wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Wady i zalety pojazdów Mercedes Benz http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=11532 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | MERCUS007 [ 19 mar 2007, 15:07 ] |
Tytuł: | Mercedes Benz : wady i zalety? |
Chodzi mi konkretnie o to ile pali to auto i jakie ma zalety oraz wady, a konkretnie o rok 96-98 i o model 1840 lub 1843 dzieki za pomoc |
Autor: | GRZEGORZ [ 19 mar 2007, 20:11 ] |
Tytuł: | |
Nasz nie palił dużo mieścił się między 30-35l przy 24tonach |
Autor: | huberto [ 22 mar 2007, 22:27 ] |
Tytuł: | |
Jak pytałem drajwera z Trans-Południa, to mówił, że na kraju się ledwo wyrabia w 36-37. Tandem, 1841, rok prod.2004 albo 2005 |
Autor: | keri [ 28 mar 2007, 14:38 ] |
Tytuł: | |
cześć dawno mnie tu niebo ale tez wiele sie zmieniło ale na pewno Actros 1840 powinien utrzymać sie w przedziale 32>35l/ 100km Auto którym pomykałem do operacji spalał mi własne w tym przedziale a liczniku miałem prawie milion km .Pewnie wiele zależy jaką naczepę ma za sobą ale norma fabryczna jest 35l/100 tak napisali w książce obsługi a właściwie płyty. CD. |
Autor: | Alli [ 02 kwie 2007, 1:31 ] |
Tytuł: | |
Podam przykład: Z Zielonej Góry jechałem do Warszawy. Średnie spalanie pod koniec autostrady wynosiło 26,6 l/100. Po dotarciu na miejsce 27,1 l/100. 1841, 15t na plecach, dodam tylko że na autostradzie na odcięciu 90 km/h.... Gdzie Zielona Góra-Toruń 12t średnia potrafi być 31-32l/100. |
Autor: | łukasz [ 04 kwie 2007, 12:15 ] |
Tytuł: | |
Teraz rozmawiałem trochę na CB z kierowcą który jechał XF 105 410 SC AS-TRONIC,a wczesniej jezdził MB Actros-em 1844 Megaspace i mówił że moc jest bardzo porównywalna,ale DAF się lepiej prowadzi...Skrzynie podobne-ale ta w DAF-ie szybsza.Natomiast bardziej chwalił kabinę MB niż DAF-a(wkońcu MB była flagowa)... |
Autor: | łukasz [ 18 lis 2007, 15:28 ] |
Tytuł: | Wady i zalety pojazdów Mercedes Benz |
Również w pojazdach MB moim zdaniem przyda się taka rubryka która chociaż częściwo pozwoli nam lepiej i szybciej znajdować potrzebne i interesujące nas informacje... |
Autor: | mati685 [ 18 lis 2007, 21:41 ] |
Tytuł: | |
Mój ojciec nie jeździ "dużymi" samochodami ale njacześciej Mercedesami. I jak by podsumować Mercedesy to zaletą ich jest to ,że są nie do zajechania i mało sie psują ,a wadą jest to że jak coś nawali to naprawa troche kosztuje. Części do niektórych modeli są drogie. |
Autor: | BartEK1989 [ 18 lis 2007, 22:12 ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem Actrosy MPII maja za duzo elektroniki ktora szwamkuje. Znajmoy jezdzil takim i mu sie w rocznym aucie biegi zacinaly. |
Autor: | Igor [ 19 lis 2007, 16:44 ] |
Tytuł: | |
Zaletami na pewno jest olbrzymia kabina (oczywiście mowa o Megaspace), która w porównaniu z innymi wypada świetnie. Znakomicie rozłożone przyciski, masa schowków, super wygodne łóżka. Trzeba wspomnieć, że po Magnum, Actros MS ma płaską podłogę co u konkurencji nie jest wciąż spotykane. W odczuciu taty zaletą jest silnik, który jak na swoją moc daje sobie radę w górach. Nigdy też nie narzekaliśmy na elektornikę w Actosie (1 serii), oba nasze Actrosy miały już dosyć spore przebiegi, a nigdy nic się nie sypało. Wadą na pewno jest mała kabina w wersji L (czyli tej niższej do transportu międzynarodowego). Skrzynia uważana przez niektórych jako wada, ma swoje zalety, ale dla wielu będzie wciąż słaba - czyżby za wygodna? Podsumowując Actros jest to udana ciężarówka, która wymaga jedynie przyzwyczajenia do skrzyni biegów i wszędobylskiej elektroniki. Po za tym, gdy dba się o to auto będzie ono odwzajemniać sie bez awaryjnością i niskim spalaniem (ot, jak się dba tak się ma). |
Autor: | łukasz [ 19 lis 2007, 18:08 ] |
Tytuł: | |
Igor z tą olbrzymią kabiną to ja bym się tak nie zapędzał... Nie powiem że nie jest duża,ale do olbrzymiej to chyba jej troche daleko... Plusem Actrosa MPII jest duża ilość wszelkich schowków,półczek itd-czyli tego co w Actrosie I generacji niestety brakowało(szczególnie kabina L).Napewno zaletą jest skrzynia która w duży sposób ''odciąża'' kierowce,ale jest troszkę wolna w swoich reakcjach i mi osobiście strasznie nie podoba się to ''tykanie'' przy przełaczaniu biegów-dobrze że Power Shift już tego nie ''odziedziczył''... Napewno pochwalić trzeba kabinę Mega Space za płaską podłogę i obecny Actros był pionierem wśród ekologicznych ciężarówek bo jako pierwsi wprowadzili do sprzedaży auto z Euro-5... |
Autor: | Igor [ 19 lis 2007, 18:11 ] |
Tytuł: | |
Jak to nie jest olbrzymia? Wiele osób wypisuje że przykładowo kabina Magnum czy TGA XXL jest olbrzymia, a Megaspace Actrosa to praktycznie te same wymiary. |
Autor: | łukasz [ 19 lis 2007, 18:18 ] |
Tytuł: | |
Oj siedziłem nie raz w TG-A XXL czy DAF-ie SSC i tam przestrzeń jest napewno większa.Dla mnie ta kabina jest pośrodku stawki.Napewno R-ka Topline i dwie wyżej wymienione są od niej większe.Ale nie ma się co kłócić o takie pierdoły-mała to ona nie jest... |
Autor: | JoHn [ 19 lis 2007, 22:05 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Moim zdaniem Actrosy MPII maja za duzo elektroniki ktora szwamkuje. Znajmoy jezdzil takim i mu sie w rocznym aucie biegi zacinaly.
Nie kolego nie zacinały. Po prostu za szybko chciał bieg wrzucić i przycinało mu się. Ogólnie Actros to auto dla inteligentnych kierowców.
|
Autor: | BartEK1989 [ 19 lis 2007, 22:12 ] |
Tytuł: | |
JoHn-chyba ja wiem lepiej co mu sie działo z Tymi biegami. A ten znajomy juz 8 lat jezdzi Actrosami to ma troszke pojecia... |
Autor: | MERCUS007 [ 21 lis 2007, 19:17 ] |
Tytuł: | |
mój bardzo bliski znajomy można powiedzieć że jest to dla mnie taka dalsza rodzina jeździł actrosem mp1 i zrobił nim osobiscie około 900tyś km była to wersja 1840 rok 2000 która śmiga do tej pory w tej firmie cały czas na pace 24t ponieważ wozi ceramikę,szkło itp teraz już 2 rok śmiga actrosem mp2 1841 w tej samej firmie i bardzo sobie chwali mówił tylko że jak przesiadł się z magnumki do merca to denerwowało go tylko to że wolno wchodzą biegi ale mówił że jest to chwila przyzwyczajenia i ma to bardzo duży wpływ na komfort ponieważ nie trzeba wajchować w lewo i prawo |
Autor: | JoHn [ 21 lis 2007, 21:11 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: JoHn-chyba ja wiem lepiej co mu sie działo z Tymi biegami. A ten znajomy juz 8 lat jezdzi Actrosami to ma troszke pojecia...
Nie chce mi się zbytnio w to wierzyć. A to, że jezdzi 8 lat Actrosami to żadne uzasadnienie. Znam takich co więcej jezdzili danym autem i nie potrafili ekonomicznie jezdzić i "dobrze go obsługiwać".
|
Autor: | W1 DAMIAN [ 05 sty 2008, 13:26 ] |
Tytuł: | |
Po prostu JoHn twój znajomy nie umie opanować tej skrzyni...raz na jakiś czas zdarzy się mojemu tacie to, ale nie cały czas. |
Autor: | pawelek [ 05 sty 2008, 13:49 ] |
Tytuł: | |
musiał by troche pojezdzić SK na duzym dzojstiku, wtredy szybciej opanował by ten mały |
Autor: | v8. [ 06 lut 2008, 23:28 ] |
Tytuł: | Re: Wady i zalety pojazdów Mercedes Benz |
plusem mb sa chyba czesci... z tego co wiem wychodza najtaniej z zestawienia mb sciania seria 3, volvo fh , premium bo tylko takie mam mozliwość porównac co do wad to kategoryczny minus - manual w actrosie jesli o mnie chodzi ... Pozdrawiam |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |