wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Przewóz kruszywa http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=8028 |
Strona 30 z 39 |
Autor: | marek 62 [ 15 maja 2016, 12:19 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Jak by ktoś szukał mocnego sprzętu do przewozu kruszywa to zapraszam . |
Autor: | kalin20 [ 15 maja 2016, 12:24 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Kiedyś chciał bym się czymś takim przejechać. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
Autor: | marek 62 [ 15 maja 2016, 12:32 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Cytuj: Kiedyś chciał bym się czymś takim przejechać.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk teraz moje manisko na warsztacie to czasem po placu ganiam |
Autor: | ociu [ 15 maja 2016, 12:49 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Ogarniasz te wszystkie wajchy Osobiście większa frajda niż jazda nowo eRko V8 |
Autor: | marek 62 [ 15 maja 2016, 13:11 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
1-biegi 2-szosowo-terenowe 3-napęd przód 4-napęd tył środkowa oś 5-napęd tył ost.oś 6-kiprowanie. dodatkowo kilka elektrycznych włączników do końca nie wiem do czego,klimatyzacja ręczna,wycieraczki napędzane olejem (tak wydaje mi się) |
Autor: | Gośc [ 15 maja 2016, 15:38 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
wycieraczki to chyba powietrzem sprężonym są napędzane |
Autor: | ociu [ 15 maja 2016, 16:40 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Hydrostatyka |
Autor: | marek 62 [ 15 maja 2016, 16:54 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Cytuj: wycieraczki to chyba powietrzem sprężonym są napędzane
bardzo możliwe nigdy nawet ich nie włączałem.przy najbliższej okazji obadam temat |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 16 maja 2016, 20:59 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Cytuj:
CO TAM MAN-y,scanie tu jest prawdziwa jazda
Znają to akurat z widzenia, bo 250 już prostszy w obsłudze był
|
Autor: | kojakvolvo1976 [ 24 maja 2016, 20:06 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Witam serdecznie po długiej przerwie na tym forum. Chciałbym zaprosić wszystkich zainteresowanych w tym temacie na prezentację nowej innowacyjnej naczepy samowyładowczej której pierwsza prezentacja odbędzie sie na targach Autostrada w Kielcach. http://www.targikielce.pl/pl/autostrada.htm Pozdrawiam i zapraszam. |
Autor: | blondynek [ 28 maja 2016, 18:15 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Witam! Może kolega mi odpisze bo KH kipper milczy. Czy będzie można osobiście bez kwitów wypróbować samochody? |
Autor: | kojakvolvo1976 [ 31 maja 2016, 20:22 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Cytuj: bez kwitów
Możesz jako pasażer.Zapraszam wszystkich na prezentacje nowej innowacyjnej naczepy wywrotki bez ramy. https://www.facebook.com/TruckVanPL/?fref=ts |
Autor: | godles52 [ 31 maja 2016, 21:01 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Czego to ludzie nie wymysla. Ciekawe jaka wytrzymalosc takiej naczepy w praktyce. Ile wazy takie cudo? |
Autor: | Luka [ 31 maja 2016, 21:32 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
W Ameryce od dość dawna mają chyba takie rozwiązania? |
Autor: | jabson [ 31 maja 2016, 21:34 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Dość delikatnie wygląda ta konstrukcja. Jak TKI to weźmie w obroty to KH nie nadąży naprawiać |
Autor: | kojakvolvo1976 [ 31 maja 2016, 21:41 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Ja znalazłem wzmianki że już w 1942 roku były takie konstrukcje, a w stanie Illinois prawie cały sektor budowlany jeździ na takich naczepach. Ja raz tylko widziałem na budowie w realu naczepę na ramie i kierowca miał problem o którym my nie mieliśmy nawet pojecia że to może być problemem. Nie mógł wysypać kruszywa na tak pochylonym terenie jak my i po każdym wyładunku ktoś musiał za nim latać z liną kiedy my już dawno pojechaliśmy po kolejny kurs. |
Autor: | Kierownik [ 02 cze 2016, 17:12 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Cytuj: Cytuj: Nie stabilne to, wywrotne
Dobrze, że twoja opinia poparta jest praktyczną wiedzą uzyskaną podczas realnego użytkowania takiej naczepy.
I tak: - w momencie kiprowania cały ciężar jest na ostatniej osi, bo pierwsza jest wtedy w powietrzu, przecież tam będzie ze 20 ton, jak nie więcej. Wg mnie ani ośka (belka) ani poduszki na dłuższą metę tego nie wytrzymają. - Kiedy paka się podnosi a te 20 ton jest tylko na dwóch kołach, to na każdym choć trochę miękkim terenie ta ośka będzie wbita w ziemię. Nie pisz że dwoma pędnymi to wyciągniesz, bo kiedy towar spadnie z góry te napędowe będą miały słabą / żadną trakcję. Zapadająca się tylna ośka może też to położyć na bok, wystarczy że zapadnie się tylko jedna strona. - Podczas podnoszenia, tylne podwozie "podjeżdża" do przodu ok metr. Zademonstruj jak tym podjechać pod rozściełacz do masy bitumicznej, przecież wysypie się wszystko przed maszynę, i to będzie ostatni kurs tej naczepy z masą... Ty, a jak komuś ręczny trzyma na naczepę to co, koło ten metr w poślizgu pokona? Przecież to 10 razy tak się zrobi i opona szrot będzie. - na jutubie jest sporo filmów jak te amerykańsie doczepy się kładą nawet na małych pochyłościach, europejskie na spadkach rzędu 12% podnoszą, i tak często nie leżą. Nie wiem, nie żebym krytykował, ale jakoś nie widzę żeby polskie firmy stały w kolejce po ten typ naczepy. A uwag powyżej nie traktuj personalnie. To są problemy nad którymi możecie popracować z KH Kiper, co by ulepszyć ten produkt. |
Autor: | Fuller [ 02 cze 2016, 19:59 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Cytuj: Cytuj: Cytuj: Nie stabilne to, wywrotne
Dobrze, że twoja opinia poparta jest praktyczną wiedzą uzyskaną podczas realnego użytkowania takiej naczepy.
I tak: - w momencie kiprowania cały ciężar jest na ostatniej osi, bo pierwsza jest wtedy w powietrzu, przecież tam będzie ze 20 ton, jak nie więcej. Wg mnie ani ośka (belka) ani poduszki na dłuższą metę tego nie wytrzymają. - Kiedy paka się podnosi a te 20 ton jest tylko na dwóch kołach, to na każdym choć trochę miękkim terenie ta ośka będzie wbita w ziemię. Nie pisz że dwoma pędnymi to wyciągniesz, bo kiedy towar spadnie z góry te napędowe będą miały słabą / żadną trakcję. Zapadająca się tylna ośka może też to położyć na bok, wystarczy że zapadnie się tylko jedna strona. - Podczas podnoszenia, tylne podwozie "podjeżdża" do przodu ok metr. Zademonstruj jak tym podjechać pod rozściełacz do masy bitumicznej, przecież wysypie się wszystko przed maszynę, i to będzie ostatni kurs tej naczepy z masą... Ty, a jak komuś ręczny trzyma na naczepę to co, koło ten metr w poślizgu pokona? Przecież to 10 razy tak się zrobi i opona szrot będzie. - na jutubie jest sporo filmów jak te amerykańsie doczepy się kładą nawet na małych pochyłościach, europejskie na spadkach rzędu 12% podnoszą, i tak często nie leżą. Nie wiem, nie żebym krytykował, ale jakoś nie widzę żeby polskie firmy stały w kolejce po ten typ naczepy. A uwag powyżej nie traktuj personalnie. To są problemy nad którymi możecie popracować z KH Kiper, co by ulepszyć ten produkt. jest mase firm, np betoniarnie że wożą non stop jednen towar w jedno miejsce, i tam takie rozwiązanie pewnie się sprawdzi. ciekawy jetem wagi tej naczepy, i wagi całego zestwu |
Autor: | Damian_DAF [ 02 cze 2016, 20:14 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Cytuj: Cytuj: Cytuj:
Dobrze, że twoja opinia poparta jest praktyczną wiedzą uzyskaną podczas realnego użytkowania takiej naczepy.
Ja w Ameryce nie byłem, doświadczenia z tego typu naczepami nie mam, ale mam spore w doświadczeniu z naszymi.I tak: - w momencie kiprowania cały ciężar jest na ostatniej osi, bo pierwsza jest wtedy w powietrzu, przecież tam będzie ze 20 ton, jak nie więcej. Wg mnie ani ośka (belka) ani poduszki na dłuższą metę tego nie wytrzymają. - Kiedy paka się podnosi a te 20 ton jest tylko na dwóch kołach, to na każdym choć trochę miękkim terenie ta ośka będzie wbita w ziemię. Nie pisz że dwoma pędnymi to wyciągniesz, bo kiedy towar spadnie z góry te napędowe będą miały słabą / żadną trakcję. Zapadająca się tylna ośka może też to położyć na bok, wystarczy że zapadnie się tylko jedna strona. - Podczas podnoszenia, tylne podwozie "podjeżdża" do przodu ok metr. Zademonstruj jak tym podjechać pod rozściełacz do masy bitumicznej, przecież wysypie się wszystko przed maszynę, i to będzie ostatni kurs tej naczepy z masą... Ty, a jak komuś ręczny trzyma na naczepę to co, koło ten metr w poślizgu pokona? Przecież to 10 razy tak się zrobi i opona szrot będzie. - na jutubie jest sporo filmów jak te amerykańsie doczepy się kładą nawet na małych pochyłościach, europejskie na spadkach rzędu 12% podnoszą, i tak często nie leżą. Nie wiem, nie żebym krytykował, ale jakoś nie widzę żeby polskie firmy stały w kolejce po ten typ naczepy. A uwag powyżej nie traktuj personalnie. To są problemy nad którymi możecie popracować z KH Kiper, co by ulepszyć ten produkt. jest mase firm, np betoniarnie że wożą non stop jednen towar w jedno miejsce, i tam takie rozwiązanie pewnie się sprawdzi. ciekawy jetem wagi tej naczepy, i wagi całego zestwu |
Strona 30 z 39 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |