wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://fox.wagaciezka.com/

Lipiński-Transport, Sierpc
http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=8604
Strona 4 z 7

Autor:  kacper1224 [ 08 maja 2010, 11:12 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

Obrazek

Autor:  amero [ 08 maja 2010, 14:32 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

Obrazek

Obrazek

Autor:  Igor [ 08 maja 2010, 15:04 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

Sporo ich jeździ na browarze w Brzesku i w Sierpcu. Dużo robią krajówki, bo piwo tylko po kraju jeździ. Wożą też słód na te dwa browary.

Autor:  Kujawiak [ 08 maja 2010, 19:09 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

Cytuj:
Sporo ich jeździ na browarze w Brzesku i w Sierpcu. Dużo robią krajówki, bo piwo tylko po kraju jeździ. Wożą też słód na te dwa browary.
Piwo nie tylko jeżdzi po kraju, napewno z takim ładunkiem jeżdzili również na Wyspy Brytyjskie.

Autor:  Igor [ 08 maja 2010, 21:25 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

A no to widzisz, nie wiedziałem tego. W każdym bądź razie, kierowcy którzy jeżdżą na chłodniach nie mają lekko na załadunkach. Załadunki bokiem, a w przeciwnym wypadku (załadunek tyłem) paleciak i jazda. Trochę trzeba się narobić przy 28 paletach.

Autor:  amero [ 09 maja 2010, 0:12 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

Cytuj:
A no to widzisz, nie wiedziałem tego. W każdym bądź razie, kierowcy którzy jeżdżą na chłodniach nie mają lekko na załadunkach. Załadunki bokiem, a w przeciwnym wypadku (załadunek tyłem) paleciak i jazda. Trochę trzeba się narobić przy 28 paletach.
Ale czy przypadkiem za to odpowiedzialny nie jest magazynier, jego pomocnik itd?

Autor:  Igor [ 09 maja 2010, 11:30 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

Teoretycznie jest. W praktyce takich pomocników jest 3-4 a miejsc załadunku 16.

Autor:  Tomasz76 [ 22 maja 2010, 14:46 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

Wiecie moze jakie zarobki na chlodni? jaka pdstawa i jak dalej?od km czy jak?

Autor:  Rodiak [ 28 maja 2010, 20:23 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

Może jest ktoś tu bardziej zorientowany i wie ile Lipiński ma wywrotek i jakie ciągniki są podpięte pod wywrotki ?

Poza tym polecam współpracę z tą firmą - szybko, sprawnie i bez żadnych niespodzianek :wink:

Autor:  Igor [ 28 maja 2010, 20:28 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

Ile dokładnie ma to nie wiem, ale wiem że zamówił czy ma na dniach odbierać nowe Premiumki i nowe wanny do tras ze słodem na trasach Polska-Szwecja. Tylko i wyłącznie.

A pod wannami jeżdżą głównie Premiumki, nowe i stare oraz kilka Volv FH.

Autor:  Picia86 [ 03 cze 2010, 9:21 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

Cytuj:
Wiecie moze jakie zarobki na chlodni? jaka pdstawa i jak dalej?od km czy jak?


http://www.lipinski-transport.pl/index-4.html
zadzwoń a na pewno się dowiesz :mrgreen:

Autor:  Mister [ 03 cze 2010, 15:41 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

Zdjęcie zrobione jeszcze z Zimy :)

Obrazek

Autor:  Evil [ 04 lip 2010, 11:26 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

Słabej jakości zdjęcie Scanii
Obrazek

Autor:  Lucky. [ 17 lip 2010, 11:54 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

Obrazek

Autor:  trailer15 [ 18 lip 2010, 15:38 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

moim zdaniem ta fioletowa r-ka jest przerobiona na nową, ponieważ sam zderzak oraz światła zamontowane w blendzie dachowej wyglądają na starszą wersję scanii.

Autor:  Sassari4422 [ 18 lip 2010, 16:36 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

Dam coś od siebie ze zlotu MT '10


Obrazek

Autor:  Szaki [ 24 lip 2010, 0:19 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

Czarna perełka od Lipińskiego :U
Obrazek

Autor:  Ares [ 24 lip 2010, 10:23 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

Cytuj:
moim zdaniem ta fioletowa r-ka jest przerobiona na nową, ponieważ sam zderzak oraz światła zamontowane w blendzie dachowej wyglądają na starszą wersję scanii.
Siedziałem,jechałem,widziałem jest to nowy model :D

Autor:  Marecki [ 29 paź 2010, 18:12 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

Określenie "firma rodzinna" kojarzy się z niewielkim interesem dającym pracę i dochody członkom familii, no może jeszcze paru osobom spoza niej. Przedsiębiorstwo transportowe z siedzibą w Sierpcu (woj. mazowieckie), jakie stworzyli bracia Adam i Wojciech Lipińscy przeczy obiegowym opiniom o rodzinnym biznesie.

Historia wspólnego przedsięwzięcia braci Lipińskich sięga 1984 roku - już w poprzednim ustroju zaczęli świadczyć usługi transportowe wykorzystując do tego dostawcze Żuki. Dlaczego zainteresowali się akurat tą branżą? Można mówić o rodzinnej tradycji - ojciec wykonywał usługi przewozowe... końskim zaprzęgiem.

Stopniowy rozwój
Zaczęli od Żuków, ale jeszcze w latach 80. sięgnęli po pojazdy w większym rozmiarze. Pierwszy był Jelcz 315 - podwozie ze skrzynią ładunkową wykorzystywane głównie do przewozu materiałów budowlanych. Po pierwszym Jelczu firmowy tabor zasiliły następne - model 317 (wywrotka) i 417 (ciągnik siodłowy z odchylaną kabiną i dwoma leżankami). Ten ostatni, wyposażony w turbodoładowany silnik o mocy 240 KM był w końcu lat 80. szczytem marzeń polskich przewoźników.

Pierwszym pojazdem zachodniej produkcji, który trafił do firmy była Scania 112, oczywiście używana, kupiona w Belgii. Wybór marki pojazdu był trochę przypadkowy - po prostu taki się trafił, choć wcześniej słyszeli wiele pozytywnych opinii o szwedzkich pojazdach. Nie pożałowali tego kroku. Samochód pokazał się z jak najlepszej strony i kolejnym zakupem była następna Scania - model 113. Seria trzecia wywarła na nich tak pozytywne wrażenie, że w tamtym czasie starali się wybierać Scanie. Jedna z nich, rocznik 1996, osiągnęła przebieg 2,6 miliona km (w silniku wymieniono tylko wtryskiwacze) i ma w firmie dożywotni etat.

I tak, krok po kroku, bracia Lipińscy rozwijali firmę, pozyskiwali nowych klientów (w połowie lat 90. największym z nich był Lech Browary Wielkopolskie) i wysyłali swoje samochody w najodleglejsze zakątki Polski i Europy.

Firma w liczbach
Dzisiaj rodzinny biznes braci Lipińskich jest gigantyczny. Obie ich firmy, które w rzeczywistości funkcjonują jako jeden organizm gospodarczy, użytkują 163 ciągniki siodłowe i ponad 180 naczep, zatrudniają ok. 260 osób, w tym ok. 170 kierowców, 12 mechaników, 10 pracowników biura spedycyjnego, 9 działu księgowo-finansowego. Etatowymi pracownikami są m.in. specjalista ds. przewozu materiałów niebezpiecznych i bhp.

Główna siedziba mieści się w Sierpcu, gdzie jest zlokalizowana baza eksploatacyjna z dużym budynkiem biurowym i jeszcze większym warsztatem, który ma sześć stanowisk obsługowych i linię diagnostyczną. Z warsztatem sąsiaduje własna lakiernia z nowoczesną, pełnowymiarową komorą, gdzie nadwozia wybranych pojazdów zyskują charakterystyczny firmowy kolor - fioletowy perłowy metalik. Nowymi inwestycjami są własna stacja paliw (rozpocznie działalność w najbliższych tygodniach) i myjnia szczotkowa Christ (ruszy na wiosnę przyszłego roku).

Bracia Lipińscy są również właścicielami 5 hektarów terenu w Szczecinie, gdzie wybudowano magazyn logistyczny o powierzchni 12 tys. m2. Połowa powierzchni przeznaczona jest na składowanie piwa należącego do kluczowego kontrahenta - właściciela marki Carlsberg, a druga wynajmowana jest innym firmom. W obu częściach magazynu znalazło zatrudnienie ok. 100 osób. W Szczecinie znajduje się również baza transportowa z własną stacja paliw.

Potęga na kołach
Pojazdy silnikowe reprezentują kilka marek: Renault Trucks, Volvo, MAN i Scania. Którą cenią najwyżej - na to pytanie szefowie nie znajdują odpowiedzi. Każda ma jakieś plusy, ale i minusy. Ich zdaniem, technika w samochodach ciężarowych wielkiej europejskiej siódemki producentów jest na zbliżonym poziomie, a równocześnie dzisiejsze auta są dużo bardziej awaryjne niż przed 10-15 laty. To jest cena postępu technicznego...

Właściciele przywiązują dużą wagę do stanu technicznego i wyglądu swojej floty. W transporcie międzynarodowym samochody jeżdżą trzy, maksymalnie cztery lata i zostają sprzedane lub przerzucone do przewozów krajowych. Około 60% parku tworzą pojazdy z silnikami Euro 5, co przynosi korzyść w postaci zmniejszonych opłat drogowych. Samochody są użytkowane maksymalnie 8 lat, po czym są sprzedawane. Każdy zestaw jest myty przynajmniej raz w tygodniu.

W parku pojazdów ciągnionych dominują trzy typy - naczepy kurtynowe, chłodnie i wywrotki.
Wśród klientów są duże międzynarodowe korporacje, które mają fabryki i przedstawicielstwa w naszym kraju, a także wiele mniejszych firm. W strukturze usług ok. 80% stanowią przewozy artykułów spożywczych i surowców do produkcji żywności. Latem firmowe zestawy wożą głównie piwo, a jesienią buraki cukrowe. W ruchu międzynarodowym firma obsługuje niemal wszystkie zachodnie kierunki, choć najwięcej transportów dociera na Wyspy Brytyjskie.

Firma Fair Play
Bracia Lipińscy prowadzą firmę modelowo. Pięć lat z rzędu otrzymali tytuł "Przedsiębiorstwa Fair Play" w konkursie organizowanym przez Krajową Izbę Gospodarczą. Wyróżnienie oznacza, że firma wzorowo funkcjonuje w obrocie gospodarczym i postępuje uczciwie wobec pracowników.
Jak charakteryzują polski rynek transportu drogowego? - Wciąż jeszcze potencjał przewozowy polskich firm przewozowych przewyższa potrzeby klientów zlecających ładunki. A wtedy pojawia się nieuczciwa konkurencja, bo trzeba jeździć żeby spłacać raty leasingowe. Nie mamy takiego problemu, bo w leasingu znajduje się zaledwie 15 procent naszej floty. Nie zamierzamy jednak rozwijać już liczebnie taboru, a tylko go odmładzać - mówi Adam Lipiński.

- Na szczęście widać zmianę sposobu myślenia wśród zleceniodawców usług. Wielu z nich pyta przewoźnika, czy ma własne samochody, bo nie chce już rozmawiać ze spedycjami. Dociera również do ich świadomości to, że usługa wysokiej jakości nie może być tania - dodaje Wojciech Lipiński.
Bracia zapewniają, że w branży transportu drogowego kokosów nie ma. Nawet duża firma, która generuje wielki obrót, wypracowuje minimalny zysk. Życia nie ułatwiają wydłużone do 90 dni terminy płatności za usługi przewozowe, a podatki, składki na ZUS czy pensje muszą być zapłacone od razu...

http://www.etransport.pl

Autor:  Antalek [ 02 gru 2010, 12:44 ]
Tytuł:  Re: Lipiński-Transport, Sierpc

Ja tez mam fotke zestawu od Lipinskiego

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... fe779.html

Strona 4 z 7 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/