wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://fox.wagaciezka.com/

Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2
http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41375
Strona 3362 z 3495

Autor:  Sternik98 [ 21 lut 2023, 19:44 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Panowie Scanio 124L 420km Pde ze skrzynią Opticruise z 2002roku. Co myślicie o takim sprzęcie. Maszyna legendarna ale swoje już przeszły te auta i powoli się kończą. A szukam bdfa i akurat taki się pojawił.

Autor:  andy the driver [ 21 lut 2023, 20:23 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Cytuj:
Kto pierwszy, ten lepszy :lol:
Łapcie ofertę dnia, tygodnia a może miesiąca ???
Obrazek
Przecie ponoć to już nie jego :>
Tam myślę że już nie dojdziesz czyje to.

A tu coś dla naszych forumowych fanów Iveco :D
https://40ton.net/piekne-zachowane-ivec ... narodowce/

Autor:  Marek P [ 26 lut 2023, 12:27 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Panowie czy transport niskopodwoziowy na prawdę jest tak drogi? Sytuacja z poprzedniego tygodnia tel. od klienta czy przewieziemy wózek widłowy masa wózka 18t, trasa Szczecin Poznań, oferta do przebicia 28zł/km liczone w 2 strony :shock: :shock: w razie co to nie był żaden gabaryt po załadunku wszystkie szerokości wysokości normatywne.

Autor:  davo76 [ 26 lut 2023, 13:59 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

No fajna cena...ja kiedy rok temu jeździłem na niskopodwoziu to niektóre kursy jechałem 8 zeta w dwie strony...wiadomo o wszystkich nie wiedziałem pewno inne też były. A koparki to się woziło po 30 ton 3,5 szeroko i 4,3 wysoko...

Autor:  andy the driver [ 26 lut 2023, 14:33 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Szukaj dalej. W internecie powinieneś bez problemu znaleźć za te 6-8 zł za każdy kilometr, jak ci się poszczęści to nawet w jedną stronę znajdziesz. Wszystko zależy od tego jak bardzo ci się pili z tym transportem.

Autor:  Marek P [ 26 lut 2023, 14:42 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Szukaj dalej. W internecie powinieneś bez problemu znaleźć za te 6-8 zł za każdy kilometr, jak ci się poszczęści to nawet w jedną stronę znajdziesz. Wszystko zależy od tego jak bardzo ci się pili z tym transportem.
Zlecenie zrealizowałem, mamy własne niskopodwozie, podana cena to oferta jaką mój klient otrzymał od konkurencyjnej firmy.

Autor:  kłaliti [ 26 lut 2023, 14:47 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Wasza stawka jaka była?

Autor:  Długi [ 26 lut 2023, 14:47 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

1.80zł :D

Autor:  Marek P [ 26 lut 2023, 15:27 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Wasza stawka jaka była?
2750 netto, przy czym to stały klient, któremu wozimy sporo rzeczy i transport mógł poczekać by nie jechać na pusto w jedną stronę.
Cytuj:
1.80zł :D
Brutto rzecz jasna.

Autor:  Luka [ 26 lut 2023, 17:11 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Specjalistyczny sprzęt, króciak i liczycie w jedną stronę? Wrócić na pusto to zostaje stawka jak za plandekę...
15k to przesada w drugą stronę, ale jeździć specjalistycznym sprzętem jak plandeką to dej pan spokój.

Autor:  Marek P [ 26 lut 2023, 17:34 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Specjalistyczny sprzęt, króciak i liczycie w jedną stronę? Wrócić na pusto to zostaje stawka jak za plandekę...
15k to przesada w drugą stronę, ale jeździć specjalistycznym sprzętem jak plandeką to dej pan spokój.
W moim przypadku do Szczecina kierowca jechał załadowany, zrzucił 2 km od punktu załadunku, wyrobił się ze wszystkim w 15 godzinach pracy i 10 jazdy więc trasa wyszła na prawdę ok. Co najważniejsze pozbyłem się konkurencji na fabryce klienta.

Autor:  Luka [ 26 lut 2023, 18:02 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Nie ma się co dziwić, że wyciąłeś konkurencję, skoro jeździcie za damski członek.

Nie o to chodzi, czy Twój kierowca miał tam zrzutkę, czy nie. To Twoja sprawa, nie klienta. Innym razem nie będzie miał zrzutki, a ten klient zażąda, że płaci "tylko w jedną stronę", "ładowne", "przy okazji". Transport specjalistyczny kasuje się w dwie strony, bo to nie plandeka, że wrzucisz byle kartofle na powrocie. Zawieziesz ten wózek i będziesz stał tydzień za ładunkiem powrotnym na 250km trasę? Czy wrócisz za darmo i stawka wyjdzie gorsza niż z plandeki? Odpalcie w tej spedycji kalkulatory i policzcie ile kosztuje zestaw do specjalistycznego transportu, ile pali, ile kosztuje utrzymanie, a nie róbcie dziadostwa.

Autor:  Marek P [ 26 lut 2023, 18:29 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Dziadostwa nie robię, przed wyjazdem kierowcy miałem już ustaloną całą trasę, zresztą jak zawsze. Ten zestaw do specjalistycznego transportu stoi na bazie praktycznie cały czas, używany jest do sciągania aut po wypadku/awarii i nikt w sumie nie przejmuję się ile kosztuje utrzymanie tej jednej naczepy, bo nie musi się przejmować.
Widzisz jedni wolą zarabiać na kliencie cały czas inny wolą tylko raz. Wiem wiem że w Internecie wszyscy jeżdżą za sztabkę złota za km ale rzeczywistość jest w zupełnie inna, na pewno masz klientów, którzy płacą w złocie bo ty dla nich jeździsz inni niestety tak nie mają.

Autor:  Luka [ 26 lut 2023, 18:54 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Hehe, ale przynajmniej wyciąłeś konkurencję...

Zacytuję mądrego człowieka, który wypowiadał się na temat psucia stawek.
Cytuj:
Ceny za frachty najbardziej psują przewoźnicy, kolega pracuje w firmie produkcyjnej w dziale logistyki i jak pokazał mi faktury za transport to byłem w szoku.
Stawki były na tyle niskie że prowadząc interes legalnie był by problem wyjść na zero. Przewóz PL-FR-PL. PL-NL-PL, PL-DK-PL czyli pakiety mobilności dla kierowców, opłaty za drogi w Euro itp. Zestaw standard firanka załadunek z rampy i brak możliwości doładunku.
Jak stoi naczepa pod płotem, to ją tam zostawcie, a nie wkładajcie łap, tam gdzie nie macie pojęcia.

Policzcie te koszty, spedycja to nie tylko przepisywanie.

Zrobiłeś dziadostwo i tyle. Było 15k na stole, było powiedzieć 10k, każdy byłby zadowolony. A co najmniej policzyć w dwie strony.

Autor:  Settler [ 26 lut 2023, 19:21 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Dziadostwa nie robię (…)
Ale po twoich historiach tutaj widzę że się mocno doktoryzujesz w dziedzinie transportu :mrgreen:

Autor:  Marecki [ 26 lut 2023, 19:31 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Panowie czy transport niskopodwoziowy na prawdę jest tak drogi? Sytuacja z poprzedniego tygodnia tel. od klienta czy przewieziemy wózek widłowy masa wózka 18t, trasa Szczecin Poznań, oferta do przebicia 28zł/km liczone w 2 strony :shock: :shock: w razie co to nie był żaden gabaryt po załadunku wszystkie szerokości wysokości normatywne.
Skoro niskopodwoziowy to jakie to wymiary, skoro piszesz, że wymiary są w normie ?

Autor:  Marek P [ 26 lut 2023, 20:11 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Hehe, ale przynajmniej wyciąłeś konkurencję...

Zacytuję mądrego człowieka, który wypowiadał się na temat psucia stawek.
Cytuj:
Ceny za frachty najbardziej psują przewoźnicy, kolega pracuje w firmie produkcyjnej w dziale logistyki i jak pokazał mi faktury za transport to byłem w szoku.
Stawki były na tyle niskie że prowadząc interes legalnie był by problem wyjść na zero. Przewóz PL-FR-PL. PL-NL-PL, PL-DK-PL czyli pakiety mobilności dla kierowców, opłaty za drogi w Euro itp. Zestaw standard firanka załadunek z rampy i brak możliwości doładunku.
Jak stoi naczepa pod płotem, to ją tam zostawcie, a nie wkładajcie łap, tam gdzie nie macie pojęcia.

Policzcie te koszty, spedycja to nie tylko przepisywanie.

Zrobiłeś dziadostwo i tyle. Było 15k na stole, było powiedzieć 10k, każdy byłby zadowolony. A co najmniej policzyć w dwie strony.
Ok dziękuje za odpowiedz, jeśli można wiedzieć jakiej wielkości jest twoja firma przy takim podejściu?
Cytuj:
Cytuj:
Panowie czy transport niskopodwoziowy na prawdę jest tak drogi? Sytuacja z poprzedniego tygodnia tel. od klienta czy przewieziemy wózek widłowy masa wózka 18t, trasa Szczecin Poznań, oferta do przebicia 28zł/km liczone w 2 strony :shock: :shock: w razie co to nie był żaden gabaryt po załadunku wszystkie szerokości wysokości normatywne.
Skoro niskopodwoziowy to jakie to wymiary, skoro piszesz, że wymiary są w normie ?
Wysokość - 2,75m
Szerokość -2,34m
Długość - 4,15m
Waga - 18t

Autor:  Scorpu [ 26 lut 2023, 20:40 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Marek, podaj nazwę tego Waszego kołchozu. Jesteś z Wlkp, rozmiary firmy podawałeś to strzelam, że jesteś od Kucery, albo od innego dziad transa/spedycji. Od kucery jak wystawiają ładunki to tylko za koszta ich aut, często poniżej wyjścia na zero.

P.S: To nawet ja, plandekarz wiem, że na Szczecin się dolicza +150km po stawce ładownej bo stamtąd nie ma z czym wracać.

Autor:  Marek P [ 26 lut 2023, 20:46 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Marek, podaj nazwę tego Waszego kołchozu. Jesteś z Wlkp, rozmiary firmy podawałeś to strzelam, że jesteś od Kucery, albo od innego dziad transa/spedycji. Od kucery jak wystawiają ładunki to tylko za koszta ich aut, często poniżej wyjścia na zero.

P.S: To nawet ja, plandekarz wiem, że na Szczecin się dolicza +150km po stawce ładownej bo stamtąd nie ma z czym wracać.
Jakbyś dokładnie czytał, to wiedział byś że z wracaliśmy z wózkiem ze Szczecina.
Nie wiem kto to jest Kucery.

Nie wiem czy to takie trudne zrobić LTL na niskopodwoziu że wszyscy twierdzicie że kasa zła.

Autor:  Rossi [ 26 lut 2023, 20:56 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Osiemnastotonowy wózek na naczepie do transportu uszkodzonych ciężarowek, do tego doładuneczek. Konkurencja dała cenę z kosmosu, oni pojechali za półdarmo, ale na powrocie pewnie air force one wieźli.
Czego nie rozumiecie?

Strona 3362 z 3495 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/