wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Renault Magnum http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=69 |
Strona 23 z 29 |
Autor: | marcindriver500 [ 16 sty 2011, 22:23 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
W Magnumce E-Tech mam komputer pokładowy w języku angielskim. Czy ktoś ma przetłumaczone wszystkie opcje do czego służą w języku polskim. Bardzo byłbym wdzięczny gdyby ktoś pomógł mi w posługiwaniu się komputerem. |
Autor: | moody1 [ 17 sty 2011, 18:55 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
Witam. czy były montowane w Magnum po 2001r. silniki Mack euro3 480KM?? Czy tylko 470KM?? I jaką normę emisji miały 470KM. |
Autor: | roki863 [ 17 sty 2011, 19:40 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
Panowie a co oznacza kontrolka w ksztalcie kierownicy czerwona?na doklach przygasa.Plyn od wspomagania jest ok.Ale czy to od tego??Czasem sie zapala a czasem nie. |
Autor: | Pan Prezes [ 18 sty 2011, 14:15 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
Tak były montowane euro 3 480. Natomiast 470 to euro 2 , twarde i dobre motory. |
Autor: | marcindriver500 [ 24 sty 2011, 20:03 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
W Magmunce 440 E-Tech wyświetliły mi się takie błędy: 0 00520 09 005 0 04029 04 001 0 00650 07 001 0 05006 00 001 Powie mi ktoś jakie to są usterki Będę wdzięczny jakby mi ktoś udostępnił listę kodów błędów, miałbym już na przyszłość |
Autor: | arek17 [ 25 sty 2011, 23:54 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
mam pytanie mam magnumke AE i na deszcze z guzikami jest włacznik na którym narysiwany jest wtryskiwacz ten włącznik znajduje się na konczu deski |
Autor: | Jacek [ 26 sty 2011, 0:23 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
Cytuj: mam pytanie mam magnumke AE i na deszcze z guzikami jest włacznik na którym narysiwany jest wtryskiwacz ten włącznik znajduje się na konczu deski
Ja tu nie widzę pytania.
|
Autor: | Jacoo [ 27 sty 2011, 21:58 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
To ja zadam pytanie Do czego służy opisany wyżej przełącznik znajdujący sie na deszcze tzn. desce rozdzielczej ? Oraz drugie pytanie. W Premium spotkałem się przłacznikiem na którym był simbol trójkąta a wewnątrz niego napis "SU" jak dobrze pamiętam, nikt w firmie nie wie, do czego to jest ?:) Dodam że Premium 420 DCi, E3. A i trzecie pytanie, z tym spotkałem sie w Premium, myślę że w Magnum też to jest. Wchodząc w menu komputera pokładowego, podmenu serwis jak dobrze pamietam, jest taki napis "selekcja warm-up" standardowo mam zaznaczone NIE, co się stanie po przełączeniu na TAK ? |
Autor: | Carm [ 17 lut 2011, 17:41 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
Panowie nurtuje mnie jedno pytanie a mianowicie czym oprócz silnika rożni się magnum E-Tech od innej np DXi? chodzi mi tu o elementy zewnętrzne.Jak odróżnić E-tech od innych? |
Autor: | BOREK__ [ 17 lut 2011, 18:25 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
Witam. Koledzy ma premiumke z 2000 i mój ojczulek zastanawia się nad kupnem właśnie magnumki z 2007r z silnikiem 440 volva. I obawia się że tam jest nasrane dużo elektroniki i będzie często po serwisach jeździł. Jak to tam jest z tymi magnumkami czy się psują czy nie? |
Autor: | Pan Prezes [ 18 lut 2011, 10:05 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
Cytuj: Witam.
Może powiem inaczej... w którym aucie niema elektroniki? Spójrz na Iveco Koledzy ma premiumke z 2000 i mój ojczulek zastanawia się nad kupnem właśnie magnumki z 2007r z silnikiem 440 volva. I obawia się że tam jest nasrane dużo elektroniki i będzie często po serwisach jeździł. Jak to tam jest z tymi magnumkami czy się psują czy nie? Spokojnie , dobre twarde motory. Tylko jeden warunek - dobre paliwo. A co do psucia niema reguły.. miałem TGA z 2007 i dzieki Bogu sprzedałem. Natomiast póki co na Renaulty nie narzekam. |
Autor: | Carm [ 19 lut 2011, 17:17 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
Podziękował kolego za wytłumaczenie a jak to się ma do użyteczności?,które jest lepsze na dłuższe trasy? i czy jest jakaś różnica co do wnętrza oprócz zegarów i deski? |
Autor: | Maateusz [ 19 lut 2011, 22:25 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
Cytuj: Podziękował kolego za wytłumaczenie a jak to się ma do użyteczności?,które jest lepsze na dłuższe trasy? i czy jest jakaś różnica co do wnętrza oprócz zegarów i deski?
DXi to silniki Volva. Jedni mówią, że dobre, drudzy, że złe. Jeśli chodzi o E-Techy to 440 są ponoć lepsze od 480. 480 wcale nie ma mocy, a i spalanie nie za ciekawe (trzeba mieć lekką nogę). A elektroniczny zegar jest dopiero od pewnego roku (nie pamiętam którego). DXi z początku mają identyczne wnętrze jak u poprzedniczki. |
Autor: | Carm [ 19 lut 2011, 22:43 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
Cytuj: DXi to silniki Volva
Volva? obiło mi się o uszy że to silnik amerykańskiego Mack'a
|
Autor: | eRKaZet [ 19 lut 2011, 22:50 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
Cytuj: Cytuj: DXi to silniki Volva
Volva? obiło mi się o uszy że to silnik amerykańskiego Mack'a |
Autor: | Szaki [ 19 lut 2011, 23:32 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
Cytuj: A elektroniczny zegar jest dopiero od pewnego roku (nie pamiętam którego).
2007. Tata ma 2006 E3 i ma jeszcze stare, elektroniczne są w E5, a one wychodziły od 2007.Co do wnętrza to nie wiem, czy w ogóle się czymś różni. Na zewnątrz osłona między osiowa w DXi jest bardziej owalna i posiada na środku wycięcie. Natomiast w E-Tech`u jest ona bardziej kanciasta i nie posiada wycięcia. Nadkola w DXi są od Volva, i światła z tyłu też są inne. |
Autor: | Maateusz [ 19 lut 2011, 23:59 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
Cytuj: Na zewnątrz osłona między osiowa w DXi jest bardziej owalna i posiada na środku wycięcie. Natomiast w E-Tech`u jest ona bardziej kanciasta i nie posiada wycięcia.
Oo, dokładnie to co Marcin napisał W E-Techu osłona jest taka sama, co w Integral i AE.Nadkola w DXi są od Volva, i światła z tyłu też są inne. Cytuj: Mackowskie motory były o ile dobrze pamiętam w Magnum Integral.
Dobrze pamiętasz. Były montowane w Integralkach. Trochę paliwa ponoć brały, ale generalnie były to świetne silniki A 520 w AE to nie był przypadkiem już Mack?W wersji Millenium (popularny E-Tech) też zdarzały się Macki Z tego co wiem to nawet Magnumka użytkownika "bujanymack470" ma takowy. |
Autor: | Carm [ 20 lut 2011, 0:24 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
Dzięki koledzy za odpowiedzi,mówią że amerykańskie to lepsze,ale podobno Macki maja drogie części. |
Autor: | Mihu [ 20 lut 2011, 12:11 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum |
Uściślijmy (po raz kolejny już, nawiasem mówiąc...) - silniki MACK montowane były w AE 500 oraz od 1992 roku AE 520, później także bardzo rzadki AE 560 (wszystkie te silniki to MACK EE9 V8), pozostałe silniki w AE (380, 385 i 420) to jednostki Renault - MIDR. W Integral wszystkie agregaty (390, 430, 470 i 560, później także E-tech 400, 440, 480) to silniki MACK. W Magnum E-tech również wszystkie jednostki napędowe (400, 440 i 480) pochodziły zza oceanu. Sytuacja zmieniła się dopiero w połowie 2005 roku wraz z wejściem jednostek DXi12 (440 i 480), wszyskite te konstrukcje pochodziły od Volvo, podobnie jak obecne jednostki DXi13. Panel wskaźników i koło kierownicy uległo zmianie dopiero wraz z wprowadzeniem jednostek DXi13 w 2006 roku. |
Strona 23 z 29 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |