Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 cze 2012, 13:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 paź 2007, 11:41
Posty: 146
GG: 0
Samochód: MB Actros MP2 MS i tak MAN lepszy
Lokalizacja: Łódź

To na 4 foto to chyba 16tka jest.


Post Wysłano: 05 cze 2012, 16:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
To na 4 foto to chyba 16tka jest.
Na 90% to zwykłe FH. 16-tki będą mieć na osłonie termicznej srebrną listwę.
Obrazek
1. niestety jak widać Volvo znowu nie zrobiło środkowego schowka zamykanego na szafkę.......
2. pokrętło sterowania? hmmm czyżby nowy panel klimatyzacji?

Zdjęcie jest zniekształcone, ale już widać dużą przestrzeń w kabinie.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 05 cze 2012, 19:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Cytuj:
1. niestety jak widać Volvo znowu nie zrobiło środkowego schowka zamykanego na szafkę.......
Może po prostu kierowca miał otwarty ten schowek? Trzeba być dobrej myśli :P


Post Wysłano: 05 cze 2012, 19:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Zapowiada się bardzo kwadratowe wnętrze. Dziwnie wygląda boczne okno od środka - strasznie brzydki ten kształt jest.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 05 cze 2012, 19:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Zapowiada się bardzo kwadratowe wnętrze. Dziwnie wygląda boczne okno od środka - strasznie brzydki ten kształt jest.
Mi się to nawet podoba. Myślę, że będzie to kwestia przyzwyczajenia.
Cytuj:
Cytuj:
1. niestety jak widać Volvo znowu nie zrobiło środkowego schowka zamykanego na szafkę.......
Może po prostu kierowca miał otwarty ten schowek? Trzeba być dobrej myśli :P
Oby tak było bo przy stodole jaką będzie ta kabina brak tego schowka to trochę poroniony pomysł.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 07 cze 2012, 9:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2010, 15:48
Posty: 484
GG: 1
Samochód: Actros 440/FH XL 500
Lokalizacja: Ostrołęka

Ten schowek to chyba będzie taki jak w poprzedniej wersji + czerwone światełko. Ten panel z tym nawiewem wygląda jak ze starego mercedesa.

_________________
prezentacja moich Daf, Volvo


Post Wysłano: 10 cze 2012, 21:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

http://www.youtube.com/watch?v=TFQCbOAT ... e=youtu.be

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 10 cze 2012, 23:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:49
Posty: 8
GG: 0
Samochód: Scania P360
Lokalizacja: Laskownica/Zwaag[NL]

Trochę czasu mnie tu nie było. Widzę,że dyskusja rozwinęła się na dobre.
W takim razie czas rozwiać kilka wątpliwości.
Pracuję w Holandii jako kierowca,i miałem okazję zobaczyć nowe Volvo na żywo. I z zewnątrz i z wewnątrz. Więc tak:

-Środkowego schowka nie będzie. Ze względu na duży szyberdach,Volvo zastosowało wnękę z ''burdelówką''

-Tunelu również nie będzie. Całkowicie płaska podłoga w kabinie.

-Kabina będzie przestronna,ale nie spodziewajcie się cudów.

-Górne kojo będzie można rozłożyć bez składania foteli kierowcy jak i pasażera.

-Kokpit będzie mocno przypominać ten z MPIV. Ten śmieszny blat zginie w finalnej wersji.

-Schowki dużo pojemniejsze niż dotychczas. Z tym,że te duże,będą lekko skoszone ze względu na budowę dachu.

-Kabina będzie taka,jak ta,przedstawiona na jednym ze zdjęć. Kocie oczy,mały,podświetlany glob. Czarny pas jak i logo poniżej podszybia również będą. Grill będzie trochę inaczej wyglądał. Nie będzie tej śmiesznej okleiny przypominającej plaster miodu.

Najprawdopodobniej Volvo wprowadzi silniki v8. Volvo,które miałem okazję obejrzeć,miało takowy,lecz to były jak na razie testy.

Tyle ode mnie. Jak coś się dowiem,to napiszę.
Pozdrawiam!


Post Wysłano: 10 cze 2012, 23:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

A skąd te informacje? Bo nie chce mi się wierzyć w 80% z tego co napisałeś


Post Wysłano: 10 cze 2012, 23:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:49
Posty: 8
GG: 0
Samochód: Scania P360
Lokalizacja: Laskownica/Zwaag[NL]

Cytuj:
A skąd te informacje? Bo nie chce mi się wierzyć w 80% z tego co napisałeś
Piszę to co widziałem. Nie chcesz wierzyć,nie musisz.


Post Wysłano: 11 cze 2012, 6:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Heniekstar25 trochę narobiłeś teraz zamieszania w temacie :D . Powiedz w jakiej wersji kabiny siedziałeś oraz czy tylne schowki nadal będą nad łóżkiem. Przestronność? do jakiej kabiny można porównać nowe Globetrottery pod względem pojemności?.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 12 cze 2012, 17:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:49
Posty: 8
GG: 0
Samochód: Scania P360
Lokalizacja: Laskownica/Zwaag[NL]

Cytuj:
Heniekstar25 trochę narobiłeś teraz zamieszania w temacie :D . Powiedz w jakiej wersji kabiny siedziałeś oraz czy tylne schowki nadal będą nad łóżkiem. Przestronność? do jakiej kabiny można porównać nowe Globetrottery pod względem pojemności?.
Trochę zamieszania się zrobiło,ale tak to zazwyczaj jest,gdy ktoś widział to,czego inne oczy nie zobaczą przez dłuższy okres ;)
A więc nawiązując do Twoich pytań.

-Miałem zaszczyt siedzieć w najwyższej kabinie,czyli Globetrotter XL. Przestronność można porównać do kabiny Giga Space z Actrosa MPIV,aczkolwiek skoszony dach wizualnie zmniejsza przestrzeń. Tak jak pisałem wyżej,schowki w przedniej części kabiny będą bardzo głębokie i pojemne,lecz kilka litrów zabrał ten skoszony dach. Duże schowki będą zamykane na tzw.rolety,czyli tak jak było w III gen. Środek,pomiędzy schowkami - również znany z III gen. czyli wnęka plus czerwone światełko [burdelówka]. Nad górną koją będzie schowek taki,jaki posiadają obecne modele Renault Magnum,ale zauważyłem,że jest dużo pojemniejszy ze względu na swoją budowę jak i na przestrzeń pomiędzy górnym łóżkiem a sufitem. Materace jak i fotele dość grube i masywne,zaprojektowane tak,że są wygodne. Jak je zobaczyłem,miałem wrażenie,że można się na nich poczuć jak na wacie,a wcale tak nie jest i chwała za to ;) Zauważyłem jeszcze kilka innych ciekawych rzeczy,jeśli chcesz mogę napisać,chociaż i tak wiele osób pomyśli,że zmyślam,co w ogóle mnie nie zdziwi. Po premierze i tak będą musieli przyznać mi rację :D

Swoją drogą,czy Twój nick nie wziął się czasami od nazwiska Lewandowski? :)


Post Wysłano: 12 cze 2012, 19:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Cytuj:
Heniekstar25 trochę narobiłeś teraz zamieszania w temacie :D . Powiedz w jakiej wersji kabiny siedziałeś oraz czy tylne schowki nadal będą nad łóżkiem. Przestronność? do jakiej kabiny można porównać nowe Globetrottery pod względem pojemności?.
Trochę zamieszania się zrobiło,ale tak to zazwyczaj jest,gdy ktoś widział to,czego inne oczy nie zobaczą przez dłuższy okres ;)
A więc nawiązując do Twoich pytań.

-Miałem zaszczyt siedzieć w najwyższej kabinie,czyli Globetrotter XL. Przestronność można porównać do kabiny Giga Space z Actrosa MPIV,aczkolwiek skoszony dach wizualnie zmniejsza przestrzeń. Tak jak pisałem wyżej,schowki w przedniej części kabiny będą bardzo głębokie i pojemne,lecz kilka litrów zabrał ten skoszony dach. Duże schowki będą zamykane na tzw.rolety,czyli tak jak było w III gen. Środek,pomiędzy schowkami - również znany z III gen. czyli wnęka plus czerwone światełko [burdelówka]. Nad górną koją będzie schowek taki,jaki posiadają obecne modele Renault Magnum,ale zauważyłem,że jest dużo pojemniejszy ze względu na swoją budowę jak i na przestrzeń pomiędzy górnym łóżkiem a sufitem. Materace jak i fotele dość grube i masywne,zaprojektowane tak,że są wygodne. Jak je zobaczyłem,miałem wrażenie,że można się na nich poczuć jak na wacie,a wcale tak nie jest i chwała za to ;) Zauważyłem jeszcze kilka innych ciekawych rzeczy,jeśli chcesz mogę napisać,chociaż i tak wiele osób pomyśli,że zmyślam,co w ogóle mnie nie zdziwi. Po premierze i tak będą musieli przyznać mi rację :D

Swoją drogą,czy Twój nick nie wziął się czasami od nazwiska Lewandowski? :)
Czyli jednak moje przypuszczenia się sprawdzają. Tak jak pisałem, że Volvo pewnie nie zrezygnuje z tych tylnych schowków a będą zaimportowane z nowego Magnum (wskazuje na to właśnie pozycja łóżka, gdyby ich tam nie było to łóżko składałoby się z pewnością w pionie).. Także już auto zyskuje na pakowności. Powiedz czy duża przestrzeń jest pomiędzy górnym kojem a schowkami?. Pisz o wszystkich ciekawostkach chętnie posłucham. Mój nick nawiązuje do mojego nazwiska wprawdzie nie Lewadnowski:P
Mam jeszcze kilka dodatkowych pytań:
- czy wszystkie wersje kabiny posiadać będą płaską podłogę?
- czy Volvo nadal będzie posiadać schowki pod dolnym łóżkiem? widać, że teraz jest ono wyraźniej położone także pewnie będzie tam dużo więcej miejsca
- czy sterowanie I-shittem będzie w kierownicy czy wybierak będzie zamontowany po staremu?
- czy nowe FH posiadać będzie niezależne przednie zawieszenie?
- wiesz coś na temat prawdziwości nowego systemu zarządzania autem coś pod styl I-drive czy MMI Audi?
- czy to prawda, ze nowe silniki pracują bardzo cichutko?

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 12 cze 2012, 19:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:49
Posty: 8
GG: 0
Samochód: Scania P360
Lokalizacja: Laskownica/Zwaag[NL]

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Heniekstar25 trochę narobiłeś teraz zamieszania w temacie :D . Powiedz w jakiej wersji kabiny siedziałeś oraz czy tylne schowki nadal będą nad łóżkiem. Przestronność? do jakiej kabiny można porównać nowe Globetrottery pod względem pojemności?.
Trochę zamieszania się zrobiło,ale tak to zazwyczaj jest,gdy ktoś widział to,czego inne oczy nie zobaczą przez dłuższy okres ;)
A więc nawiązując do Twoich pytań.

-Miałem zaszczyt siedzieć w najwyższej kabinie,czyli Globetrotter XL. Przestronność można porównać do kabiny Giga Space z Actrosa MPIV,aczkolwiek skoszony dach wizualnie zmniejsza przestrzeń. Tak jak pisałem wyżej,schowki w przedniej części kabiny będą bardzo głębokie i pojemne,lecz kilka litrów zabrał ten skoszony dach. Duże schowki będą zamykane na tzw.rolety,czyli tak jak było w III gen. Środek,pomiędzy schowkami - również znany z III gen. czyli wnęka plus czerwone światełko [burdelówka]. Nad górną koją będzie schowek taki,jaki posiadają obecne modele Renault Magnum,ale zauważyłem,że jest dużo pojemniejszy ze względu na swoją budowę jak i na przestrzeń pomiędzy górnym łóżkiem a sufitem. Materace jak i fotele dość grube i masywne,zaprojektowane tak,że są wygodne. Jak je zobaczyłem,miałem wrażenie,że można się na nich poczuć jak na wacie,a wcale tak nie jest i chwała za to ;) Zauważyłem jeszcze kilka innych ciekawych rzeczy,jeśli chcesz mogę napisać,chociaż i tak wiele osób pomyśli,że zmyślam,co w ogóle mnie nie zdziwi. Po premierze i tak będą musieli przyznać mi rację :D

Swoją drogą,czy Twój nick nie wziął się czasami od nazwiska Lewandowski? :)
Czyli jednak moje przypuszczenia się sprawdzają. Tak jak pisałem, że Volvo pewnie nie zrezygnuje z tych tylnych schowków a będą zaimportowane z nowego Magnum (wskazuje na to właśnie pozycja łóżka, gdyby ich tam nie było to łóżko składałoby się z pewnością w pionie).. Także już auto zyskuje na pakowności. Powiedz czy duża przestrzeń jest pomiędzy górnym kojem a schowkami?. Pisz o wszystkich ciekawostkach chętnie posłucham. Mój nick nawiązuje do mojego nazwiska wprawdzie nie Lewadnowski:P
Mam jeszcze kilka dodatkowych pytań:
- czy wszystkie wersje kabiny posiadać będą płaską podłogę?
- czy Volvo nadal będzie posiadać schowki pod dolnym łóżkiem? widać, że teraz jest ono wyraźniej położone także pewnie będzie tam dużo więcej miejsca
- czy sterowanie I-shittem będzie w kierownicy czy wybierak będzie zamontowany po staremu?
- czy nowe FH posiadać będzie niezależne przednie zawieszenie?
- wiesz coś na temat prawdziwości nowego systemu zarządzania autem coś pod styl I-drive czy MMI Audi?
- czy to prawda, ze nowe silniki pracują bardzo cichutko?
Ok,to odpowiadamy :)
-Wszystkie wersje dalekobieżnych Volvo będą posiadać płaską podłogę. Nie ważne,czy niska,czy wysoka kabina. Będzie to uwarunkowane tym,że kabina ze względu na nowy silnik spełniający normy Euro6 jest wyżej umiejscowiona niż dotychczas.

-Co do sterowania skrzynią I-shift nie będę nic pisał,ponieważ ma zostać ona zastąpiona skrzynią znaną dobrze z pewnej Niemieckiej ciężarówki :D

-Przyciski na kierownicy służą do sterowania systemem multimedialnym auta. Nawigację,radio jak i nawet lodówkę będzie można mieć pod kontrolą tych przycisków. Co do nawigacji i radia nie budzi to zaskoczenia,ale co daje sterowanie lodówką? Cóż,projektanci doszli do wniosku,że nie warto w czasie jazdy wyciągać ręki i szarpać się z lodówką,żeby ją otworzyć,wystarczy pogrzebać w menu pojazdu,wybrać opcję ''FRIDGE'' i mamy do wyboru opcję:

- Reduce the temperature
- Increase the temperature
- Open fridge
- Thawing

Jak widać,Volvo stara się za wszelką cenę zdobyć klientów,nawet takimi pierdołami jak sterowanie lodówką. Szkoda tylko,że nie dali jeszcze opcji: ''podaj butelkę coli,napij się za mnie,wysikaj,schowaj colę,zamknij lodówkę" - wtedy,byłby FULL wypas :)

Co do zawieszenia,to nie wiadomo. Na razie testują różne jego wersje,a co będzie w wersji finalnej,zobaczymy jesienią.


Post Wysłano: 13 cze 2012, 13:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2010, 15:48
Posty: 484
GG: 1
Samochód: Actros 440/FH XL 500
Lokalizacja: Ostrołęka

Wiesz coś na temat zewnętrznych schowków? Będą takie jak w poprzedniej wersji + mniejszy na dole?

_________________
prezentacja moich Daf, Volvo


Post Wysłano: 13 cze 2012, 15:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:49
Posty: 8
GG: 0
Samochód: Scania P360
Lokalizacja: Laskownica/Zwaag[NL]

Cytuj:
Wiesz coś na temat zewnętrznych schowków? Będą takie jak w poprzedniej wersji + mniejszy na dole?
Główny schowek zewnętrzny będzie trochę większy niż dotychczas,plus małe schowki do trzymania kluczy,trójkąta itp.


Post Wysłano: 16 cze 2012, 22:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 cze 2012, 22:18
Posty: 1

Can I ask a question in English. I Can't believe Volvo would have a V8 engine, and what does the outside looklike hopefully not that crapy grill of the model trucks.


Post Wysłano: 17 cze 2012, 1:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2009, 19:32
Posty: 25
GG: 0
Samochód: Volvo FH

Cytuj:
Najprawdopodobniej Volvo wprowadzi silniki v8. Volvo,które miałem okazję obejrzeć,miało takowy,lecz to były jak na razie testy.
Volvo mając sprawdzone silniki które rozwijają od wielu lat mieli by wprowadzić V-ki które są droższe w produkcji, gorsze w naprawie i obsłudze i w dodatku nie sprawdzone(w sensie: silniki ich konstrukcji)? Toż to jest bez sensu...


Post Wysłano: 18 cze 2012, 17:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 111
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Cytuj:
Cytuj:
Najprawdopodobniej Volvo wprowadzi silniki v8. Volvo,które miałem okazję obejrzeć,miało takowy,lecz to były jak na razie testy.
Volvo mając sprawdzone silniki które rozwijają od wielu lat mieli by wprowadzić V-ki które są droższe w produkcji, gorsze w naprawie i obsłudze i w dodatku nie sprawdzone(w sensie: silniki ich konstrukcji)? Toż to jest bez sensu...
Wydaje mi się, ze predzej Scania przestanie robic V8 - mki niz Volvo zacznie je produkowac. Patrzac na bardziej wymagajacy rynek Amerykanski i historie Volvo, tez mi sie nie chce w silniki V8 wierzyc. A moze to bedzie zaskoczenie...


Post Wysłano: 18 cze 2012, 19:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

W internecie krąży zdjęcie Volvo F14 (takie ma oznaczenie na drzwiach) z silnikiem V8 (podobno Scaniowskim). Kij wie, czy to fotomontaż, czy faktycznie jakieś testy, ale minęło trochę czasu, a Volvo dalej pozostało przy rzędowej 6-tce.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: