wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
MAN F90 http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=1074 |
Strona 4 z 6 |
Autor: | MAN [ 27 sie 2010, 19:33 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
Tak był w opcji pneumatyczny fotel pasażera |
Autor: | mlee [ 30 wrz 2010, 15:01 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
Witajcie mam pytanko dotyczące podgrzewania lusterek w MAN F90. Mam takie autko już drugi rok i do dzisiaj nie wiem w jaki sposób można włączyć podgrzewanie lusterek, pytałem kierowców których spotkałem w takich autkach i nikt nie potrafił mi powiedzieć w jaki sposób je włączyć. na desce nie ma standartowego włącznika. Proszę o pomoc. Pozdrawiam mlee |
Autor: | sebotrucker [ 04 paź 2010, 20:24 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
A masz podgrzewane lusterka w ogóle? |
Autor: | Atego [ 04 paź 2010, 22:55 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
Może jest tak jak w Mercedesie, nie włącza się ich bo grzeją cały czas od włączenia do wyłączenia silnika, a że nie widać efektów, to albo nie masz podgrzewanych, albo masz uszkodzone ? Chyba, że w manie są pod guzikiem, nie pamiętam jak to wyglądało w naszym, akurat L2000. |
Autor: | transbol [ 06 paź 2010, 13:25 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
w tych manach jest pod guzikiem ale niestety często są one starte ale z tego co pamiętam to jest to zielony |
Autor: | Kamil_FH [ 07 paź 2010, 23:48 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
Mam nadzieję, że zdjęcie umieściłem w dobrym temacie. |
Autor: | kamkoz08177 [ 11 paź 2010, 20:21 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
Ja mam Mana 17.232 z 1993r z napędem 4x4 i reduktorem. Oryginalnie był on z HDS-em, lecz w Niemczech został on zdemontowany do sprzedaży. Teraz na miejscu wysięgnika leży paleta.. Ale jest przydatna bo można na niej stać, aby obserwować jakiś nietypowy załadunek ( a jest to wywrotka trójstronna z hydroburtą), lub do obsługi solarki zimą.. Jestem zadowolony z pojazdu |
Autor: | svavec [ 15 paź 2010, 22:53 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
Z tego co piszesz to sterownik ECAS nie "widzi" ,nie dostaje sygnalu / napiecia ze stacyjki tzw 15.000. Podajesz mu napiecie przez wlacznik ,ktory powinien wlaczac ECAS bez "zaplonu". |
Autor: | marcindriver500 [ 29 sty 2011, 17:32 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
Koledzy mam pytanie: jaki rozmiar opon na przodzie ma być w Manie M90 12.232. Bo teraz mam 285/70/R19.5 i zastanawiam się nad kupnem 265/70/R19.5 ponieważ różnica w cenie wynosi 200 zł na sztuce. Warto kupić takie opony które są węższe a zarazem niższe i jak to się ma z komfortem jazdy. Proszę o porady. |
Autor: | Bald [ 03 lut 2011, 20:38 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
Cytuj: Koledzy mam pytanie: jaki rozmiar opon na przodzie ma być w Manie M90 12.232. Bo teraz mam 285/70/R19.5 i zastanawiam się nad kupnem 265/70/R19.5 ponieważ różnica w cenie wynosi 200 zł na sztuce. Warto kupić takie opony które są węższe a zarazem niższe i jak to się ma z komfortem jazdy. Proszę o porady.
MAN M90 12.192 rozmiar: 245/70/R19.5, MAN M90 14.232 ma 285/70/R19.5.
|
Autor: | marcindriver500 [ 03 lut 2011, 21:13 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
Dzięki kolego za spóźnioną odpowiedź, ale lepiej późno niż wcale. Właśnie zakupiłem Matadory 285/70/R19.5 prowadzące. 1130 zł/sztuka, trochę bolało no ale trudno. Do tej pory miałem Sawy. Według mnie beznadziejne opony, chyba że akurat trafiłem na takie egzemplarze. Bieżnik miały dość głęboki, lecz w rowku strasznie pękały, do czasu aż zauważyłem wielkie pęknięcie gdzie weszło w gumę ok. 1.5cm zapałki . Na przedniej osi strach mieć takie opony |
Autor: | Bald [ 03 lut 2011, 21:24 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
Mnie tydzień temu szef założył na przód Kumho, kręcił nosem, że drogie, ale podobno dość nietypowy rozmiar i stąd też ta dość wysoka cena. Na tyle mam nalewki i po pół roku jedna pękła z boku tak. ok. 30 cm. |
Autor: | VeRay [ 21 lut 2011, 22:54 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
Dużo zdjeć: http://www.kabelfrei.net/~lastabilda/f90unterflur.html |
Autor: | olwin [ 21 lut 2011, 23:47 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
a tu jeszcze więcej: http://www.baumaschinenbilder.de/forum/ ... adid=27219 |
Autor: | bruno666 [ 22 lut 2011, 10:43 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
Jeździłem 4-ośką F90 - fajny sprzęt, choć raczej to juz era starożytna. 400 koni, blokady różnicowe każdej osi, dwał radę w terenie... |
Autor: | Piter91 [ 08 mar 2011, 20:31 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
U ojca w firmie były właśnie takie, z resztą jeden nawet jeszcze jest. Były one w przedziale wiekowym od '90-'94 ( '94 ojciec jeździł). Wszystkie latały, bądź latają pod wywrotką nadal. Najstarsze poszły na bliski Wschód. Ogólnie nic takiego poważnego się nie działo, jeśli robiło się wszystko na czas. W jednym coś robili, chyba wymianę cylindrów i silnik rozprężyli. I tyle. |
Autor: | sebotrucker [ 07 paź 2011, 12:32 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
A co powiecie na tego http://www.tabor24.pl/MAN-19-372-1994/o/99648 |
Autor: | transbol [ 07 paź 2011, 22:55 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
Ciekawy patent ale gdyby nie te drzwi byłby normalny. |
Autor: | Kamil4721 [ 07 lis 2011, 23:13 ] |
Tytuł: | Re: MAN F90 |
Witam Jak bardzo różni się tylny tandem z f90 6x6 z lat 80 od tgs 6x6? Pozdrawiam EDIT chodzi mi o f8 a nie f90 |
Strona 4 z 6 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |