wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Finlandia - problem z karnetem TIR http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=19794 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | krzycho_tdi [ 06 kwie 2009, 19:17 ] |
Tytuł: | Finlandia - problem z karnetem TIR |
witam mam problem z tirem niechca otworzyc karnetu bo nie mam w firance u gory linki i oczek mimo ze jest certyfikat |
Autor: | R620 [ 06 kwie 2009, 20:16 ] |
Tytuł: | Re: Finlandia - problem z karnetem TIR |
Gdzie ten karnet chcesz otworzyć w PL? Problem masz i raczej nic nie poradzisz. Jak chcesz wozić na stałe ładunki pod karnetem to radzę od razu obkuć oczkami celnymi bo problem będziesz miał za każdym razem. A certyfikat ? No to chyba jedynie, że go masz i nic więcej Ci nie daje. Ale to jeszcze nic, zdarzają się takie głowy np w Ludwigsfeldzie(na ringu Berlina) czy Magdeburgu, że nawet burtofiranką nie ma co podjeżdżać i im nie przetłumaczysz. |
Autor: | ego [ 06 kwie 2009, 20:42 ] |
Tytuł: | Re: Finlandia - problem z karnetem TIR |
Cytuj: Gdzie ten karnet chcesz otworzyć w PL? Problem masz i raczej nic nie poradzisz. Jak chcesz wozić na stałe ładunki pod karnetem to radzę od razu obkuć oczkami celnymi bo problem będziesz miał za każdym razem. A certyfikat ? No to chyba jedynie, że go masz i nic więcej Ci nie daje.
Tu nie ma nic do tłumaczenia lub nie. W Konwencji TIR jest ze szczegółami opisane jakim wymaganiom musi odpowiadać pojazd do przewozu pod zamknięciem celnym. A na pewno firanka tych warunków nie spełnia.Bez większego problemu można prawie przy każdej dostać się do przestrzeni ładunkowej. Ale to jeszcze nic, zdarzają się takie głowy np w Ludwigsfeldzie(na ringu Berlina) czy Magdeburgu, że nawet burtofiranką nie ma co podjeżdżać i im nie przetłumaczysz. A mówiąc o oczkach , to te powinny być nitowane od wewnątrz.Bo często widzi się o oczkach nity zrywalne.Które spokojnie mozna odwiercić, naczepę otworzyć a potem przynitować z powrotem. Dziwię się celnikowi który podpisał się pod certyfikatem.Niejeden raz zdarzało się w takich razach ,z jego cudzoziemski kolega po prostu unieważniał Certyfikat.Uznając go przy istniejących usterkach celnik bierze odpowiedzialność za zgodność ładunku z dokumentami które potwierdził na siebie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |