wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
MAN TGL 8.250 http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=37099 |
Strona 3 z 4 |
Autor: | wojtas92 [ 28 maja 2013, 17:58 ] |
Tytuł: | Re: Reanult Magnum 460 DXi |
Cytuj: Cytuj: Od razu zrobiły z Premiumki ciężarówkę Proszę Cię... . Nie no, z zewnątrz wygląda świetnie z pełnym ospoilerowaniem i tą felgą. |
Autor: | magnumdxi [ 28 maja 2013, 21:57 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium 450 DXi |
Idzie lepiej od Magnum ? Zawsze jak się patrzy to Magnum jakoś pod górę bardziej daje radę niż Premium |
Autor: | SlawekDxI [ 28 maja 2013, 22:28 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium 450 DXi |
Tak bynajmniej od magnumki z pierwszej strony tematu oraz jej bliźniaczki Z tego co się dowiedziałem to silnik w owym magnum wciągnął płyn chłodniczy do oleju Niby ojciec ma zjechać do Lauterach (chodź on i ja nie widzimy w tym sensu) ale po co nie wiem,wątpie że coś zrobi przy tym silniku pod chmurką z 4 zestawami kluczy płasko-oczkowych i walizką z nasadkami |
Autor: | Quba [ 29 maja 2013, 9:13 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium 450 DXi |
Cytuj: Marka:Renault
Model:Premium 450 DXi Rok produkcji:2009 Przebieg:+/- 500 000 k Jeżeli wszystko z nią ok, nie ma żadnych "ukrytych" wad, to powinna służyć, a kierowca z jej "drogowych" możliwości będzie zadowolony. Przy podobnym przebiegu do Waszej, w wielu pojazdach występują błędy APM'u - zawór ten musi być wymieniony. W naszych egzemplarzach działo się to właśnie w przedziale 500- 600 tys. km. Żadne inne awarie nie przychodzą mi do głowy... 450 KM, fajnie zintegrowana automatyczna skrzynia biegów - to główne zalety tego ciągnika. Czasami braknie tych kilku litrów w silniku, ale jak na niecałe 11 litrów to naprawdę jest to elastyczny i mocny silnik. Tato jeździł 450-tką przez kilka lat, w kwestii technicznej nie miał do niej naprawdę żadnych zastrzeżeń. W firmie, której pracujemy, jest kilkadziesiąt Premiumek - wszelkie uwagi, narzekania dotyczą kabiny, warunków w niej panujących itp itd. Cytuj: Idzie lepiej od Magnum ? Zawsze jak się patrzy to Magnum jakoś pod górę bardziej daje radę niż Premium
Bzdura. Co to w ogóle za porównanie ? Jeżeli mielibyśmy już je porównywać, to dodam,że przewagą faktycznie w tych dwóch konkretnych modelach może być różnica w poj. silnika - Magnum ma inny zakres obrotów, "większą siłę"....W ubiegłym roku Tato przesiadł się na nową Premiumkę, z 460 konnym silnikiem. Niby nic się nie zmieniło, a jednak... Z podobnym ładunkiem, Premium 460 i Magnum 460...ta sama liga, zacierają się wszelkie różnice. Pozdrawiam ! |
Autor: | magnumdxi [ 29 maja 2013, 14:17 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium 450 DXi |
No tak silnik ta sama liga,jednak wygrywa na ogół Magnum w środku.. Jednak z tego co wiem Premium ma mniejsze spalanie |
Autor: | MechanikSochaczew [ 29 maja 2013, 14:44 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium 450 DXi |
Cytuj: No tak silnik ta sama liga
premium ma silnik dxi11, magnum dxi 12 lub dxi13
|
Autor: | magnumdxi [ 29 maja 2013, 17:32 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium 450 DXi |
Dokładnie wiem trochę inaczej to powiedziałem chodziło mi o moc,wiadomo większy silnik tym chyba lepiej |
Autor: | Quba [ 30 maja 2013, 17:15 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium 450 DXi |
Cytuj: ,jednak wygrywa na ogół Magnum w środku.
Tej kwestii w ogóle nie można porównywać w przypadku tych dwóch samochodów. Zresztą nie po to Renault stworzyło pojazdy przypisywane do dwóch różnych segmentów...Fakt faktem nowe Premiumki wykorzystywane są do tej samej roboty,co większe rodzeństwo.Cytuj: premium ma silnik dxi11, magnum dxi 12 lub dxi13
O tym właśnie pisałem wcześniej. Czasami może braknąć tej "końcówki".... |
Autor: | jabson [ 30 maja 2013, 17:23 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium 450 DXi |
Co do AMPu to potwierdzam. W mojej przy przebiegu 530 tyś padł APM. Na serwisie mechanicy mówili, że od któregoś rocznika chyba 2007 albo 2008 problem ten jest rozwiązany - mogę się mylić. Fakt faktem obecnie mam zamontowany ten nowszy typ, który rzekomo ma już wyeliminowaną wadę przez, którą się psuły. |
Autor: | SlawekDxI [ 30 maja 2013, 21:06 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium 450 DXi |
Dokładnie APM'y padają ale według mnie niema reguły przy jakim przebiegu,jeden padnie przy 500 000 a drugi przy 700 000 Co do kabiny to tata mający ok. 175 cm wzrostu nie narzeka na to żeby uderzał głową w dach Ba! jednoznacznie stwierdził że ta kabina jest bardziej pakowna niż w magnum w "salonce" : Awarie ? Czasami zapali się błąd czujnika ABS'u i to wszystko,wymieniliśmy jedynie czujnik temperatury i ciśnienia powietrza w kolektorze z racji jego zabrudzenia,pompę wody bo już ciekła i paski.No i wiadomo co się stało w magnum,osoby o słabych nerwach powinny przestać czytać TU.Płyn chłodniczy wyleciał przez luźną opaskę na rurze w intarderze...Owszem,kierowca nie patrzył na bagnet.Pozdrawiam |
Autor: | damek_swd [ 30 maja 2013, 21:29 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium 450 DXi |
Wasza czy firmowa ? |
Autor: | SlawekDxI [ 30 maja 2013, 21:45 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium 450 DXi |
Firmowa |
Autor: | Quba [ 31 maja 2013, 8:20 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium 450 DXi |
Cytuj: Na serwisie mechanicy mówili, że od któregoś rocznika chyba 2007 albo 2008 problem ten jest rozwiązany
U nas to właśnie największa bolączka w rocznikach 2007 i 2008 Cytuj: jednoznacznie stwierdził że ta kabina jest bardziej pakowna niż w magnum w "salonce"
Bez przesady Chyba,że mówimy o pojemności zwiniętego hamaku
|
Autor: | Kwiatula [ 15 sie 2013, 14:32 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium 450 DXi |
Ile legalnie na taką dwunastkę możecie wrzucić? |
Autor: | SlawekDxI [ 15 sie 2013, 15:10 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium 450 DXi |
Z tego co pamiętam to ok. 2500 na samochód i na przyczepę,jak będę rozmawiał z tatą to zapytam i poprawię. |
Autor: | wojtas92 [ 17 sie 2013, 19:02 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium 450 DXi |
Interesuje mnie jak ten silniczek radzi sobie z pełnym obciążeniem, podpytaj tatę jak możesz. Do firmy przyjdzie we wrześniu 12.250 i obawiam się czy przy pełnym ładunku nie będzie sapał na górkach... Jeśli wasz sobie dobrze radzi, to jest nadzieje, że na te 12t też starczy mocy. Nie pytam na razie o jakość wykonania zabudowy bo wóz nowy, ale słyszałem, że Konar to jeszcze większa szopa niż Gniotpol... Jak wrażenia z kabiny? Kaganiec na 85? Wasz ślicznie wygląda cały w kolorze. Szerokości życzę. \ |
Autor: | MechanikSochaczew [ 17 sie 2013, 19:10 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium 450 DXi |
Cytuj: Jeśli wasz sobie dobrze radzi, to jest nadzieje, że na te 12t też starczy mocy.
Czego oczekujesz od 12 tonowego pojazdu ? Nie wiem czy pamiętasz czasy jak zestawy miały 310-350 koni, jeździły i nikt nie płakał Co do mana. Kocham ten szajsplastik pod kabiną normalnie jak w passacie. |
Autor: | SlawekDxI [ 17 sie 2013, 19:29 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium 450 DXi |
wojtas92 Z 5 t radzi sobie całkiem dobrze,to było najwięcej ile wieźliśmy.Na 8 słabnie ale jak się zredukuje na 7 to idzie jak przeciąg,sam byłem zdziwiony że ten mały silniczek tak pociągnie W tej malutkiej kabinie jest baardzo dużo miejsca,na 100% jest bardziej pakowny jak premium.Najlepsze w tej kabinie są schowki dostępne z zewnątrz,są bardzo dużej pojemności,schowki nad szybą czołową również dosyć duże Materiały z jakich wykonana jest deska rozdzielcza są średnie,plastyk mógłby być lepszej jakości.Wiem co mówię w "dziewiczą" trasę pojechałem razem z tatą,przez 3 tygodnie trochę poznałem wnętrze,i kulturę silnika.Zabudowa to syf.Dziękuję dobranoc. Cytuj:
Co do mana. Kocham ten szajsplastik pod kabiną normalnie jak w passacie. Ciii |
Autor: | wojtas92 [ 17 sie 2013, 20:19 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium 450 DXi |
Piękne Ci dzięki Sławeczku za odpowiedź. Właśnie o coś takiego mi chodziło Uprzedzę zatem mojego zmiennika, że nie ma co się bać MANa Cytuj: Cytuj: Jeśli wasz sobie dobrze radzi, to jest nadzieje, że na te 12t też starczy mocy.
Czego oczekujesz od 12 tonowego pojazdu ? Nie wiem czy pamiętasz czasy jak zestawy miały 310-350 koni, jeździły i nikt nie płakał Czego oczekuję? Że jak wsadzę na niego 5t tak jak to robię aktualnie to nie będę się wtaczał na górki z prędkością 40km/h na dużej 3ce, gdzie teraz starym Atego z przebiegiem 1.000.080km mogę swobodnie wjeżdżać redukując o pół z 6tki. Nie zamierzam się ścigać tym autem, ale wolałbym nie tamować ruchu na drogach. |
Strona 3 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |