Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 sty 2008, 19:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 sty 2008, 19:24
Posty: 27
Lokalizacja: WWA

Witam

Chciałem zapytać czy niema problemów z rejstracją Ciężąrówki w wersji amerykańskiej w polsce a dokładnie Volva VNL

Obrazek
mobile.de

Chodzi głównie o długość naczepy jaką mogę podpiąć? Czy moge podpiąć naprzykład zwykłą chłodnie Schmitz.

A czy jest moze jescze jakaś skrajna długośći czy coś takiego bo o tym słyszałem.

Z góry dzięki


Ostatnio zmieniony 04 sty 2008, 19:43 przez RSM, łącznie zmieniany 2 razy.

Tytuł:
Post Wysłano: 04 sty 2008, 19:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2007, 12:45
Posty: 408
Lokalizacja: (Z)Dolny śląsk

Nie wiem jak to jest z tachografem w takim samochodzie, ale jak mnie skleroza nie myli to z normalną (europejską) naczepą byłoby to traktowane jako nadgabaryt (byłoby zbyt długie) ewentualnie może pod wywrotką miałby odpowiednią długość

Podaj źródło zdjęcia :wink:

_________________
Semper Fidelis


Tytuł:
Post Wysłano: 04 sty 2008, 19:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2007, 22:48
Posty: 207
GG: 13717229

Tytuł:
Post Wysłano: 04 sty 2008, 19:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Do tego dochodzi jeszcze na pewno przeróbka świateł (przednich jak i tylnych) :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 04 sty 2008, 19:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2007, 12:45
Posty: 408
Lokalizacja: (Z)Dolny śląsk

Cytuj:
Do tego dochodzi jeszcze na pewno przeróbka świateł (przednich jak i tylnych)
tak z ciekawości, dlaczego?

_________________
Semper Fidelis


Tytuł:
Post Wysłano: 04 sty 2008, 19:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Jeśli dobrze pamiętam to przednie lampy amerykańskich samochodów świecą takim samym promieniem a europejskich doświetlają pobocze. Co do tylnych to amerykańskie są bardziej "okrojone". :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 04 sty 2008, 19:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 sty 2008, 19:24
Posty: 27
Lokalizacja: WWA

z tamtego tematu dowiedziałem się że zestaw może mieć : "18,75m dla solo + przyczepa."

To jak dało by rade tą chłodnie podczepić?


Tytuł:
Post Wysłano: 04 sty 2008, 19:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2007, 22:48
Posty: 207
GG: 13717229

Cytuj:
z tamtego tematu dowiedziałem się że zestaw może mieć : "18,75m dla solo + przyczepa."

To jak dało by rade tą chłodnie podczepić?
Nie bo twój samochód to nie solo + przyczepa, tylko C.siodłowy + naczepa a wtedy dopuszczalna długość to już 16,5m


Tytuł:
Post Wysłano: 04 sty 2008, 19:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
To jak dało by rade tą chłodnie podczepić?
Tak ale nie mógł byś wyjechać takim zestawem na drogę ponieważ przekraczałby on dopuszczalną długość.
Chyba że zaczepiłbyś do tego Volva krótszą chłodnię :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 04 sty 2008, 19:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2007, 12:45
Posty: 408
Lokalizacja: (Z)Dolny śląsk

Cytuj:
Chyba że zaczepiłbyś do tego Volva krótszą chłodnię
tzn. np. 1osiową chłodnie

_________________
Semper Fidelis


Tytuł:
Post Wysłano: 04 sty 2008, 20:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Do tego typu ciągnika zapinane sa z reguły wywrotki lub cysterny.Nie bez powodu producenci europejscy zrezygnowali z produkcji tego typu pojazdów.

_________________
ego


Tytuł:
Post Wysłano: 04 sty 2008, 20:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 sty 2008, 19:24
Posty: 27
Lokalizacja: WWA

Ok wielkie dzięki, już wszystko wiem :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 04 sty 2008, 21:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Świetnie. Dodam,że mimo,że robiące wrażenie, to z reguły te modele były na naszym , a i europejskim rynku (szczególnie pojazdów używanych) wyraźnie tańsze od tzw. typowych.Nietrudno się domyślić,że z powodu dość ograniczonych możliwości praktycznych.

_________________
ego


Tytuł:
Post Wysłano: 05 sty 2008, 8:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Cytuj:
Do tego dochodzi jeszcze na pewno przeróbka świateł (przednich jak i tylnych)
tak z ciekawości, dlaczego?
w Europie samochody wyposażone muszą być w światła dające promień asymetryczny niżej oświetlający lewą stronę, do tego moc żarówek (tradycyjnych - halogenowych) ograniczona jest do 75W. wszelkie wynalazki 100 i więcej watowe mają na kołnierzu napis usprawiedliwiający producenta i sprzedającego: not to use in Europa, lub podobnej treści.
natomiast pojazdy zza wielkiej wody mają światła równo oświetlające drogę więc trzeba wymienić cały reflektor.
tylne światła w Europie mają być czerowne, kierunkowskazy żółte-selektywne lub pomarańczowe. amerykanie z tyłu stosują wszystkie światła czerwone.


Tytuł:
Post Wysłano: 07 sty 2008, 22:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2007, 1:48
Posty: 10
Lokalizacja: Gradziadz

siwiatła przednie owszem nie moga byc symetryczne ale tylne moga zostac

_________________
Co z tego ze bedzie miał mocne auto skoro nie bedziesz umiał nim jezdzic


Tytuł:
Post Wysłano: 07 sty 2008, 23:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Przy amerykańskich pojazdach w trakcie hamowania świecą normalnie dwa światła "stop".Po wlączeniu kierunkowskazu jedno zaczyna migać.

_________________
ego


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: