Cytuj:
Cytuj:
Nie skończył i się rozwija o czym dowiesz się niedługo ,utrzymanie własnego taboru jest nie opłacalne ,po Polsce jeździ około 50-100 białych izoterm ologowanych w ostatnim roku z niebieskim logiem Pekaesu i napisem przesyłki drobnicowe to auta liniowe podwykonawców,więc je na pewno często będziecie oglądac, jak ktoś by miał fotkę to proszę o wrzutkę
.
Skoro utrzymanie własnego taboru jest nieopłacalne, to dlaczego inne firmy wciąż wymieniają swoje stare samochody na nowe? Co do białych izoterm, z pewnością nie zastąpią one żółtych kabin z czarnymi plandekami. Kiedy widzę samochód oklejony przesyłkami drobnicowymi, dostaję zawrotów głowy
W wielkim skrócie.
Ktoś wziął kalkulator , przeliczył i stwierdził, że lepszym rozwiązaniem jest korzystanie z podwykonawców ( żadna nowość, zwłaszcza mając takie kontakty i pozycje jak ta firma...). Posiadanie własnego taboru wiąże się z dodatkowymi czynnościami, kosztami - kierowcy, obsługa aut etc. Za 2 lata, okaże się, że trzeba zmniejszyć ilość środków transportu o 40 %. Mając swoje auta, nie jest to takie proste, korzystając z podwykonawców - mówisz dziękuję. Poza tym łatwiej jest operować np. tysiącem aut podwykonawców niż tysiącem swoim, bo Cię nic nie interesuje.
W podobny sposób pracuje xxxx firm na świecie, wiele z nich jednak zostawia jakiś tam procent samochodów do obsługi kluczowych klientów itp itd. Kwestia polityki firmy, za kilka lat sytuacja na rynku się zmieni, więc i jak będzie taka potrzeba firma znów może zakupić własne pojazdy.