1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX). 2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy. 3. Opisujemy pojazd według wzoru: Marka: - Model: - Rok produkcji: - Przebieg: - Wyposażenie: - Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: - Obsługiwane kierunki: - 4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe. 5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu. 6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
Nie przejdzie, bo jeśli już to zrobię otwór 20 mm i przeciągnę przez niego gumę od lampki. Dlatego wszelakie lakiery się raczej nie sprawdzą, chyba że bezbarwnym, ale nie jestem przekonany czy to się uda.
A rowerówka zostaje z Kronki. Jakbym już na coś miał ją zmienić to tylko paleciarka.
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Bezbarwny nie ma takich właściwości jak epoksyd, więc sądzę, że średnio. Najlepszy byłby epoksyd 2k z utwardzaczem z pistoletu, ale trudno robić zaprawki takim kalibrem sprzętu.
Czym chcesz robić otwory 20mm w metalu?
Do 10 mm klasyczne wiertło, a potem stożkiem. No i w sumie - właśnie nie chcę
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Nie ma co pisać czy mówić, auto zrobione tak jak się to powinno robić. Tylko Wuja ten doczep dociągnąć - na osłonie międzyosiowej dorzuć te dwie lampki na stronę, bo między ostatnią osia konia a tylną belką w teściowej tak biednie coś.
Leżą, czekają, ale strach coś ruszyć w tym Krone, żeby po zimie było co ratować. Masz jakieś sprawdzone patenty na zabezpieczenie gołej blachy w tym szmelcu? Wiercisz w niej dziurę i za dwa dni nie ma pół rowerówki...
A to jakieś inne te rowerówki masz? Przecież one w życiu nie zardzewieją są porządnie ocynkowane, ja miałem od 5 lat obite do gołej blachy bo nie było kiedy zaprawki zrobić.. Myłem je elektrolitem żeby były śnieżnobiałe i nie rdzewiało to wcale... Też były pomysły to zadiodować ale koncept porzuciłem gdyż wiele razy wózkowi mi dojeżdżali masztem do tego...
Ja cała naczepę piaskowałem/malowałem łącznie ze zderzakiem a rowerówki zostały oryginał bo były bialutkie bez rdzy...
Jak się nic nie zmieniło od tamtych czasów w Krone to one są niezniszczalne.
Jak się nic nie zmieniło od tamtych czasów w Krone to one są niezniszczalne.
To sporo się musiało zmienić, bo dzisiaj zrobisz dziurę w tym gównolicie i po pierwszej zimie masz 2 cm rudej narośli dookoła
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
To widocznie zrobiono postęp technologiczny, tamte z 2004 roku a nawet w drugiej naczepie 2002 rok do dziś są w oryginalnym malowaniu bez rdzy...
Kurna kiedyś to było
W takim wypadku po wierceniu trzeba dobrze zagruntować krawędzie, ocynku już tam nie będzie i jak mówisz zaraz jest atak... Ehhh
To może lepiej ledy dołożyć pod rowerowką, na dodatkowej listwie, byłoby to mniej inwazyjne...
To może lepiej ledy dołożyć pod rowerowką, na dodatkowej listwie, byłoby to mniej inwazyjne...
Zasada moich modyfikacji jest jedna - albo robię tak jak chcę, albo nie robię wcale
A chcę na wysokości obrysówek w aucie wrzucić na początku i końcu rowerówki po jednej, tak żeby świeciły wszystkie mniej-więcej w jednej linii
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Koniec roku jednocześnie oznacza dla mnie koniec przygody z Volvem.
Świetny samochód, 238 tysięcy km bez żadnych przygód, aż do ostatniej trasy, z której wrócił na lawecie - choć tutaj winy dopatrywałbym się raczej w paliwie, aniżeli aucie. Średnie spalanie z całego tego okresu wyniosło 27,12L/100km, choć realnie trzeba byłoby odjąć od tego jeszcze 3%.
I takie to życie...
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Tam zaraz koniec, znając życie pokręcisz się trochę w koło komina i zaś znowu na puszki
Tym razem geneza zmiany jest nieco inna
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Ani tym, ani poprzednim razem, ale cieszę się że mogę wam dostarczać regularnie rozrywki w tych ciężkich czasach
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 8 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę