcia tak czystego wnętrza to z kiedy są?
Z niedzieli. Umyłem na zewnątrz to posprzątałem też w środku.Cytuj: Od momentu jak odwiedzam Cię regularnie i przesiaduje, psując w kabinie, bywa gorzej,
Bywa gorzej bo przychodzisz jak samochód jest świeżo po trasie a jak posprzątam to psujesz i tyle Cytuj: Jetta miodzio Jak na VW to naprawdę bardzo rzadki i niespotykany egzemplarz i jeszcze to DSG- nie ma nic piękniejszego. Dzięki. Mogę dodać, że jest to wersja amerykańska i skrzynia DSG jest 6 biegowa więc jest czym jechać. Dalsze informacje mogę udzielić na pw. |
Autor: | KubaBiałystok [ 01 sie 2011, 11:08 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Tomek, Jetta jest kradziona. |
Autor: | tomekkomar [ 01 sie 2011, 20:50 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Chaotycznie o tych trąbkach napisałeś Rozumiem to tak, że te na dole działają, a na górze nie. Więc spróbuj prąd, który dochodzi do dolnych połączyć do elektrozaworu z tych górnych, doprowadzić tlen i napisać nam, czy działa. Masz w ogóle ten elektrozawór?? PS. Teraz montuje się gwizdki |
Autor: | Darecki95 [ 01 sie 2011, 20:55 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Cytuj: Chaotycznie o tych trąbkach napisałeś
Z tego co wiem to on ma osobny klawisz/guzik czy coś od trąbek i osobny od oryginalnego klaksonu i chce to razem złączyć żebym to i to działało razem
Rozumiem to tak, że te na dole działają, a na górze nie. Więc spróbuj prąd, który dochodzi do dolnych połączyć do elektrozaworu z tych górnych, doprowadzić tlen i napisać nam, czy działa. Masz w ogóle ten elektrozawór?? PS. Teraz montuje się gwizdki |
Autor: | tomekkomar [ 01 sie 2011, 21:01 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Żeby razem działało to nie ma sensu, będzie: jeden pierdzi, drugi śmierdzi. Jeżeli już, to może zrobić tak, żeby jednym przełącznikiem przy kierownicy trąbić, a drugim, np. na konsoli zmieniać zakres: trąby/ oryginalny klakson. A z takim podłączeniem powinien sobie poradzić. Jeżeli nie mogę podrzuć schemat. Łukaszu, od czego jest ta wajcha nad przełącznikiem lusterek?? |
Autor: | KubaBiałystok [ 01 sie 2011, 23:02 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Górne trąbki są na sznurek, pociągasz i trąbią, a dolne są na przycisk, dokładniej to włącznik od kierunkowskazów wciska się tak do kierownicy i trąbią. |
Autor: | Łukasz_W [ 02 sie 2011, 7:48 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Witam! Trąbki na górze są podłączone tylko pod zawór, który jet ukryty w szafce nad głową kierowcy. Z szafki wychodzi linka, która jest przykręcona do szafki a drugi jej koniec jest podłączony pod ten zawór. Pociągam za linkę, wajcha się opuszcza, daje powietrze i trąbi. Bezpośrednio pod ten zawór nie mam podpiętego elektrycznego kabla. Chodzi mi nawet o przeniesienie tego włącznika gdzieś w okolicy kierownicy, bo jak trzeba zatrąbić to nie ma jak szukać tej linki. Najlepiej by było podpiąć się pod oryginalny włącznik tak jak Kuba napisał: Cytuj: włącznik od kierunkowskazów wciska się tak do kierownicy i trąbią.
Cytuj: Górne trąbki są na sznurek, pociągasz i trąbią,
Wie, bo wytrąbił mi całe powietrze Cytuj: Jeżeli już, to może zrobić tak, żeby jednym przełącznikiem przy kierownicy trąbić, a drugim, np. na konsoli zmieniać zakres: trąby/ oryginalny klakson. To było by najlepsze rozwiązanie, ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Na konsoli mam tylko wyłącznik dolnych trąbek, więc może warto coś z tym zrobić. Odłączam dolne a włączają sie na dachu? Cytuj: Łukaszu, od czego jest ta wajcha nad przełącznikiem lusterek??
To jest hamulec naczepowy. Przydaję się w szczególności zimą jak chce Cię np: naczepa wyprzedzić. Ciągniesz tą wajchę do dołu i zaczyna hamować tylko naczepa Poproszę o schemat. Teraz jadę się załadować to zrobię zdjęcie zaworów jak i gdzie jest to rozmieszczone. |
Autor: | VeRay [ 02 sie 2011, 11:32 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Cytuj:
-Silnik: 1.9 TDi
Cytuj: więc jest czym jechać.
|
Autor: | AdekS [ 02 sie 2011, 14:34 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Bardzo możliwe że zawór który masz w schowku jest wyłącznie sterowany mechanicznie (mam taki sam w Scanii) a te kabelki które do niego dochodzą mogą być do podłączenia jakiejś lampki która ma sygnalizować czy zawór jest otwarty czy zamknięty. To by tłumaczyło dlaczego po podaniu prądu zawór nie reaguje. Musiałbyś wtedy zakupić elektrozawór który jest sterowany prądem i wtedy wszystko połączyć. |
Autor: | MAN [ 05 sie 2011, 16:17 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
To jest pod tapicerką i nie wiem od czego jest ten kabelek elektryczny. To jest połączenie anteny FM od radia na dachu a nie od trąbek |
Autor: | Łukasz_W [ 05 sie 2011, 16:24 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Cytuj: To jest połączenie anteny FM od radia na dachu a nie od trąbek
Radio gra dobrze po odłączeniu tego kabelka. Nic nie trzeszczy i nie szumi. Chyba, że radio jest podpięte pod inną antenę, bo na dachu są 3. Na bokach i na środku w kształcie jakby skrzydła.
|
Autor: | MAN [ 05 sie 2011, 16:38 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Ten kabelek to zasilanie wzmacniacza w podstawie anteny, przy dobrym sygnale radio gra bez tego wzmacniacza/kabelka, na tym kabelku powinno się pojawić +12V gdy włączysz radio pod warunkiem ze masz oryginalne radio w innym przypadku może być nie podłączony przewód do radia Takie cudo mam w swoim tga i mam podłączony przewód do radia pod sterowanie antena elektryczną/wzmacniaczem |
Strona 19 z 63 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |